Ki,milyen olajat használ Mv-hez?Én,amit a gyár ajánlott azt vettem.Eddig Agip olaj nem volt egyik motoromban sem.Remélem beválik. Sztem nagyon korrekt áron jutottam hozzá:2375ft/l
A napokban láttam egy zsír F4 1000 312-t Győrben! Ha a gazdája a forumra tévedne üzenném neki, hogy állatkirálybarom jól nézett ki a gép! Fnorbi szép a gép ezzel a felni színnel!
Sokáig nem tart vissza cserélni.Amúgy azért nem "szeretik" mert Ausztriában minden módosításnak szerepeni kell a forgalmiban+új műszaki.Sport dob csak furulyával.
Brutale-én autópályán tartós végsebeségen? Ezaz! Nyomjuuuuuk!
(Bár olyan bukót még nem találtam amiben ezt ki lehetne birni (további) agykárosodás nélkül! Tippeket elfogadok!)
Na ok, én túl sokat olvastam a motorteszteket, és ez okozott agylágyulást nálam.
Szóval cikinek tartottam azt a 12 litert, amit városkörüli motorozgatásnál - nincs redline, nincs térdelés - is simán bekapott. 126 km-es hatótáv egy tank benyával jó?
A dolog másik oldala viszont, hogy ha széthajtottam, akkor sem evett látványosan többet. Na ezért gondoltam, hogy padra vele! Katalizátor mögött a 3-as CO (a normális érték 30szorosa) azért nem teljesen jó.
Szóval szinkron, beállitgatások, és most 8-9 literrel elvan, 0.3-as CO mellett, de nem megy el 250-ig, hanem 230 körül már erősen gondolkodik a folytatáson.
Nekem ez azt jelenti, hogy hiába is állitgatják, xar a gyári chip térképe, PowerCommander -vagy az emlitett másik olasz motormenedzsment kütyü - kell neki, rendesen padon optimalizálva. Persze lehet, hogy egy utángyártott eprom - mondjuk a Bódis no-kat változat csővel együtt - sokat segitene, de inkább meglépném azt IS optimalizálás előtt. Ha már lúd...
http://mvfaq.blogspot.com/
Pl Eprom cseréhez részletes leirás...
...viszont egész frissa kép!
(Bár olyan bukót még nem találtam amiben ezt ki lehetne birni (további) agykárosodás nélkül! Tippeket elfogadok!)
Szóval cikinek tartottam azt a 12 litert, amit városkörüli motorozgatásnál - nincs redline, nincs térdelés - is simán bekapott. 126 km-es hatótáv egy tank benyával jó?
A dolog másik oldala viszont, hogy ha széthajtottam, akkor sem evett látványosan többet. Na ezért gondoltam, hogy padra vele! Katalizátor mögött a 3-as CO (a normális érték 30szorosa) azért nem teljesen jó.
Szóval szinkron, beállitgatások, és most 8-9 literrel elvan, 0.3-as CO mellett, de nem megy el 250-ig, hanem 230 körül már erősen gondolkodik a folytatáson.
Nekem ez azt jelenti, hogy hiába is állitgatják, xar a gyári chip térképe, PowerCommander -vagy az emlitett másik olasz motormenedzsment kütyü - kell neki, rendesen padon optimalizálva. Persze lehet, hogy egy utángyártott eprom - mondjuk a Bódis no-kat változat csővel együtt - sokat segitene, de inkább meglépném azt IS optimalizálás előtt. Ha már lúd...