Az biztos, hogy a 4.10-es K36 egyértelműen jobban áll a felnin, mint a 110-es K65, öcsémnek előbbi van. 4.10-es K65-öt még nem láttam, nem tudom esetleg kicsit más profilt csináltak-e neki, mint a 110-esnek
Elől fenn feszül a gépemen a 3.00 K65 RSW, hátul meg 110/80 K65
Nem tünik vészesen kockának , majd menet közben kiderül
Remélem kanyarba, jobb lesz mint az előző , ha nem meg
egy próba feltétlenül kell
Amúgy meg azé jobb a szélesebb mert összehúzza ja felge oszt mélyebre lehet vele menni! No majrécsík! Na jó az első pályázásnál van egy kicsike! Engem meg különben is megnyugtat ha látom, hogy van még hova menni, nem a gumi ódalán kő fordúnyi!
érdekes egyébként a 4,10es elvileg a 110es váltómérete lenne de a gumi formája egészen más méretet mutat ugyanazon felnin mi éppen most próbáljuk majd méregetni hogy pályázáskor oldalkopás mennyi felületet ad melyiknél,melyik fekszik jobban.
szeva hát a 110est csak felső határnak irtam az én próbám szerint is ideges vele a motor meg mindig marad széle de a srác kompromisszumot irt utcára.egyszer összefuthatnánk a Balog Lacinál beszélgetni látom nagyon benne vagy a dolgokban egy tz szimulációdat most öntöm formába az idei 24 órás etsbe a kipufogóra kiváncsi leszek remélem jól sikerül
110-esből konkrétan milyen típus, ami szerinted jól áll? Nem kötekedésből kérdem, hanem komolyan :P. Nekem 110-es K65 van hátul és szerintem az eléggé nem jó. Nagyon összehúzza a felni. Elöl 3.00-ás K65-el zéró majrécsík, hátul még 1,4-1,5-re leengedve is is marad. Viszont a 3.50-es K65 asz szerintem határozottan jól áll a felnin (használhatóság szempontjából), meg a 4.10-es K36-os is jónak néz ki.
Még egy plusz info, hogy nekem a Simsonon hátul 2,15-ös felni van (TS250/1 hátsó), ezen van 100/80-as K63. És marhára össze húzza, mérve alig több, mint 90mm (a felni garantáltan 2,15-ös, tehát ugyanolyan széles, mint a 250-es ETZ hátsója). Szóval 90-es fog rá kelleni, az első 80-as alá meg 1,85-ös felni.
Mz Etz 251-es gyári felnieire mekkora gumit lehet feltenni ? Az lenne a lényeg, hogy találjak egy ésszerű kompromisszumot, ami sportos is és nem is túl széles, de rendesen dönthető. Ha van valamelyikőtöknek tapasztalata, légyszives ossza meg velem. Nem pálya gumit akarok rátenni, csak egy síma utcait.
Semmi, nehogy má' besértődjél, csak csipkelődtem ! Azért mondtam, hogy sejtettem, mert volt egy érzésem, hogy csak az rsw lesz a végső megoldás . Egyébként szerinted a Michelin nem olyan jó? Cimbinek volt ilyen a KTM 525 EXC-n, bírta a gyűrődést, pályáztunk is vele, egyedül az esőt nem komázta, de az meg érthető, ugyi . Én nagyon hajlok rá, hogy kipróbáljam, mindig is ilyen kis p*cs voltam, sose hallgattam a jó szóra ...
Nem tünik vészesen kockának , majd menet közben kiderül
Remélem kanyarba, jobb lesz mint az előző , ha nem meg
egy próba feltétlenül kell
Még egy plusz info, hogy nekem a Simsonon hátul 2,15-ös felni van (TS250/1 hátsó), ezen van 100/80-as K63. És marhára össze húzza, mérve alig több, mint 90mm (a felni garantáltan 2,15-ös, tehát ugyanolyan széles, mint a 250-es ETZ hátsója). Szóval 90-es fog rá kelleni, az első 80-as alá meg 1,85-ös felni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Mz Etz 251-es gyári felnieire mekkora gumit lehet feltenni ? Az lenne a lényeg, hogy találjak egy ésszerű kompromisszumot, ami sportos is és nem is túl széles, de rendesen dönthető. Ha van valamelyikőtöknek tapasztalata, légyszives ossza meg velem. Nem pálya gumit akarok rátenni, csak egy síma utcait.
Előre is köszi.
palacsinta@citromail.hu
Köszi és bocis még egyszer! Ott egyszerűbb!
Oszt ha legközelebb találkozunk rendezem!
Mennyi az annyi?
vargatomi köszönöm, de van, aki segít majd :)