Bammeg, most nézem az adatalpod
aszittem valami messzirő jött ember akit nem ösmerek
nem látom a fátó az erdőt
a lényeg, hogy az olajnak sehol, de sehol nem szabad folyni
szivárogni, meg mindig szivárog kicsit
még annyit azé hozzátennék, HOGY a bűrjackómba van egy kicsi flakon lánc spré, mielőtt jó kört akarok menni a bemelegített láncot menet közben fújom, eztet még senkinek se mondtam el ! ! !
de egy gyors emzéstől lestem el
de nem ajánlom senkenek kipróbázni, mert elég veszélyes
Én nem nagyon akarok belemerülni-okoskodni ezzel a holkeniaETZaláncot, de szerintem ha keni az nem kafa! Az én motoromon a lánckeréknél lévő tengelyvég kupakoknál meg az üresjelzőnél akarta kenni a láncot de ezek le lettek tömítve és csak akkor van kenve a lánc ha én akarom.
média, mi jóra is lehetne számítani
ha más nem lepattintod a gépéről a tiedet meg rá és kész
Nemcsatoskarbivan?
nekem a hagyományos van
aszittem valami messzirő jött ember akit nem ösmerek
nem látom a fátó az erdőt
a lényeg, hogy az olajnak sehol, de sehol nem szabad folyni
szivárogni, meg mindig szivárog kicsit
Csak énnekem van ilyen
Egyébként van ismerősöm aki karbon-kevlár mágus, ha télleg kell valami szólj! Igaz, nem óccsó...
csatoskarbi .......
de egy gyors emzéstől lestem el
de nem ajánlom senkenek kipróbázni, mert elég veszélyes
Ma egész nap a gépet próbáztam, lehet porlasztót kéne cserélnem. Télleg, vágja valaki a csatoskarbibeállítást?
intézzé szasbadnapot
ha folyt is megszüntettem!
a láncra max a spray amit fújok az jut, na meg utána ami arra tapad