Szeva!
Nekem van egy
Streetfighter célokra megépítve...(kimerevített váz és lengővilla, kitámasztó, kilépő,Tommi alu crosskormány, leáttételezve, frissen felújított blokkal, új első Pirelli gumival...) kihasználatlanság miatt adom el(sajna mifelénk nincs hely a gyakorlásra és a rendőrök is feszt basztattak...)
Az ára fix 50 rugó, alkunak helye nincs...
(van első fék is, az is teljesen felújított, csak ezen a képen épp nincs fönn...)
az mz nevében köszönöm.kutyát meg idehivom ha gondolod.a kép ota kijozanodott.hihetetlen,de már 7 éves!aztán még csak nemrég lett meg.nah mind1.mulik az idő.rajta még nem látszik,mert ma is kaptam egy jo kis löketet a mellkasomba,mikor kimentem hozzá.de hát ez van.szereti a gazdáját az biztos!viszont ha már ennyire érdeklődsz,esetleg támogathatnád egy műanyaghordoval. 2. gyerekkorát éli a "kicsike" és szétrágta teljesen a kb 80 literes nemtom milyen vastag műanyaghordot.labda már régota nem elelnfél neki.de gyakran megesik h a 10kilos kalapács nyele eltűnik reggelre,majd darabokban előkerül. szerinted adjak neki több kaját?
nah visszakaptam.kellett nekem kötekednem de,ha hiszed,ha nem nemcsak megnéztem a benzint(mmint keveréket) hanem töltöttem is bele! átlagosan 3,8 litert per száz km,és nem szoktam szuttyogni!
mi számít gyakorinak?4e km alatt(idén augtol-dec elejéig) azt se tudtam(mer nem volt rá szükség) h milyen gyertya van benne,nemhogy megnéztem volna akármit!
50es rotyogo lehagyna vagy akár szinten van egy mz-vel...nem hinném.nem tudom milyen mz-ket fogsz ki.nem azt mondom h nem hiszem el,de jobb lenne ha látnám!verseny?
Tiszta jóóó én is így lettem moccos (mint mindenki ):
Babetta, Simson, MZ...
Babettám még mindig megvan (KTM! ! ! ), naggyon jó kis gép, tavaly ízirájdereztünk vele a Duna jegén...
De mikor megláttam a Duna közepén az oldalkocsis Jawa-t, na akkó esett le az állam...
Tiszta jó volt, 1 MZ (jégen) bele is került az újságba!
Mik azok a hieetetlen dolgok?
Én is gondolkodtam régebben 2. motorként, milyen jó lenne városban meg icipice bp-környéki utakra.De motorszerelő haverom is azt mondta , hogy inkább nem szeretné szerelni Mert hogy gyakran kell foglalkozni vele. Gondolom lány létedre pláne inkább motoroznál mint szerelnél.
Szoval én inkább robogót vettem- az legalább olyan jó a városban-bár hagyott ott már MZ
nah hogy valami értelmes is elhangozzék:(ezeket nekem irták,mielőtt megvettem volna)
"Nekem 88as ETZ 125 öm volt. Nagyon megvoltam vele elégedve! Ha nem szétheréltet veszel akkor nem nagyon lesz vele bajod! Persze a napi barkácsolás benne van, én is mindig csináltam rajta valamit, de ha el is romlik rajta egy két dolog pár ezerböl kijösz szerelésileg. Én azt mondom mindenféleképpen jo tanulo motor és a gatyád se megy rá. Csak vásárlásnál jol figyelj hogy ne lógjon a bele, hanem nagyjábol egybe legyen. És ne valami sufnituningos kissráctol vedd mert azok kinyúzzák a motor belét."
"Nem vagyok motorszerelö, de egy MZ nem nagy tudomány! Elsö legfontosabb ami paraszt szemmel is látszik hogy ne legyen lepusztult. Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! Viszont ha tipp topp nem jelenti azt h nem szar a motorja! Szal ne legyen lepukkant. Hidegen is jol induljon 1-3 rugásra, szivatoval vagy anélkül. Legyen alapjárat, szivato nélkül, és nagyjábol egyenletes, ha hallotál már egészséges MZt akor olyan hangja legyen ha nem akkor arra figyelj hogy ne legyen zavart szétesö csörgös csattogos hangja. Ne köpje az olajat, kipuffon meg tudod nézni hogy ömlik belöle az olaj vagy csak kormos. Jelzö világito berendezések jók legyenek. Jah és jo lebuktatás, ha szar az elektronika, alapjáraton pöfögö motort rakj fényszorora, és ha valami szar fél perc alatt leáll a motor. Aztán ha mész vele, akkor figyeld hogy hogy reagál a gázra, ne fulladjon erölködjön, a váltoja ne minden sebességet vegyen be, (ha üreset fogsz nem baj megesik IFA-knál, ha az üreset 1-2 közt nehezen találod meg kicsit tologasd a motort elöre hátra és akor meglesz, tipikus MZ viselkedés) fékeket nézd meg hogy jól müködjenek. Telót elöl hogy nem ömlik e belöle az olaj, és legyen azért ellenrugozása mert ha puha akor egy kis kátyunál is felkoppan, ezt is könnyü észrevenni. Lánc feszességet nem tudsz nézni, azt ugy tudod ellenörizni hogy váltásnál ha hátulrol ilyen kerék kiszakado hang jön ott baj van a láncal. Szerintem leirtam mindent amit én átnéznék... ja és alap hogy ha megveszed uj gyertya (kb 1500huf) és uj olaj a blokkba (max 300), és akkor biztos vagy benne hogy nem "80 óta rohad benne minden,+ a kipuffogot meg a könyököt leszedheted és kiégetheted, benzint bele (95,98) aztán meggyujtod amig kinem ég a korom aztán a dzsuvát kifojatod belöle, és mégvalami a gumik elöl hátul, utcai tipus külsö belsö elöre hátra 10 000 böl kijösz ujonan, ne sajnáld rá, mert sok MZn még nagyfater szerezte gumi van fent aminek a tapadása = a 0ával! Sok mulik ezen is ne sajnáld rá a lét. Aszem ennyi, de ezek csak tapasztalatok nem vagyok motorszerelő! Ha ezeket átnézed és nagyjábol minden rendben akkor megvétel után még egy ideig rendben lesz. "
"MZ "Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! "nem kell bevenni de van ám...sokgazdás motorok persze van kivétel,de ne külsöre vegyél motort 50ezres szakadt lehet jobb mint a 120ezres szép külsövel(1valamivel legyél tisztába használt motorok,gyenge minöségü alkatrésszel..bármi tönkre mehet)+ számoljál átirás 30e FT..megéri a jobb?váltó,lánc-lánckerekek,gumik legyenek jok,töltése legyen,az hogy matt/karcos/horpadt a festés csak esztétika...ez nagyon nehéz tudom de mérlegelni kell,mi a fontos neked/szemednek+a zsebednek...."
"A lepusztultat nem a festésre gondoltam hanem az egész állapotára. Merrt ha valaki gyilkolja az meglátszik mindenhol, a totál lelakott MZ-kre gondoltam, hogy azt nem szabad megvenni. Kezdö motornak szerintem nagyon jó, igaz izlések és pofonok. Nekem hoszutáv az kinlódás volt vele (50-100 km-ek) de láttam már olyat is hogy 125 ETZvel országot keresztbe hosszába átmotorozta. Emberfüggö. Az ár megint tényleg zsebfüggö, mert inkább egy ETZ 120 körül mint egy lepukkant NSR 150-180ért, mert ahhoz az alkatrész is drágább"
nah ebbe nagyjábol minden benne van.bocs az untatásért
Nekem van egy
Streetfighter célokra megépítve...(kimerevített váz és lengővilla, kitámasztó, kilépő,Tommi alu crosskormány, leáttételezve, frissen felújított blokkal, új első Pirelli gumival...) kihasználatlanság miatt adom el(sajna mifelénk nincs hely a gyakorlásra és a rendőrök is feszt basztattak...)
Az ára fix 50 rugó, alkunak helye nincs...
(van első fék is, az is teljesen felújított, csak ezen a képen épp nincs fönn...)
Ebed hogy van?
De holnap délelőtt leszek.
Még 1x ezer hála nektek a segítségért!
Nekem éppen elég a szervizelés meg a kiegészitők bütykölése, ha éppen nem lehet moccozni
www.mzclubhungary.com
Jó a szerelés!
Simómnál lány létemre élveztem!
Köszi a rengeteg segítséget kalev!
Ööö... asszem www.mz-club.hu
de minnyá megnézem!
Babetta, Simson, MZ...
Babettám még mindig megvan (KTM! ! ! ), naggyon jó kis gép, tavaly ízirájdereztünk vele a Duna jegén...
De mikor megláttam a Duna közepén az oldalkocsis Jawa-t, na akkó esett le az állam...
Tiszta jó volt, 1 MZ (jégen) bele is került az újságba!
Én is gondolkodtam régebben 2. motorként, milyen jó lenne városban meg icipice bp-környéki utakra.De motorszerelő haverom is azt mondta , hogy inkább nem szeretné szerelni Mert hogy gyakran kell foglalkozni vele. Gondolom lány létedre pláne inkább motoroznál mint szerelnél.
Szoval én inkább robogót vettem- az legalább olyan jó a városban-bár hagyott ott már MZ
"Nekem 88as ETZ 125 öm volt. Nagyon megvoltam vele elégedve! Ha nem szétheréltet veszel akkor nem nagyon lesz vele bajod! Persze a napi barkácsolás benne van, én is mindig csináltam rajta valamit, de ha el is romlik rajta egy két dolog pár ezerböl kijösz szerelésileg. Én azt mondom mindenféleképpen jo tanulo motor és a gatyád se megy rá. Csak vásárlásnál jol figyelj hogy ne lógjon a bele, hanem nagyjábol egybe legyen. És ne valami sufnituningos kissráctol vedd mert azok kinyúzzák a motor belét."
"Nem vagyok motorszerelö, de egy MZ nem nagy tudomány! Elsö legfontosabb ami paraszt szemmel is látszik hogy ne legyen lepusztult. Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! Viszont ha tipp topp nem jelenti azt h nem szar a motorja! Szal ne legyen lepukkant. Hidegen is jol induljon 1-3 rugásra, szivatoval vagy anélkül. Legyen alapjárat, szivato nélkül, és nagyjábol egyenletes, ha hallotál már egészséges MZt akor olyan hangja legyen ha nem akkor arra figyelj hogy ne legyen zavart szétesö csörgös csattogos hangja. Ne köpje az olajat, kipuffon meg tudod nézni hogy ömlik belöle az olaj vagy csak kormos. Jelzö világito berendezések jók legyenek. Jah és jo lebuktatás, ha szar az elektronika, alapjáraton pöfögö motort rakj fényszorora, és ha valami szar fél perc alatt leáll a motor. Aztán ha mész vele, akkor figyeld hogy hogy reagál a gázra, ne fulladjon erölködjön, a váltoja ne minden sebességet vegyen be, (ha üreset fogsz nem baj megesik IFA-knál, ha az üreset 1-2 közt nehezen találod meg kicsit tologasd a motort elöre hátra és akor meglesz, tipikus MZ viselkedés) fékeket nézd meg hogy jól müködjenek. Telót elöl hogy nem ömlik e belöle az olaj, és legyen azért ellenrugozása mert ha puha akor egy kis kátyunál is felkoppan, ezt is könnyü észrevenni. Lánc feszességet nem tudsz nézni, azt ugy tudod ellenörizni hogy váltásnál ha hátulrol ilyen kerék kiszakado hang jön ott baj van a láncal. Szerintem leirtam mindent amit én átnéznék... ja és alap hogy ha megveszed uj gyertya (kb 1500huf) és uj olaj a blokkba (max 300), és akkor biztos vagy benne hogy nem "80 óta rohad benne minden,+ a kipuffogot meg a könyököt leszedheted és kiégetheted, benzint bele (95,98) aztán meggyujtod amig kinem ég a korom aztán a dzsuvát kifojatod belöle, és mégvalami a gumik elöl hátul, utcai tipus külsö belsö elöre hátra 10 000 böl kijösz ujonan, ne sajnáld rá, mert sok MZn még nagyfater szerezte gumi van fent aminek a tapadása = a 0ával! Sok mulik ezen is ne sajnáld rá a lét. Aszem ennyi, de ezek csak tapasztalatok nem vagyok motorszerelő! Ha ezeket átnézed és nagyjábol minden rendben akkor megvétel után még egy ideig rendben lesz. "
"MZ "Mert azt a hülye se veszi be hogy szakadt szar de felujitott motorral! "nem kell bevenni de van ám...sokgazdás motorok persze van kivétel,de ne külsöre vegyél motort 50ezres szakadt lehet jobb mint a 120ezres szép külsövel(1valamivel legyél tisztába használt motorok,gyenge minöségü alkatrésszel..bármi tönkre mehet)+ számoljál átirás 30e FT..megéri a jobb?váltó,lánc-lánckerekek,gumik legyenek jok,töltése legyen,az hogy matt/karcos/horpadt a festés csak esztétika...ez nagyon nehéz tudom de mérlegelni kell,mi a fontos neked/szemednek+a zsebednek...."
"A lepusztultat nem a festésre gondoltam hanem az egész állapotára. Merrt ha valaki gyilkolja az meglátszik mindenhol, a totál lelakott MZ-kre gondoltam, hogy azt nem szabad megvenni. Kezdö motornak szerintem nagyon jó, igaz izlések és pofonok. Nekem hoszutáv az kinlódás volt vele (50-100 km-ek) de láttam már olyat is hogy 125 ETZvel országot keresztbe hosszába átmotorozta. Emberfüggö. Az ár megint tényleg zsebfüggö, mert inkább egy ETZ 120 körül mint egy lepukkant NSR 150-180ért, mert ahhoz az alkatrész is drágább"
nah ebbe nagyjábol minden benne van.bocs az untatásért
Meg van bocsizva!
MZ club-ban vagy?