Ha normálisan meg lenne csinálva és beállítva a dobfékem hátul, akkor nekem is elég lenne, de nem csak ez a tárcsafékesítést indító gondolat. A legnagyobb problémám, hogy a biciklis egykerekezéshez vagyok hozzászokva és ott láb helyett kéznél van a hátsófék.
A baj a rossz reflex, holtpont közelében nem a fékre taposok, hanem az első fékre markolok rá.
Most olyan tárcsaféket akarok hátra, hogy 2 nyereggel, egy a rendes hátsófék, másik egy kuplung alá felszerelt kézi hátsófék. Ezzel megtanulni holtpontra emelni a gépet és ha már érzem a holtpontot, akkor könnyebb átszoktatni magam a hátsófékre is.
nekem a dobfék is megfelelt a tanulgatásra
bár egyáltalán nem sorolnám magam akiktudnakegykerekzni
csoportba, de ahátsóféket sikerült megtanulnom használni
a simson star pár lovával másképp nem ment
ja igen majd ha meg lesz
ez a veszély nem fenyeget
szóval jó pár évig még biztos széria
a váltó úgy néz i kafa türelmetlenül várom hogy kipróbálhassam
nincs ha csak Vitéznek vagy lángosnak
nem sikerültek a fényképek de ha beugrasz megmutatom hogy van
2db fém fékcső-1 a senseinek
meg gyújtás ?
varga hallod vedd már meg
Vitézen Rajtoló Tomi nem nagyon lett jó fékerőkar,egyengettem egy picit,de nem akarja kiadni
http://www.idokep.hu/
átszokni sokkal nehezebb, mint alapból úgy tanulni
én egyből "motorval" kezdtem
A baj a rossz reflex, holtpont közelében nem a fékre taposok, hanem az első fékre markolok rá.
Most olyan tárcsaféket akarok hátra, hogy 2 nyereggel, egy a rendes hátsófék, másik egy kuplung alá felszerelt kézi hátsófék. Ezzel megtanulni holtpontra emelni a gépet és ha már érzem a holtpontot, akkor könnyebb átszoktatni magam a hátsófékre is.
bár egyáltalán nem sorolnám magam akiktudnakegykerekzni
csoportba, de ahátsóféket sikerült megtanulnom használni
a simson star pár lovával másképp nem ment