Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

etz vagy mz 16 os 1.85 ráf ja nincs véletlenül valakinek elado?
Szia! Bocsi. Most már elérhető.
Szar az e-mail címed, visszadobja a mailer-daemon a levelet.
NEM lehet!

"A1" kategóriás jogosítvány fogalma: Nemzetközi kategória. A 125 cm3-t, 11 kW teljesítményt ÉS a 0,1 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár, továbbá motoros tricikli, amely teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg.
Mz Ts-ETZ Alkatrészek eladók bontásból. A-Z ig. mzblokk@citromail.hu
hello sziasztok bizti volt szó arról h egy 150es mzt lehet e vezetni A1es jogsival?papiron 9kw van irva..tudna valaki segiteni?
További képek az alkatrészekről:
Eladó a képen és a felsorolásban látható Mz alkatrészek érdeklődni
e-mail-ben ár irányár.

major.jzsef@gmail.com

Alkatrészek:
Láncvédőburkol
at:
Láncvédőgumicső
Főtengely:
Henger.
Fékpofa:
Trafó:
Tirisztor:
Menesztő
Tükörszár :
Egyenirányító:
Kábelrendező:
Feszültségszabályzó:
gyújtásbütyök:
Biztosíték tábla:
Forgórész:
Gyújtás:
Kuplung alkatrész
Váltó
Megszakítóbütyök
stb...
Mz Ts 150/4 felömlős tuning henger szett frissen fúrva dugattyúval, tuning hengerfejjel eladó.
26mm-re bővített szívónyílás
7500-ra hangolt
18 lóerős.
06705305174
k.zoltan_1983@freemail.hu
Eladnám a motorom , többi infó a hirdetésben :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_150-7314431
Sziasztok ! Eladó gyári 1972 - es évjáratú MZ ES 150/1 Trophy . Akit érdekel írjon vagy hívjon , és megbeszéljük : doldermotorrad@gmail.com vagy Tel .: 06 30 866 2022
Sziasztok! 250-es Trophyhoz keresek oldalkocsit. Aki,tud eladót az írjon. Előre is köszi! Üdv.
Üdv van egy mzts125 öm es eltűnt benne az egyes sebesség fokozat mi lehet a baj? Előre is köszi a válaszokat :)
etz 150 frissen fúrt 4 felömlős tuning henger eladó.
új 57,5mm dugattyú szett.
4 felömlő
8000-re hangolt nyomatékos szett.

18000Ft

70-5305174
Sziasztok!A megmaradt ETZ MZ alkatrészek eladók.A motor rég nincs már meg!Pl Óra csoport ETZ felni első fűzött is van.Óracsoport 3500ft ahogy képen látni
sandor.illes@ajkanet.hu
Üdv.Szerintetek 250-es Etz-re melyik megoldás lenne jó, a gyári karbit szeretném lecserélni, volna (1-csatos 251-es karbi) és (1-Mikuni TM34mm es) mennyivel lenne jobb a csatos, és megérné ráfaragni a Mikunit?
Sziasztok!

Ha esetleg érdekel valakit egy ilyen bütykös gumi, akkor szóljon:

Vee Rubber VRM 022 16" Motorgumi
Méret: 3,50-16 58R

Nem volt használva, csak a garázsban porosodott. Próbáltam jól körvefényképezni.

Én ETZ125 hátsó kerékre vettem, már alig használom ezt a motoromat, ezért valószinűleg már nem lesz rá szükségem, ezért adom el.

A méret alapján: 3,50-16 a következő motor típusokra szerelhető:

Honda MCX 80 Hátsó
Honda CM 125 C Hátsó
Honda CM 185 Hátsó
Honda CM 200 T Hátsó
Jawa 350 Chopper Hátsó
Jawa Style 650 Első
Suzuki GT 80 L Hátsó
Suzuki GN 125 R / U Hátsó
Suzuki TU 125 XT / XTU Hátsó

vaterás link

Üdv
PaZso
Szioka érdekelnek az mz alkatrészek. Küldj egy emailt hogy hová mehetek érte. Köszönöm mjozsi
250Ts mz bontott blokk alkatreszei eladoak 06203757104 ezen erdeklodj emailt nem olvasok
Ingyen elvihető:

MZ 250 ES/2 -höz lámpafejbe való gyujtáskapcsoló 1 db, bal kormányvégen levő távfény-, fénykürt-, duda kapcsoló egység 1 db, 6 voltos dinamóra való sönt tekercs 2 db.
Sziasztok.
Ha valakit érdekel,van eladó ETZ 250 karburátorom (kenstse) vadonat új,dobozában.
fekiati@gmail.com
30-331-4055
Sziasztok!
Villamerevitest keresnek 250es ezthez. Valaki tud eladot, vagy kesz tervwt ami alapjan le tudnam gyartatni?
Szia thePIG azt a gyertyát cseréld ki mert nagyon nem jó ha belül húzza az ívet! Én is jártam így, hogy valami lerakódott a gyertya középső elektrodájára és ott adta a szikrát,lemosni sem lehetett! Tegyél bele másik gyertyát ami jól adja a szikrát és be fog indulni! Ha rövid időn belül azzal is leáll nézd meg újra a szikrát hogy jó e mert annó nekem is több gyertyám behalt így.
Azóta vettem új trafót, új kondenzátort, be is szereltem, de lehet hogy a gyertya is szar, mert a jól gyertyahézag ellenére nem az elektródák között(amiket megtisztítottam) húzza az ívet, hanem a gyertya belsejében. Nem tudom hogy ez okozhat-e gondot. A gyújtásbeállítással viszont problémáim adódtak. Elvileg mindent úgy csináltam ahogy kell, dugattyút a felső holtpontra, állítólapka középre, megszakítóhézag belő, aztán dugattyú 3mm-el le (óra járásával ellentétesen forgatva a főtengelyt) és oda állítottam a megszakító nyitási időpontját. A motort 100-ból kb 2 szer sikerült beindítani néhány másodpercre és borzalmasan járt. Próbálgattam állítani a gyújtást, de nem lett jobb, sőt, néha berobban valami egy-egy rárúgásnál, de nem akkor amikor kéne és olyanokat durran a kipufogó h jó ha nem fosok be. Megfigyeltem hogy a bütyök ami a megszakítót vezérli mintha rossz szögben lenne feltéve, mert az előgyújtást nem lehet normális megszakítóhézag mellett belőni, akárhogy állítgatom a lapkát, a bütyköt viszont elméletileg csak egyféleképpen lehet feltenni, mert van benne egy horony. Nem indul a gép, én meg kifogytam az ötletekből, nem tudom mi legyen a következő lépés, már a hall jeladós gyújtást fontolgatom. Valakinek valami ötlet? (Bocs a litániáért)