Gyújtás álló és forgórész
Fordulatszám-meghajtó tengely
Feszültségszabályzó
főtengelyek ( ami közül az egyik teljesen új nem volt még használva) stb...
Néhány kép.
Sziasztok!
Vettem egy mz ts 150-est az lenne a kérdésem ha nincs benne akku akkor hogyan tudom üzemeltetni?
Vagy mindenképp szükséges hozzá egy akku?
Köszönöm előre is a segítséget..
Helló engem az érdekelne hogy ilyenkor ha át akarom alakíttatni a hengeremet 300-as ra. 251-es ből kel főtengelyt és csapágyakat is cserélnem gondolom... erre válaszolhatna egy szaki köszi:)
Sziasztok!
Van egy 250es etz-m amit most újítunk fel. A fékje be volt rohadva. Most új a főfékhengerem, újak a dugattyúk, karmantyúk, fékcső, fékbetét, főfékhengerben minden alkatrész, le lett légtelenítve az egész rendszer, mégis a fék kb olyan mintha a kuplungot húznám be. az utolsó 1-2centin fog csak. Valaki tudna adni tippet, hogy mi lehet a probléma?
Helló!
Valaki tudna nekem segíteni mi van olyankor mikor nincs töltésem de jó a feszabályzom meg a biztosítékok is jó én szerintem az álorészem a szar mert onnan a szénkefétől nem jön fel az áram? :)
Helló!
A tükörszárak már sajnos nincsenek meg a jeladó az 4000 Ft lenne postával egy kicsit hibája van az egyik kábel el van középen szakadva de még használható.
Alkatrészek:
Henger+hengerfej
Karburátor
Váltó
Kuplung
Gyújtás álló és forgórész
Fordulatszám-meghajtó tengely
Feszültségszabályzó
főtengelyek ( ami közül az egyik teljesen új nem volt még használva) stb...
Néhány kép.
Vettem egy mz ts 150-est az lenne a kérdésem ha nincs benne akku akkor hogyan tudom üzemeltetni?
Vagy mindenképp szükséges hozzá egy akku?
Köszönöm előre is a segítséget..
Köszönöm
A blokkot gyújtással, karbival együtt mennyiért adnád?
Van egy 250es etz-m amit most újítunk fel. A fékje be volt rohadva. Most új a főfékhengerem, újak a dugattyúk, karmantyúk, fékcső, fékbetét, főfékhengerben minden alkatrész, le lett légtelenítve az egész rendszer, mégis a fék kb olyan mintha a kuplungot húznám be. az utolsó 1-2centin fog csak. Valaki tudna adni tippet, hogy mi lehet a probléma?
7500Ft gyűrűvel,csapszeggel,zégerrel
--Etz, és Ts 125-150:
-4 felömlős tuning henger: -125ccm(16 lóerő); -150ccm(18 lóerő)
a tuning átalakítás, hengerfej alakítással 10000Ft + fúrás, és a dugattyú ára(8000Ft)
--Etz 125-150 átalakítása 190ccm -esre (65mm furat)
(25.000Ft-tól)
--Etz250: -5,6felömlős sport henger készítés
26-30Le(20.000Ft-tól)
--Etz300: 300-ra alakítás (76mm)dugattyúval, fúrással, hengerfej alakítással (14.000Ft)
--Etz300 tuning: -5,6,7 felömlős kivitelek, 8500 fordulatig lévő vezérléssel 26-33 lóerő. (20.000-től)
--Mz Ts 250: -4 felömlős kivitel,hengerfej módosítással 23-28 lóerő. (20.000-től)
--Mz Ts 300-ra alakítás: -fúrás, dugattyú, és hengerfej alakítás 15.000Ft.
--Mz Ts 300 tuning: -4,5,6 felömlős kivitelek, 8500 fordulatig lévő vezérléssel 26-33 lóerő. (20.000-től)
--Etz 350ccm-re alakítás: -83mm, 2 krómgyűrűs dugattyú, osztott kipufogó, 4-5-6 felömlős kivitelekben.
Az átalakítás ára tartalmazza: -83mm dugattyú szett; hengerpersely ára; gépmunkák(fúrás,marás), motorblokk marás. 30-38 lóerő nyomatékos vezérlésekkel. (40000Ft)
Hengerfejek korszerű égésterűvé,vagy igény szerinti átalakítása: 2000Ft
A Lóerő adatok tervezett rezonátorral, és nagyobb karburátotok használatával tovább
növelhetőek!
Érd: 06-70-5305174
Valaki tudna nekem segíteni mi van olyankor mikor nincs töltésem de jó a feszabályzom meg a biztosítékok is jó én szerintem az álorészem a szar mert onnan a szénkefétől nem jön fel az áram? :)
már pár dolog elment, meg 15.000 ért amúgy se adnám oda.
Alkatrészek:
Henger+hengerfej
Karburátor
Váltó
Kuplung
Gyújtás álló és forgórész
Fordulatszám-meghajtó tengely
Feszültségszabályzó
főtengely stb...
Néhány kép.
Már csak az egyik van meg amelyiken egy kis hiba van ahogy azt írtam korábban.
A tükörszárak már sajnos nincsenek meg a jeladó az 4000 Ft lenne postával egy kicsit hibája van az egyik kábel el van középen szakadva de még használható.
a két tükörszárnak,és a gyujtás jeladóknak mi lenne az ára?
Üdv:
Major József