Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

addig is még gondolkodik,hallgassunk valami lágy klasszikust


http://youtu.be/tS0mQ25ezq4
Bendi te? mileszmáveledmongyámávalamimithogymitakarolcsináni?
Sensei
kösz a linket Tomas
Csőváz!
Lassan itt az ideje az adóbevallásnak, meg a licenc váltásnak!
Diosensei:
szasztökkk

jön az
csak hát mindenkinek van más is,nekem is elég kiélezett,de ha most nem ako soha
Van egy ilyen mondás:
"Igy lesz mert így akarom"

remélem igy lesz
Mingyá +gyógyulsz aztán usgyi....
ezt most nem igazán ,addig nem jó még köszönő viszonyban vagyok az urológussal
Én már lexivesebben most mennék racsingolni!
Na előkerültél?
Láááátom!
Bendi te meg alaposan gondolkodj el!
JA! Meg beszélj Bambival hogy a rajtszámod meglegyen (ne valami katrabóc számmal induljál má!)
BBBBBBBBAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !
Holnap nyomatok neked licenc igénylőt asztán fésülköggyé meg oszt mennyé el a fotográfushoz hogy készítsen felvételt a nagy arcodról ( kettőt kell leadni)

Kezdődik.....
Első körben csökkentsd kicsit a gyertyahézagot és úgy próbáld meg.
Nekem is csinált ilyesmit a megszakítós gyújtással. Állítgattam össze-vissza, nem javult, aztán kicsit összébb ütöttem a gyertyahézagot és mintha kicserélték volna.
Sziasztok ! Gondoltam megkérdezem itt is, hátha van valami ötletetek. Van egy 1989 es 250 es ETZ ém, tirisztoros gyujtása van, és az a gondom, hogy 2 személlyel 5. be, ha eléri a 100 Km/h-t akkor olyan, mintha levenném a gyujtást, majd visszalassúl 80 körüli sebességre, ott visszajön a szikra, de iszonyat nagyokat durran a kipufogóba. És fogalmam sincs hogy mért csinálja ezt. Egyszerüen 110 nél nem bírtam vele többet menni. Ami érdekes, hogy a többi sebességbe kilehet huzatni, és ki is forogná a 8 ezret terhelés alatt. 5. ben viszont nem, és ledurrog. Nagyon érdekelne a ti véleményetek is hogy mi lehet a gond. Előre is köszönöm: Laci.
Vadállattal Robogó Tom?