Bár nem nekem címezted soraidat, én azért reflektálnék rá pár mondatban.
Nem tudom hol végzett a srác, és ez nem is igazán releváns ebből a szempontból, az viszont döbbenet, hogy ez a „csávó” dolgozott anno domini Karsainál, meg legjobb tudomásom szerint a KTM-nél is. Mondjuk lehet, hogy utóbbinál csak felületkezelő-managerként alkalmazták, de sajnos gyanús, hogy nem. :/
Én találtam normális szerelőt - igaz a szomszéd megyében -, aki kvázi bármit meg tud csinálni, és olyan műhelye van, amiről a legtöbb szerelő csak álmodik. Számlát is ad mindenről, ha kell, akkor ő hív, nem neked kell minden nap szenvedni ezzel a résszel sem.
Ahol nincs olyan általános dolog mint például a „szinkron-gép”, ott miért is nem lepődöm meg, hogy speciális dolgok sincsenek? Tárolni meg... aki 5-nél több motort nem tud elszállásolni úgymond, az inkább ne is foglalkozzon ezzel az egésszel, mindenki jobban jár, ha hagyja a francba.
A bilincsek csodás visszarakása az igazán bosszantó az én történetemben egyébként, nem is csak az átverés, gányolás. Aki már itt ilyen slendrián, az mire képes egy blokk széthúzásánál?
Szeva Lackó!
Nem védem Zolit,mert nem érdekem,de a gyertyacserében igaza van,nem egyszerű,ha nincs meg a gyàri spec.gyertyakulcsod!azzal se egyszerű,milliméterre ki van számolva minden.anélkül csak a blokk lebuktatásával lehet mindet kicserélni,az pedig a kipufogósor és azthiszem a hűtőrendszer,de még kehet ,hogy más megbontása is szükséges!én cseréltem Józsival az övében,azért tudom! Egyébként Zoli a MAMI- ban végzett,valami bronzfokozatú versenyszerelő vagy mi,látott ő már sokmindent!Karsaiéknál vokt évekig,ott többnyire nagyvasakat csináltak,de én nála is láttam már szétborítva mindenféle motort az utolsó csavarig.
Az hogy sok lommal van tele az udvar az azért van,mert mindnek véres a nyaka,és az alkatrészbeszerzés nem mindig egyszerű,addig viszont a helyet foglalják.
De bocs,hogy bele vau-vau,de az igazsághoz ez is hozzátartozik!
Csőváz!
Annyi hozzászólásom van a témához, hogy elvittem a lent említett sráchoz a ZZR-t, hogy olajat és gyertyát cseréljen benne, az olajat kicserélte, a gyertyát már nem tudta arra hivatkozva, hogy nincs hozzá szerszáma és amúgy is pepecs munka. Az én motoromat szerencsére a műhelyben tárolta, de másnap hívott szakadó esőben, hogy el kéne vinni a motort mert nincs elég helye. Erre mondtam hogy esőben én aztán nem fogom elvinni..
Már mikor bementem a kapujukon akkor láttam h csak ilyen kis szutykok vannak nála, tisztességes nagymotor az enyémen kívül egy régebbi R6-os volt...szóval soha többet!
Szia zoli nem foglalkozik ilyenekkel egyebkent sem! Hallotunk mar sok panaszt ra de nekem a cremet jol meg csinalta ettol fuggetlenul mondjuk lehet az ismeretseg miatt.... az fzr6-on most ő cserelt lanckereket + lancot de minosegit... nem akarom vedeni mert ... mind1 nem igazan tudok 1 rendes , becsuletes szerelot se ... sajnos ahh am vicc az egesz foleg ha csaj viszi a mocit, elso korbe mindig megy a okitas stb elvittem 1 bacsihoz masfel hetig volt nala a moci kicserelte az iranyjelzoket atnezte bekototte a dolgokat + feklampa kapcsolot vagy mit cserelte ki de mikor levittem rendesen kiakadva fenhangon magyarazta a dolgokat nemigazan ertettem h mi baja a bacsinak..mikor mondtam a muszerfalat akkor teljesen kiakadt h nem a gyarit akarom visszatenni (most nincs rajta semmi egyebkent.. )kicsi univerzalisat szeretnek mert cross fejidom van a mocin es a gyari eleve nem ferne moge vagy ha be is kokanyolna baromi ronda lenne .mind1 azt mondta h az univerzalis nem jo .es ordit h ilyen hulyeseget hogy talalhatok ki...bar ketlem h nem megoldhato a dolog.. . Vagy nemtudta volna megcsinalni vagy nem akarta...
Csak a gané Gabulya Zolihoz ne vidd! Nyíregyházán lakik, a telefonszáma 30/4881143 Tipikus kontár, dilettáns, nevezzük bárhogy is. Mindent megcsinál, de mindent rosszul. Tavaly vittem hozzá a motoromat, mert nem volt rendes alapjárat, mondtam, hogy egy szinkron kell neki és jó is lesz, valamint cseréltettem a láncszettet.
1.) Lebeszéltem vele telefonon, hogy melyik nap viszem a paripát. Mikor odaállítottam, akkor közölte, hogy „ Fú, há' nem is számítottam arra, hogy jössz.”
2.) Az állítólagos műhelyben annyi szerszám volt, mint nekem a fél garázsban. A motort természetesen a szabad ég alatt tárolta, és lévén esős napok voltak akkor, a motor minden nap sz*rrá ázott.
3.) Kvázi egy teljes hónapig volt ott a motor, úgy kellett naponta hívogatni, hogy ugyan lásson már munkához. Egyszer csak benyögte, hogy rossz a benzinpumpa, ki kell cserélni. Másnapra vittem is neki egyet.
És végül az eredmény: 30000 forintot kért a gagyi láncszettért, aminek a bolti értéke 18k volt, számla persze nincs, minek az...
A gép dadogott mint állat, alapjárat az nagyjából volt mivel feltekerte 2000-re (jelenleg 900-as fordulatszámon üzemel a masina, stabilan). A levegőszűrő-ház és a karburátor közti 4 bilincset b*szott normálisan rácsavarni, csoda, hogy a motor össze-vissza járt... meg ugye a piszok, ami belekerülhetett az elkövetkezendő 200 km-ben.
Amikor rákérdeztem, hogy hol a teszter-gép, amit a szinkronizáláshoz használt, még volt pofája vérlázító nyugodalommal azt mondani, hogy már nincs itt, mert a „haveré, csak elvitte.”
4 hét kálváriába, és 45 ezer forintomba került ez a móka, láncostól, gányolással együtt.
Egyébként egy húszasért rendbe vágták aztán a gépet, azóta már lassan eltelt egy év, és everything is alright. Thank God!
Kerüljétek a patkányokat, mert sajnos szaporodnak, hiába a természetes kiválasztódás. Volt szerencsém régebben más tuskókhoz is, de azok legalább nekifogtak a gányoláshoz egy fél doboz sörért is, ami ráadásul meleg volt. :)
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, úgy néz ki, hogy a naked kategóriát fogom választani. Két típus fogott meg, a Yamaha Fz6n és a Kawasaki Er6n. Mindkettő 2005 és 2007 évjáratok körül érdekel.
A kérdésem illetve kérésem az lenne, hogy van-e a környéken valaki akinek ilyen motor van eladó, esetleg ha nem is eladó, de ki lehetne próbálni, főleg a Kawasakit mert olyat még nem sikerült tesztelnem? Ezen felül bármilyen tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadnék a kategóriához kapcsolódóan.
Tudd valaki egy jó túra útvonalat? Egy napos túráról lenne szó és hogy kb. 400-600 km-be beleférjen. Kisvárdáról indulnánk. Kérlek az útvonalat küldjétek a yugarbt@freemail.hu címre. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Nem tudom hol végzett a srác, és ez nem is igazán releváns ebből a szempontból, az viszont döbbenet, hogy ez a „csávó” dolgozott anno domini Karsainál, meg legjobb tudomásom szerint a KTM-nél is. Mondjuk lehet, hogy utóbbinál csak felületkezelő-managerként alkalmazták, de sajnos gyanús, hogy nem. :/
Én találtam normális szerelőt - igaz a szomszéd megyében -, aki kvázi bármit meg tud csinálni, és olyan műhelye van, amiről a legtöbb szerelő csak álmodik. Számlát is ad mindenről, ha kell, akkor ő hív, nem neked kell minden nap szenvedni ezzel a résszel sem.
Ahol nincs olyan általános dolog mint például a „szinkron-gép”, ott miért is nem lepődöm meg, hogy speciális dolgok sincsenek? Tárolni meg... aki 5-nél több motort nem tud elszállásolni úgymond, az inkább ne is foglalkozzon ezzel az egésszel, mindenki jobban jár, ha hagyja a francba.
A bilincsek csodás visszarakása az igazán bosszantó az én történetemben egyébként, nem is csak az átverés, gányolás. Aki már itt ilyen slendrián, az mire képes egy blokk széthúzásánál?