Keresek 125-s vagy 150-s etz hengert lehetőleg hengerfejjel de ha csak henger van az se nagy baj lehetőleg reális áron és használható állapotban, ha furatni kell még az se tragédia! Ha valakinek van tájékoztasson szerintem megeggyezünk! E-mail címem: makar.b@freemail.hu
Jah bocsi előzőből kimaradt, a söprűnyél helyett lehet akár valami ugyan olyan tömör fém is vagy valami más anyag, jól bírja ezt a söprűnyél? És mennyi olajat tegyek a teleszkópba? Köszi előre is!
sziasztok aképen látható mz eladó főtenegely problémával.....friss fényezéssel.......megvannak hozzá az alkatrészek......lejárt műszakival alkatrésznek 20 000 ft
Seprűnyélből vágsz 2 db 2-3-4 cm körüli darabot és beteszed a rugó fölé előfeszítésnek, valamint kicsit sűrűbb olajat raksz a telóba.
Használhatsz még villamerevítőt is, amit innen a fórumról bambimz-től tudsz venni (http://www.mzclubhungary.com/-... könnyebben megtalálod Bambi néven), valamint érdemes a szimeringet is rögzíteni a telóban, mert a nagyobb igénybevételtől könnyen kijön a helyéről.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy pici 1mm-es lyukakat fúrtam körben a telón a szimering fölött és vékony drótot fűztem végig rajta.
én mikor előhoztam az mz-met,nekem is gyenge volt az első villa teljesítménye. kókányba úgy oldották meg hogy 1-1 db krova fejet tettek bele,ami kicsit kitartja,és nem pukkan annyira le :D ez is segített,de én elhozatal után,egyből vettem bele 2db új rugót,minek darabja 800ft volt,tehát nem nagy pénz!
Én csak a saját motoromból tudok kiindulni, én/mi sűrűbb olajat, és villamerevítőt használunk. Mondjuk még nem egykerekeztem vele meg a stopizást sem gyakoroltam.
amúgy ha jól tudom szoktak tenni 150-s hengerre 125-s hengerfejet de nem tudom mi célból talán hogy nagyobb legyen a kompresszió, szerintem. Am nem tudnál segíteni hogy tudnám kikeményíteni az első telókat, meg kissé strapabírobbá tenni?
Bátyja! nagyon szépen köszönöm. Azért kérdeztem,mert nekem úgy adták ide hogy 150-es henger,amire persze 150-es hengerfejet raktam, Ezzel nem is volt gond,de a hengerben lévő nyomás nem haladta meg a 7 bar-t. Ha jól tudom akkor 8-12 szokott lenni a nyomás. 8 alatt fúrni kell,a 12 meg már sok :D Most ráraktam a 25-ös hengerfejét,de még sajnos a nyomást nem tudtam megnézni,mert havernál van a nyomásmérő műszer. Remélem lesz elég nyomás,és akkor megjön már az erő vissza a gépbe,mert ugyanis most volt megfúrva,és ebből az következik hogy bivalynak kéne lenni-e a gépnek :D
Körtiszdévisz! Tudomásom szerint az 125-s hengerhez tartozik, de függ attól is hogy hányszor és hogy mennyit fúrtak le a hengerből!
|| --- Valaki tudna nekem segíteni hogy a 125-s etz-m elejét hogy tudnám megerősíteni kikeményíteni hogy jól bírja az egykerekezést meg stoppizást ! KÖszi elöre is !
Sziasztok. Lenne egy 250-es MZ Trophy, amin gyárilag BVF 28-as karbi van és ezt szeretném helyettesíteni egy Dellorto PHBH 28-assal? Be lehet hozzá állítani rendesen? Nem baj, hogy membrános motorról való? Köszönöm.
köszi a megértést és bocs a reklámért:)
ja és uyganitt malaguti mgx 80 as léghűtéses blokk kompletten eladó! 40 ezerért jó állapotban.....képet nemsokára rakok fel
Használhatsz még villamerevítőt is, amit innen a fórumról bambimz-től tudsz venni (http://www.mzclubhungary.com/-... könnyebben megtalálod Bambi néven), valamint érdemes a szimeringet is rögzíteni a telóban, mert a nagyobb igénybevételtől könnyen kijön a helyéről.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy pici 1mm-es lyukakat fúrtam körben a telón a szimering fölött és vékony drótot fűztem végig rajta.
|| --- Valaki tudna nekem segíteni hogy a 125-s etz-m elejét hogy tudnám megerősíteni kikeményíteni hogy jól bírja az egykerekezést meg stoppizást ! KÖszi elöre is !
meg tudjátok nekem mondani hogy az 52,97-es dugó (mz etz) az 125 ccm-hez vagy 150 ccm-hez hengerhez tartozik?!
100 a gyári