Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igy va Agostini volt a legnagyobb ász!!!!!
Egyébként a Norbinak volt egy CBR1000 Fireblade Repsol de eladta mert rájött hogy túl sok van belőle (Nnrbi rendszáma volt azt tudom)..... Inkábbb az exkluzivitást választotta.Nem buta gyerek az a Norbi fiú
Sziasztok!

Azt nem tudom tudtátok-e, hogy az MV Agusta F4 1000 AGO modelljét egyfajta tiszteletadásként nevezték el a méltán híres és egyik valaha élt legnagyobb motorversenyző, a nagy Giacomo Agostini-ról. Ugye olasz a gyártó és a versenyző is, aki ráadásul MV-vel is versenyzett.Nemrégen mutattak Agostiniról egy dokumentumfilmet, amin bemutatták, hogy otthon is egy ilyen gépezet állt a garázsában és azzal motorkált a lakhelye közelében található erdei utakon....

JA, ha meg hazai MV tulajoktól akartok infót, akkor kérdezhetitek pl.: Schorbert Norbert aerobic-gurut, ugyanis neki is F4 1000 áll a garázsában....
őőőő igen ezt próbáltam magyarázni de a kolléga nagyon is jól mondja

FOREVER MV
Erre csak annyit ha az MV kihozna bármilyen szar motort az akkor is MV lenne ha a Ferrari kihozna egy szart az akkor is Ferrari. Ennyi nincs is miről tovább beszélgetni.
Nem véletlenül kerül ennyibe ez a gép itt az egyediséget,exkluzivitást csúcsminőségű beszállítók csúcsalkatrészeit kell megfizetni nem mást....
Hol látnál te szériában egy gixxeren Marchesini kerekeket?????Vagy egykarú lengővillát???Volt már akármelyik Japán gyártó 37szeres világbajnok konstruktőrőknél???
Majd ha ilyen lesz egy gixxeren akkor biztos nem lesz 3,2mill
Ez nem is erről szól mert, 1000-ek között kb ha 1-2 mp lehet az eltérés vagy sokat mondok??? tökre ugyanazok a SEBESSÉGBEN. És akkor jönnek elő a sebességen kívül tényezők. és ez a fontos
Szerintem az,hogy körbemotorozol egy japán gépet,az nem a 2 motor,hanem a 2 pilóta közti különbséget tükrözi.Az a néhány tized(de lehet,hogy csak század)mp,ami a köridők közt van akár az egyik,akár a másik vas javára,az minimális különbség.A körbemotorozás egy kissé erős
egyértelmű hogy minden motornak vannak hibái ha 12 000 000 és ha 2 000 000. Persze a 12-nél valószínűbb hogy nem jön elő egy darabig. Persze minden moccnak lehet szar napja
Mondjuk ilyenre több másik gyártótól tudnék példát felhozni
Engem kurvára nem érdekelne...
Inkább az hogy bármikor kkörbemotoroznék egy Japán gépet versenypályán vagy valami szerpentines úton......
És az embereknek pedig leesne az álla mondjuk egy motorostalin.....
250-nél az autópályán egyszerűen kipukkant a motor(lásd a képet)
Ennyit a gagyiról
Ja,és a cikk végén megemlítik,hogy nem egyedi eset.A szerkesztőségnél 2 MV tulaj is jelentkezett,aki hasonlóképpen járt.No comment...
Az csak egyedi hiba lehetett.....
És kit érdekel???
A superbike-magazinban pedig leírták hogy a legjobb ezres motor csak az ára miatt nem lehet az első... ez azért jelent valamit.. Aki meg megveszi annak nem számít a lóvé
Tudod fenntartani nehéz nem megvenni
ehhez nem kell külön kommentár, vita lezárva !!! jo a kép!!!!
hűha ezt nem értem angolt tanulok :( miről szól???
ja lehet kapni itt mo-n is.
F4 1000 S 50.000 km-es tartósteszt a német Motorrad magazinnál
12.000 km-ig el is jutottak vele Elég gáz...
gergo az f4 corse-t lehet kapni mo-n ??? mer én most néztem és:
f4 750 1 és 2 üléses meg SPR
f4 1000 1 és 2 üléses meg AGO
elvileg ennyi?? vagy nem is itt veszitek mo-n???
Nem gagyi senki nem mondta csak nem tömegmotor mint egy 1000-es gixxer
Ez kb olyan mint autóban egy BMW M5 ami nem rossz de mondjuk egy Ferrari F430 az visz mindent.. Szerintem nem kell magyarázni a kettő közötti külömbséget pedig mindkét autó a csúcsot képviseli de a Ferró még ad egy-két pluszt.
Na ugyanez a helyzet a Japánokkal és az Mv-vel
Senki nem mondta hogy gagyik a japánok de azért mv se vmi kutyaütő banda...
Ezek szerint a japánok gagyik?
Ez azért túlzás...
Több mint 5000000ft, de a bmw-ért minimum 2.500000ft adnának
Egyébként nem csak marketing szöveg az hogy a tulajhoz állítják a futóművet stb stb
Ez nem a gagyi kategória ne felejsd el!!!!!!!!
mennyibe fog kerülni ha meg szabad kérdeznem ???
Egy futómű- vagy motorbeállítás azért elég komoly dolog.Nem hiszem,hogy a versenypálya mellől a magyarországi dealerek leszerződtettek egy "tuning-gurut". Persze az lehet,hogy a nagy piacokon(USA,Nyugat-Eu) más a helyzet és ott tényleg vannak erre szakosodott profik.
ugy szertné hogy beszámítatja hozzá a bmw r1100s-t, meg is kérdezte még a motor kiállításon és azt mondták hogy meg lehet csinálni.
corse f4 limitált-ot fog ha minden igaz