Találtam egy gyári Mz alkatrészlista leírást, de a gyári bontatlan Ts 250/1 blokkom szétszedés után is ezek kellenek bele, ha valakinek ezzel segítek:
Főtengelycsapágy:6306 C4
Főtengely szimering:25*72*7
kislánckerék szimering:25*37*7
O gyűrű méretek: 17*2,5 14*2 1-1db
főtengely végén kuplung oldali csapágy 6302 C3
Köszönöm Laci, sajnos nem. A peregy már majdnem olyan mint az Etz, de csak majdnem. Az első 4 gangos Ts 250 blokkja egyezett meg a Trophyval, ez már a nagy szimeringes, mint az etz. Mindegy mert már úgyis széthúztam, viszonylag jól összeszerelt blokk volt, remélem megfelelő dolgok voltak benne, az alapján megvásárolom. Köszönöm a segítséged.
ES250/2-esnek van meg az alkatrész jegyzéke, de ha jól emlékszem csak a burkolatban és az első villában különbözik
Remélem jó lesz. https://1drv.ms/u/s!ArYQ5r5KRF2jj9tSKTWRuzWjjxW19g
Sziasztok. Régebben össze volt szedve az összes tipus blokk csapàgy és szimering méretei valahol a neten. Most nem igazàn találok csak etz-t, nekem a peregyére lenne szükség.
4,5Ah-tól felfelé bármi jó.
Nem tudom a hivatalos méretet, én ilyet használok, ráadásul úgy hogy nincs generátor a motoron, tehát erről megy a gyújtás. Fél napot a pályán bírni szokott.
Nagyobbat felesleges ha nincs önindítód :)
Lámpákat meghajtja álló helyzetben is kellő ideig, menet közben meg a generátorról megy minden nem az akkuról.
Sziasztok, Etz 250-nek mekkora az akksi mérete, ami bele való, hosszra szélre és magasságra? Amperek tekintetében 5-6-ot ír gyárilag, érdemes nagyobbat venni? Köszönöm!
Mérőszalaggal mértem, így csak hozzávetőleges adatok:
Henger: 22cm, blokk közép: 18cm, blokk a dekliken mérve: 30cm- ehhez még a generátor dudorja 4cm-re áll ki, a kuplung állítás fedele fordulatkihajtás nélkül pedig 1cm-re. A jobbos dekli dudorral 8cm széles.
Az érdekelne, hogy a 250-es ETZ blokkja milyen széles? Sajnos most nem áll rendelkezésemre egy sem, viszont fontos lenne egy pár tervrajz elkészítéséhez. Előre is köszönöm!
Két szezont futott Continental Conti Twist 110/70/16 M/C 52S hátsó gumi kis ETZ-re eladó.DOT 4313 , futófelületen a kopása 4,6mm. 5e Ft. Érd:30/894 0072
Sziasztok!Eladó vagy cserélhetö egy 1985-ös évjàratu mz 250-es..Forgalombol idéglesen kivonva.Amenyibben az eladó helyezi forgalomba ugy 100.000 ft az irànyàr.Amenyiben a vevő hekyezi forgalomba az àr fix 80.000 ft.Csere lehetséges 80-as robogora értékegyeztettés követöen.
Abba nem váltóolaj, hanem hajtómű olaj kell (0,9L), amíg meg volt nekem ez volt benne: REPSOL MOTO TRANSMISIONES 10W-40, de bármilyen 4T motorkerékpárokba való motorolajat belerakhatsz, a lényeg a JASO MA minősítés a kuplung miatt, hogy ne csússzon meg!
Főtengelycsapágy:6306 C4
Főtengely szimering:25*72*7
kislánckerék szimering:25*37*7
O gyűrű méretek: 17*2,5 14*2 1-1db
főtengely végén kuplung oldali csapágy 6302 C3