BBBBBBBBAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !
Holnap nyomatok neked licenc igénylőt asztán fésülköggyé meg oszt mennyé el a fotográfushoz hogy készítsen felvételt a nagy arcodról ( kettőt kell leadni)
Első körben csökkentsd kicsit a gyertyahézagot és úgy próbáld meg.
Nekem is csinált ilyesmit a megszakítós gyújtással. Állítgattam össze-vissza, nem javult, aztán kicsit összébb ütöttem a gyertyahézagot és mintha kicserélték volna.
Sziasztok ! Gondoltam megkérdezem itt is, hátha van valami ötletetek. Van egy 1989 es 250 es ETZ ém, tirisztoros gyujtása van, és az a gondom, hogy 2 személlyel 5. be, ha eléri a 100 Km/h-t akkor olyan, mintha levenném a gyujtást, majd visszalassúl 80 körüli sebességre, ott visszajön a szikra, de iszonyat nagyokat durran a kipufogóba. És fogalmam sincs hogy mért csinálja ezt. Egyszerüen 110 nél nem bírtam vele többet menni. Ami érdekes, hogy a többi sebességbe kilehet huzatni, és ki is forogná a 8 ezret terhelés alatt. 5. ben viszont nem, és ledurrog. Nagyon érdekelne a ti véleményetek is hogy mi lehet a gond. Előre is köszönöm: Laci.
http://youtu.be/tS0mQ25ezq4
Lassan itt az ideje az adóbevallásnak, meg a licenc váltásnak!
jön az
csak hát mindenkinek van más is,nekem is elég kiélezett,de ha most nem ako soha
"Igy lesz mert így akarom"
remélem igy lesz
Holnap nyomatok neked licenc igénylőt asztán fésülköggyé meg oszt mennyé el a fotográfushoz hogy készítsen felvételt a nagy arcodról ( kettőt kell leadni)
Kezdődik.....
Nekem is csinált ilyesmit a megszakítós gyújtással. Állítgattam össze-vissza, nem javult, aztán kicsit összébb ütöttem a gyertyahézagot és mintha kicserélték volna.