Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hondásokkal nem beszélgetek!
Itt vagyok!
Nagyon kihalt ez a fórum!sehol senki?
Ki,milyen olajat használ Mv-hez?Én,amit a gyár ajánlott azt vettem.Eddig Agip olaj nem volt egyik motoromban sem.Remélem beválik. Sztem nagyon korrekt áron jutottam hozzá:2375ft/l
Elvileg ez már az enyém ,csak idő kérdése h meg jöjjön.
Ezzel én is így vagyok! Nem szeretem a tömeg dolgokat! (ezért van GSX-R-em ) Na mindegy, grat a motorhoz! Az MV mindig a szívem csücske volt!
Köszönöm!Általában meg szoktam változtatni pár dolgot a motorjaimon,h ne legyen olyan mint az "átlag", de ez most nem az én érdemem.Így vettem.
Akarom mondani frobi Szar a billentyűm na!
Bocs! Fraobi!
A napokban láttam egy zsír F4 1000 312-t Győrben! Ha a gazdája a forumra tévedne üzenném neki, hogy állatkirálybarom jól nézett ki a gép! Fnorbi szép a gép ezzel a felni színnel!
Sokáig nem tart vissza cserélni.Amúgy azért nem "szeretik" mert Ausztriában minden módosításnak szerepeni kell a forgalmiban+új műszaki.Sport dob csak furulyával.
Btw, találtam egy nagyon korrekt kis oldalt MV Agusta fanoknak:
http://mvfaq.blogspot.com/
Pl Eprom cseréhez részletes leirás...
Talán nekem is - csak sógorékhoz (Ausztriába) ne menj vele úgy, mert állitólag nagyon háklisak rá.
Télen ez megfog történni.
04-es 750S. Szép a géped! 54300 a listaára a horgony - akarommondani katalizátor lecserélésének Bódiséknál.
Az enyém nem gyári igaz így vettem.
.....már mint évjáratra.
Szép,szép....Mikori?
Na jó, de szinte gyári a kicsike:
...viszont egész frissa kép!
Nekem 9-10liternél nem evett többet ha meg van kergetve akkor sem.
Vmi képet mutathatnál a mocidról!'tony35'
Brutale-én autópályán tartós végsebeségen? Ezaz! Nyomjuuuuuk!
(Bár olyan bukót még nem találtam amiben ezt ki lehetne birni (további) agykárosodás nélkül! Tippeket elfogadok!)
Na ok, én túl sokat olvastam a motorteszteket, és ez okozott agylágyulást nálam.
Szóval cikinek tartottam azt a 12 litert, amit városkörüli motorozgatásnál - nincs redline, nincs térdelés - is simán bekapott. 126 km-es hatótáv egy tank benyával jó?
A dolog másik oldala viszont, hogy ha széthajtottam, akkor sem evett látványosan többet. Na ezért gondoltam, hogy padra vele! Katalizátor mögött a 3-as CO (a normális érték 30szorosa) azért nem teljesen jó.
Szóval szinkron, beállitgatások, és most 8-9 literrel elvan, 0.3-as CO mellett, de nem megy el 250-ig, hanem 230 körül már erősen gondolkodik a folytatáson.

Nekem ez azt jelenti, hogy hiába is állitgatják, xar a gyári chip térképe, PowerCommander -vagy az emlitett másik olasz motormenedzsment kütyü - kell neki, rendesen padon optimalizálva. Persze lehet, hogy egy utángyártott eprom - mondjuk a Bódis no-kat változat csővel együtt - sokat segitene, de inkább meglépném azt IS optimalizálás előtt. Ha már lúd...
szerintem a 10 lityó az normális, autópályán tartós végsebességen pedig kb a 18litér :-)
ha te mondod...