"A1" kategóriás jogosítvány fogalma: Nemzetközi kategória. A 125 cm3-t, 11 kW teljesítményt ÉS a 0,1 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár, továbbá motoros tricikli, amely teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg.
Sziasztok ! Eladó gyári 1972 - es évjáratú MZ ES 150/1 Trophy . Akit érdekel írjon vagy hívjon , és megbeszéljük : doldermotorrad@gmail.com vagy Tel .: 06 30 866 2022
Sziasztok!A megmaradt ETZ MZ alkatrészek eladók.A motor rég nincs már meg!Pl Óra csoport ETZ felni első fűzött is van.Óracsoport 3500ft ahogy képen látni
Üdv.Szerintetek 250-es Etz-re melyik megoldás lenne jó, a gyári karbit szeretném lecserélni, volna (1-csatos 251-es karbi) és (1-Mikuni TM34mm es) mennyivel lenne jobb a csatos, és megérné ráfaragni a Mikunit?
Ha esetleg érdekel valakit egy ilyen bütykös gumi, akkor szóljon:
Vee Rubber VRM 022 16" Motorgumi
Méret: 3,50-16 58R
Nem volt használva, csak a garázsban porosodott. Próbáltam jól körvefényképezni.
Én ETZ125 hátsó kerékre vettem, már alig használom ezt a motoromat, ezért valószinűleg már nem lesz rá szükségem, ezért adom el.
A méret alapján: 3,50-16 a következő motor típusokra szerelhető:
Honda MCX 80 Hátsó
Honda CM 125 C Hátsó
Honda CM 185 Hátsó
Honda CM 200 T Hátsó
Jawa 350 Chopper Hátsó
Jawa Style 650 Első
Suzuki GT 80 L Hátsó
Suzuki GN 125 R / U Hátsó
Suzuki TU 125 XT / XTU Hátsó
Szia thePIG azt a gyertyát cseréld ki mert nagyon nem jó ha belül húzza az ívet! Én is jártam így, hogy valami lerakódott a gyertya középső elektrodájára és ott adta a szikrát,lemosni sem lehetett! Tegyél bele másik gyertyát ami jól adja a szikrát és be fog indulni! Ha rövid időn belül azzal is leáll nézd meg újra a szikrát hogy jó e mert annó nekem is több gyertyám behalt így.
Azóta vettem új trafót, új kondenzátort, be is szereltem, de lehet hogy a gyertya is szar, mert a jól gyertyahézag ellenére nem az elektródák között(amiket megtisztítottam) húzza az ívet, hanem a gyertya belsejében. Nem tudom hogy ez okozhat-e gondot. A gyújtásbeállítással viszont problémáim adódtak. Elvileg mindent úgy csináltam ahogy kell, dugattyút a felső holtpontra, állítólapka középre, megszakítóhézag belő, aztán dugattyú 3mm-el le (óra járásával ellentétesen forgatva a főtengelyt) és oda állítottam a megszakító nyitási időpontját. A motort 100-ból kb 2 szer sikerült beindítani néhány másodpercre és borzalmasan járt. Próbálgattam állítani a gyújtást, de nem lett jobb, sőt, néha berobban valami egy-egy rárúgásnál, de nem akkor amikor kéne és olyanokat durran a kipufogó h jó ha nem fosok be. Megfigyeltem hogy a bütyök ami a megszakítót vezérli mintha rossz szögben lenne feltéve, mert az előgyújtást nem lehet normális megszakítóhézag mellett belőni, akárhogy állítgatom a lapkát, a bütyköt viszont elméletileg csak egyféleképpen lehet feltenni, mert van benne egy horony. Nem indul a gép, én meg kifogytam az ötletekből, nem tudom mi legyen a következő lépés, már a hall jeladós gyújtást fontolgatom. Valakinek valami ötlet? (Bocs a litániáért)
"A1" kategóriás jogosítvány fogalma: Nemzetközi kategória. A 125 cm3-t, 11 kW teljesítményt ÉS a 0,1 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár, továbbá motoros tricikli, amely teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg.
e-mail-ben ár irányár.
major.jzsef@gmail.com
Alkatrészek:
Láncvédőburkol
at:
Láncvédőgumicső
Főtengely:
Henger.
Fékpofa:
Trafó:
Tirisztor:
Menesztő
Tükörszár :
Egyenirányító:
Kábelrendező:
Feszültségszabályzó:
gyújtásbütyök:
Biztosíték tábla:
Forgórész:
Gyújtás:
Kuplung alkatrész
Váltó
Megszakítóbütyök
stb...
26mm-re bővített szívónyílás
7500-ra hangolt
18 lóerős.
06705305174
k.zoltan_1983@freemail.hu
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_150-7314431
új 57,5mm dugattyú szett.
4 felömlő
8000-re hangolt nyomatékos szett.
18000Ft
70-5305174
Ha esetleg érdekel valakit egy ilyen bütykös gumi, akkor szóljon:
Vee Rubber VRM 022 16" Motorgumi
Méret: 3,50-16 58R
Nem volt használva, csak a garázsban porosodott. Próbáltam jól körvefényképezni.
Én ETZ125 hátsó kerékre vettem, már alig használom ezt a motoromat, ezért valószinűleg már nem lesz rá szükségem, ezért adom el.
A méret alapján: 3,50-16 a következő motor típusokra szerelhető:
Honda MCX 80 Hátsó
Honda CM 125 C Hátsó
Honda CM 185 Hátsó
Honda CM 200 T Hátsó
Jawa 350 Chopper Hátsó
Jawa Style 650 Első
Suzuki GT 80 L Hátsó
Suzuki GN 125 R / U Hátsó
Suzuki TU 125 XT / XTU Hátsó
vaterás link
Üdv
PaZso
MZ 250 ES/2 -höz lámpafejbe való gyujtáskapcsoló 1 db, bal kormányvégen levő távfény-, fénykürt-, duda kapcsoló egység 1 db, 6 voltos dinamóra való sönt tekercs 2 db.
Ha valakit érdekel,van eladó ETZ 250 karburátorom (kenstse) vadonat új,dobozában.
fekiati@gmail.com
30-331-4055
Villamerevitest keresnek 250es ezthez. Valaki tud eladot, vagy kesz tervwt ami alapjan le tudnam gyartatni?