Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ezt már dijazom mikor más öregszik!misu!sok motoros évet még erőben, egészségben,és sok szük furatot!
Boldog szülinapot.
Még egy és annyi leszel mint én, vagy nem
Hova a Picsába, rohan az idő
Isten éltessen Misi!
Isten Éltessen Misi
Püff eztete jól mekkkaptad!
Vigyázz a száddal ecsém, beni-nek hosszú a keze
nehogy arra ébreggyé, hogy az ujjad helyett egy kutya
f@szát szopogatod
Beninek igaza van, van Adok Veszek rovat. Másrészt viszont MZ topikba szidni az MZ-ket..több ,mint pofátlanság.
Főtengely témához annyit, szerintem sokkal többet ér egy gyári centírozott mint egy méregdrága utángyári. Simsonhoz ha jól emlékszem tavaly ilyen 10.000 ft körül adták a főtengelyt. Felesleges pénzkidobás. szerintem.
Van különbség a 150 es és a 125 ös hengerfeje között, de ha 150enes a henger és 125ös a hengerfej akkor jobb a sűrítési viszony. Szóval fúrjátok nyugodtan.
Bocs ha megsértettem valakit ezzel, hát benike neked az Mz-re más nem is való mint egy ganés büdös gumicsizma nem motoroscsizma, tőled nem is vártam mást!
Amúgy kösz a 5letet, elképzelhető, hogy én is beérem majd egy ilyennel (bár jobb görgőn elgondolkozok). Ha nem tévedek, ez nem azonos a "mezei" taiwani utángyártottal, ha meg annál jobb, akkor az már jó lesz.
Egyelőre valszeg úgyis gyáriként rakom össze a gépet (alapvetően a 3. fokozatot kell rendbehozni, ezért lett szétszedve - de ha már blokkhúzás, akkor csapágycsere + főtengő felújítás muszáj lesz), nem lesz időm tuningolni. Bár ha lenne is, csak enyhe tuning lenne, fő eleme egy jó tervezett cső, hengerben csak kis optimalizálás. A lényeg, hogy valamikor nyártól kezdve (diploma után) tudjak menni veletek pályázgatni
vazzeg összezavartál holnap megnézem a dobozát
KOYO szettet komplett hajtókarszettre érted? Az nem YOKO? :P (Bár, ha már Koyo, akkor az pl. csapágygarnitúrának pont jó :P)
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Egy nagyon jó barátomnak az mz etz 125ös hengerét akarjuk fel fúratni 150esre. ezzel még nincs is gond, csak nem tudom, hogy van-e különbség a 150es és a 125ös hengerfeje közt. ha esetleg van különbség a 2ő között valaki tudna mutatni mindkettőről képet? vagy esetleg méreteket?
Előre is köszönöm a segítségeteket még még egyszer bocsánat a pofátlanságomért
elég egy KOYO szett sima géphez ha nagyon megvan piszkálva akkor kell bele wiseco tűgörgő és ezt jól összerakni de egy széri közeli MZbe tökéletesen elég egy szett csak jól kell összerakni
Attól függ ki csinálja, milyen anyagokból. Mind a Simson, mind az MZ főtengelyét fel lehet újítani normálisan.
MZ-hez még talán Proxx szett is van, nem is 2Ft. De akár egy sima taiwani készletet is vehetsz, a hajtókar jó is lesz belőle, görgőket meg veszel komolyabbakat (alulra min. 4-5, felülre min. 2-3 rugó egy jóféle). Persze mindez mit sem ér, ha valami barbár rakja össze, barbár módon, szarul centrírozva...
De akár a gyári kar is jó lehet, ha nincs szétkopva, ilyenkor meg kell hónolni és egyedi csapokat gyártatni. + a jóféle görgők.
Ha veszel egy komplett utigyári főtengőt, akkor az pillanatnyilag jó lesz, de precízen felújított, jó cuccokkból összerakott vélhatően tovább fogja bírni. Hasonló elgondolások igazak a motor egészére nézve.
Grabó hun vagy má?
Akár
Az egészet!

mingyá lehetne egy nyájam, családi felét lenyúlni
többit meg osszák be
Tiéd a kamat! No?
Konkurencia
Gondód el! Betenné pár cseppet, oszt pár év múlva kapná vagy 2 litert!
Mé én nem szótam a gyáriról
ami benne vagyon aztat felújítókészlet
Na mindegy a viharsarokba ezek beválltak