Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha!
akkó múkodik
Elég jó számokot mutatott ahho képest, hogy 1-el rövidebb áttétel köllött vóna , meg milyen retkes vót a aszfalt!
Ja és teszteltem a köridőmérőt!
Há én motoroztam, nem fotózkodtam! Csak ketten voltunk 390-ék nem jöttek!
No megvót! Hát kicsikét piszkos vót a pálya , csúszkált mint a állat, de azé jó vót! Meglepően jól sikerült a visszatérés a pályára, azt hittem majd újra kő tanyúni fél év után, de nem így lett! Mintha csak tegnap lett vóna!
no de legközelebb
no nem irígykedem kicsit se nem
beszámoló
képek! ! ! ! !
No jó estét!
dehogynem , viszont nem akartam a gépet kinyírni, így türtőztettem magam
láttam a képeket
nemvoltál motrozhatnék a többiek láttán
No oszt milyen vót az idei első
használati utasítás nem kellett tán a motrhoz
csak megláttam a Tibi ótójában& +próbáztam
Bár pályázni nem voltunk, de azért mégiscsak motroztunk kicsit
elkaptam egy körre az exemet is , úgy rázta a seggét, mint egy jó ribanc
A motorkiállításon kipróbáltam és megvizsgáltam a forcefield protektort , szerintem nem is olyan rossz . Ja és Kakucson is voltam , raktam fel képeket.
Az jó!
Hova is pontosan?
Megyünk erőszakosan! 11 felé ott vagyunk! Ha minden igaz!
Te a én pinámot hasznátad?
Főnököm, holnapi motorolással mizu?
Rákaptam, mint gyöngytyúk a takonyra!
Még társam is van, hogy ne unatkozzak lefelé!
Megnéztem etz-be gyárilag 5Ah-ásat ír az útmutatója.
Nekem soha nemvolt szürke ETZ-m:) De köszönöm:P
Most bújtam ki az alpinádból
jófajta az tutti
de sajnos nagy
pedig nekem 15-öt megért vóna
így te se nem jártá roszabbul , én meg jól
Köszi a választ ismét!Én ilyesmit néztem ki--- http://mofaker.hu/?termek_id=2... Nem is drága!Amúgy szép az ETZ-d ez a szürkéből lett vagy ez új?
Megméred külső méretre, mekkora fér bele, aztán elmész egy akkumulátoroshoz és keresel egy belevalót, minimum 4Ah legyen, nekem is akkora van az ETZ-ben, semmi problémám vele, még annyit, hogy ha a fesszabályzó nem elektronikus, akkor nehogy zseléset vegyél bele, mert nemsokáig fogja bírni:)