Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét mindenki!

Luxvor nézted?Jó lesz?

Sensei csomag kézbesitve,mindkét vadállat elvitte
VRT-nek üzenem csak a vázat fesse le a többi homokszór
Hali,vargatomi arra sem emlékszik mi volt tegnap ,68 olajat ir,de 32 van neki,én kisérleteztem olaj ügyben,32 nekem nem jött be,46 az jó ,megpróbáltam sűrübbel is de nagyon kemény lett.A hadi titkokat(MZ Racing) én sem ismerem,igy marad ez,ennél a sebességnél ami ügye szinter kategória alatt van egyenlőre működik menny:230-250,én 250 ml töltöttem,pogácsa nincs


a
most néztem a fekete-fehér képen igencsak ritka mz van jobbos berugó jobbos váltó jobbos blokk király
BaziJoe hívj fel !
oké örülök neki beinditás előtt mindenépp nézesd meg állittasd be valami hozzáértővel mert a fesszabályzó rugói leülnek a sok állás alatt.remélem boldogulsz vele börzén találkozunk
Asszem a Bácsi egy kicsit ráért:
http://strv.pagesperso-orange....
Megkaptam DioSensei!
Köszönöm szépen.
edzenek:D
Vesemosató szakkörből van valaki?
Mert halványan van töltésed.
Helló mindenkinek!

Lenne egy kérdésem MZ-vel kapcsolatban. Ha ráadom a világítást halványan ég a töltésjelzőm. Miért van?
Szia!
Én tavaly indultam, nem használtam pogácsát, sima hidraulika olajat használtam 68-ast, az a lényeg hogy a telószár könnyen tudjon járni, ne rágjon sehol sem. Ha lenyomod a telót közel ugyanannyit jöjjön vissza mit amennyit lenyomtad. De ezt ilyen hidegben nem tudod tesztelni.
Sziasztok aki mz kupán indul tudna nekem segíteni abban h ő mennyi olajat tölt az első teleszópokba és hogy használ e előfeszítő pogácsát és ha igen akkor mekkorát? több ember tapasztalataira is kíváncsi lennék mert kezdő vagyok és kellene egy támpont ahonnan elindulhatok mivel szinte biztos h nem ugyanazok a beállítások jók mindannyiunknak! segítségeteket előre is köszönöm!
nálam meg az adásvételi szerződésXD
Bendi!
Nállam van a belépőd vagy micsoda a Börzére, holnap odaadom Bazi-nak.
Szerintem az ETZ féknyereg az jól ki van találva. Ha sikerül venned egy jó főfék munkahengert, teszel bele egy fém fékcsövet szerintem nagyon jó féket lehet csinálni. Az én motoromon egy ujjal lehet fékezni kb 5-6 mm az utja jól adagolható, és számomra fontos hogyha behúzom keményen akkor nem "nyúlik" a végén.
Ma bemegyek a "motoros" boltba,hogy etz féknyereghez szeretnék kérni ilyen tömítő gyűrűt szinte éreztem,hogy nem fogok kapni...Mondja az eladó sajnos ilyennel nem tudok szolgálni...király
3000Ft-t postával együtt,kicsit meglepődtem mikor ideért,először az miatt ,hogy grimeca ennek megörültem,hogy nem egy név nélküli cucc,alkatrész is gondolom lehet hozzá venni....
Miután jobban megnézegettem elég piszkos volt a belseje,amiben már évek óta nem volt olaj,kicsit megjárattam fékolajban most úgy néz ki,hogy használható lesz.
Fékkart viszont vennem kell hozzá mert ami van hozzá használhatatlan,amúgy engem valami nagyon szívat...nem akar olyan lenni a fék amilyennek lennie kell.
Van egy olyan gyanúm,hogy az mz féknyereg szívat.
no van kromofág, gázcső, láncfeszítő, meg BERU Isolator Spezial nevezetű gyujtógyertya
az is akad az öregnél nem?
Azt szerintem először le kellene KROMOFÁG-gal trutyizni.
Ja meg kéne egy nagyon kafa gyujtógyertya is a motorba.
okéj béla bá délután nyit majd átfáradok hozzá láncfeszítőé meg gázcsőér. a felnit le lehet takaritani azzal a koronggal amivel a kormányt is meg a kipufogót csináltam?
Maj' szólok.