Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja csak sajna nem láttam még élőben!!
Honda VTR 1000 SP1 blokkja van!!
A műszerfal is a hondájéé!!
De attól a karbon cuccok meg a fasza kipuf mindent elárul!!
Istencsászár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mv Agusta, Benelli, Bimota , Ducati kategória a motor szóval nem az olcsó gépek közé tartozik ami a legfontosabb h iszonyat jól összerakott és kidolgozott szupersportmotor hatalmas presztízzsel és múlltal!!!! Igazi unikumnak számít a motoros világban!!!
De szerintem fasza motor!!
Csak arra is kiváncsi leteem volna ki látoot már mo-n ilyet!!
Át is mehettek vele Mo-n!! Nem??
Szerinted jó motor??????
Persze áll kettő a garázsban............
Sztem itt nálunk nincs is magántulajdonban egy sem kurva ritka motor arany áron!!!!!!!!!!!!
Van valakinek vagy látott már valaki Mondial Piegat Magyarországon????
Ha igen közölje már!!
Van valakinek róla vidije vagy képe, ha igen rakjon már fel ide!!
MIk vannak ezen a fórumon ki tudok akadni!!!!!!!!!!!!
Szevasz Sanyi,

én is remélem, hogy találkozunk! Meg azt is remélem, hogy nálad lesz az az 50 rongy amit 2 éve kölcsön kértél és a 996 - od lengővillaborítása is vagy a pénz ( 30 rongy ) mert azt is olyan jól kifizetted...biztos kellett a Maseratiba tankolni vagy akkor gyűjtöttél a zúzott MV - re?

De be is adhatod a pénzt, tudod a helyet nagyon jól, szerintem túl kevés pénz ez ahhoz, hogy vegyél érte egy ellenséget, aki ráadásul a haverod volt.

A haverod már nem leszek, de ha nem muszáj az ellenséged sem, csak tőled függ.

Üdv!

Della
Én lennék MV-man...
Szeva Ricsó! Látom belelendültél a sportmotoros topicozásba!Mi a helyzet veled? Tegnap láttalak, itt mentél el az iroda előtt.
Igen,nem sok ring tapasztalatom van,full gyári motorral gyári beállitással az elsö 10 körben 2,23 birtam tekerni magamtol,de egyszer probáltam egy pilota barátom után menni s lesekedni s egy idö után a leg kisseb szám 2,11. Ez nekem elég s mivel nem ez a hivatásom,csak nézönek járok azota a ringre,s mérem az idöket ki mit megy s akad olyan is aki 1,59 s az is jol érzi magát aki 2,55 megy s legalább biztonságos helyszint választ a motorozásra,számomra ez mutat értékeket nem a stopper.
H.Sanya!
a tied ugye 750es mert sok mindenben eltero az enyemhez kepest,a kep alapjan.
Neked nincs egy kamionmosod?mert voltam pesten egyszer egy figuranal Egedivel aki hasonlo forma mint te es neki is Mv-je volt
5 milla körül van gondolom 5 és 6 között lehetett...........
menyiért veted a mocot?
H.Sanya!!!!!!!!
Te mint tapasztalt MV tulaj lenne feléd egy kérésem.
Engem igazán érdekelne egy olyan "párbaj",hogy mit tudd utcán gyorsulásban/végre/ egy MV-R1 ellen.Ha gondolod én holnap rá érek és mondjuk az autópálya szerintem elég jó terep.

Nem versenyezni akarok,hanem kíváncsi vagyok.
Tényleg csak a kíváncsiság hajt.
Ha gondolod írj egy sms-t 06-20-955-95-95
Amúgy tiszta szívemből gratulálok a motorodhoz,nekem is nagyon tetszik tavaly majdnem vettem én is egyet Wolf-éknál csak nekem van egy olyan hülye beütésem hogy alapba nekem nem kell egy gép sem és amit kitaláltam az még +1.600.000 Ft lett volna és az már nagyon sok lenne/2db új R1 ára/Hogy mi lett volna az átalakítás?
Teljes Tamburini optika amit normális keretek között meg lehet valósítani.
kosz a bizalmat!!:) bar szerintem nem voltal meg a ringen tul sokat hogy tudd mekkora az a 9msp kulonbseg!!!!
Na akkor meg lessz az a 2 alá menetel csak hamar.
2ala nagyon nehez bemenni attol messze vagyok nagyon 2,09et megyek a hr.en de meg gyorsulok!:)
Igaz jo lehet 160 ps keréken s fötengelyen egyaránt s ki kerülni egy lassabb pilotát van aki 600 ban is 2 körüli idöt megy s 1000ben sem tud jobbat,ugy huzza ahogy érzi,de gondolom te már 2 alá mentél.
Cső! úgy látom, nagyon beindult a topic.
itt is japo vs olasz gép vita ahogy általában lenni szokott!!
én ismerem mindkét oldalt rendkivul kozelrol mivel sok japo ill olasz motorom volt ill. van
jelenleg MV agusta f4 1000s.
alapbol mindenki a megbizhatosagot tamadja.errol annyit, meg nem nyilatkozom mert 3500van benne es az edeskeves.hungaros palyanapokra jarok vele rendszeresen eddig hibatlan.
a motor robbanosdirol:nekem volt 2003as r1em remek gep volt de feleves es 2500kmes volt mikor felrobbant:) kozuton 230as temponal hajtokarszakadas.
sehol sincs kolbaszbol a kerites ez a lenyeg, szivtam r6okkal is, volt fotengelyes 999em is szoval egalban vannak.
az mvrol altalanossagban: ezen a futomu beallitason csak kacagok hogy szemelyre szabjak(egy nagy szart), egyebkent senkinek sem engednem hogy hozza nyuljon mert egyenlore franko minden nem erzem hianyat a tekergetesnek.
futomu vaz fek allat
egy franko pici fapados kokemeny versenymotor lampakkal.aki ezt elviseli imadni fogja aki nem....
a masik vitatott dolog MOTORERO par loeron osszeveszni b+!!!
sose szoktam vele lemaradni nagyon jol szedi a labat. mikor ringen k5ot kerulok ki a celegyenseben mondjam szar a k5???!!!(szar a pilota es kesz)
akinek nem eleg 160loero kereken az menjen a picsaba:)
TÚRA RÉME!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÁT ITT KELL HOGY TALÁLKOZZUNK!!!!!!!!!!!!!!!!
Bassza meg telo csere meg ilyenek sok szám oda Imi tura oda........
Ennyit a mesékről,szerinted el lehet egy olyan menetet felejteni mint amit akkor mentünk ott hárman az M3-on kétsáv a Tietek egyém a leállósáv/azóta sem vetem meg /végig padló 300.Az szép volt,ja és a végén a MC"don.
Képzeld azóta van már jogsim,megtanultam kerekezni és még mindig élek,meg a héten jött meg a harmadik új típusú R1 .Ezúttal fekete lesz,de még meg van a második kék is.
Na hali majd írsz
Köcce fiúk.
remélem találkozni is fogunk valahol az utcán ,vagy motorostalin
addig is üdv.
Szeva LaciR1!
Nekem rémlik, hogy tényleg jól ment M3-ason az R1...
Emléxel még a ghostrider menetre?
bocs az off-ért...
Nos én nem olvastam az elözményeket csak azt ,hogy te egy MV tulaj vagy,nos ha ismernélek bizti modomban állhatna,hogy MV-vel karcoljak eggyet,de igy csak gratulálok a masinádhoz s ahhoz a rengeteg ménes állathoz,mi lakozik benne
jah látom egy 998-as