üdv!
Nem tudja vki hogy mz 125/150-es első telón hol van a telónak a szellőző nyílása,mert az új szimering mellett is kitolja az olajat... a simsonnak tudom h felül van egy lyuk,de itt nem vágom. Ha vki tud vmit,írja már meg!
tesókám motorozni tudni kell!tegnap se áztam meg most is pont hazaértem a fociból mire elkezdet szakadni mákom volt!minden nap megyek valamennyit az eső meg csessze meg!
Én az ETZ-be egy fél literes Repsol villaolajat szoktam venni, és azt ketté öntöm a két villába, mert ha jól emlékszem 2,3 dl kell bele, hát picivel több, de baja nincs tőle, ha már olajat cserélsz, cseréld ki a két szimeringet is, nem nagy tétel, és ezért nem kell mégegyszer megbontani a motor elejét a közeljövőben.
A teló végén a kormány kiflin rögziti két csavar, a kezed közt ahogy fogod a kormányt,kiböki a szemed, az az a két nagy csavar,
láttam valami méröpálcát az ellenörzésre, de ha nincs akkor kiöntöd a régit és megadott mennyiséget beletöltöd,...kérék ki - teló ki - olaj kiönt - teló vissza - feltölt - kerék vissza,
MZ könyv írja az adatokat ,szerezz be egyet, szükséges !
Az Én 1979-es MZ TS 125-be 220 ml - 2,2 dl kell ha jól emlékszem,de az ilyeneket mindig szakírodalom mellet csinálom, ha kevés az olaj felütheted , ha sokk akkor a szimering bánja. Ingyen benzint ...Üdv Feri
A napokban vettem egy 250-es ETZ-t. Az lenne a kérdésem, hogy miért koppan egyet az első telo mikor behúzom az első féket (és ezáltal kicsit összenyomódik a teló)? Nem mindig csak először csinálja, mégpedig akkor amikor áll egy kicsit a motor és indulnák vele.
Nem tudja vki hogy mz 125/150-es első telón hol van a telónak a szellőző nyílása,mert az új szimering mellett is kitolja az olajat... a simsonnak tudom h felül van egy lyuk,de itt nem vágom. Ha vki tud vmit,írja már meg!