Azt is vegyük figyelembe, hogy mondjuk egy M5-öt nap mint nap megkínálsz keményen, attól még 10 évesen is autó marad, egy ferkóval ugyanezt megteszed, akkor naponta mehetsz szervízbe..
Ha a magyarországi viszonyokat nézzük, az a pár MV tulaj - akikket pesten látni szoktam - ahogy én látom nem nagyon kínozzák a paripát.. Mondjuk egykeréken egyiket sem láttam.. Az én mocim pedig általában minden este hazafele az M7-en megy 6-7km-t egykeréken vagy éppen 300 közeli tempóval... tényleg kiváncsi volnék meddig bírná alattam egy MV vagy a ducati... a BMW r1100s az pontosan 2 óra motorozás után kezdett el kelepelni :-)))
Szivesen. Bódison én is gondolkodtam, de le se sz..ták a fejemet. Még egy árajánlatot se kaptam, pedig Full-gas-on, németeken keresztül és persze közvetlenül is próbálkoztam. :(
Arrow kidörr igen jól szól, de nekem az eredeti jobban tetszik - persze nem a hangja. De akkor kéne Power Commander is, meg teljes hangolás, és az igen sok pénz...
Csak járó motornál lehet! Az inditógombot (jobb hüvelykujjnál) kell legalább 1, de kevesebb mint négy másodpercig lenyomva tartani. Ezzel körbe mész a kijelzésfajtákon, pl a két napi számlálón is. A napi nullázásához ugyanigy ki kell választanod, majd több mint 4 másodpercig lenyomva tartani az inditót. Az óra még trükkösebb... De benne vannak a manualokban, amit most töltök fel! Amint kész, megy a link!
Én anno az mvagusta.net-en találtam egy linket ahonnan letöltöttem. elküldeni nem tudom mert van vagy 60 MB, de lehet hogy fenn van még valahol.
utángyártott stb stb alkatrészek (beleértve a lent említettet is): www.emotouk.com. Vegyes tapasztalataim vannak velük szállítási időt illetően...
Én még sosem számoltam a fogyasztást, olyan ez mintha valaki vesz egy Ferrarit és közben azon szomorkodik, hogy az asszony dízel passatja csak 6-ot eszik..
Van a neten teljes szerelői meg használói kézikönyv. Szerintem kelleni fog neked.
Én inkább szakemberekhez viszem, bár az kva drága.
Az enyém 10-12 körül fogyasztott, most picit hangolva lett - majd meglátjuk! Ha nem megy 10 alá, akkor picit hagyjuk lélegezni, és powercommandert kap rendesen behangolva - a chipben egyedül nem hiszek.
Aha,biztos már szét is szedtem.De a blokkot csak vasárnap engedjük le egy motorszerelő ismerősömmel.Annak nem akarok neki állni egyedül.A gumi gyűrű kereken 100ft és ezért áll most a mocim. Ha kifordulna a generátor a helyéről akkor 10 perces munka lenne...de így....
Elrepedt az egyik kis műanyag csatlakozó ami a benzincsővet a tankhoz rögzíti, ez elég szokványos, már van is utángyártott fém, érdemes arra lecserélni, ha gyakran leszeded a tankot stb. Egy hátsó sárvédőt érdemes venni mert nagyon koszol a kerék. A lábtartó rögzítőcsavarjai beszoktak rohadni ezért a csavart könnyű széttépni. Gyakori probléma a biztosítékdoboz(cdi unit) hibája ettől néha lefulladhat stb, de persze nem mindenkinél merül ez fel. Az olaj biztos onnan csöpög? Gyakran előfordul hogy a szűrőt túlhúzzák és abból is szokott folyni. Egyébként ha tudsz angolul akkor érdemes az mvagusta.net -en lévő forumot olvasgatni.
Bár milyen infóra nyitott vagyok.
Hiba probléma vmi volt vele?Nekem sajnos a generátorom alol csöppent az olaj és egy 10ft-os gumi gyűrű van ott amit ki kell cserélni de sajnos a blokkot lekell hozzá engedni a helyéről,mert sehogy nem lehet kifordítani.
Üdv.
Nekem volt az is, most 910-es. Mire vagy kiváncsi?
Szerintem érdemes egy kormánytelón gondolkozni, egy lábtartón mert az nagyon csúszik, és egy hátsó sárvédőn. És ha 190/50-es gumi van rajta akkor legközelebb ha elkopott 180/55-re vagy 190/55-re cseréld szerintem.
Sziasztok!
Én is egy Brutale 750-es tul. lett. Ha esetleg vkinek lennének tapasztalatai a tipussal kapcsolatban és meg is osztaná velem,azt meg köszönném!
Üdv.
Én is letéptem már a bőruhhám ujjait, és megrendeltem a bőr fityegőket a kormányvégekre.. De legalább Alsőörsön milyen jót mulatunk majd... Amúgy szerintem jót fog tenni a cégnek egy kis friss tőke, és marketing tapasztalat. És az sem lenne nagy baj ha kiépülne itthon egy rendes szervíz / dealer hálózat.
Ha a magyarországi viszonyokat nézzük, az a pár MV tulaj - akikket pesten látni szoktam - ahogy én látom nem nagyon kínozzák a paripát.. Mondjuk egykeréken egyiket sem láttam.. Az én mocim pedig általában minden este hazafele az M7-en megy 6-7km-t egykeréken vagy éppen 300 közeli tempóval... tényleg kiváncsi volnék meddig bírná alattam egy MV vagy a ducati... a BMW r1100s az pontosan 2 óra motorozás után kezdett el kelepelni :-)))
A megoldás?!:
Arrow kidörr igen jól szól, de nekem az eredeti jobban tetszik - persze nem a hangja. De akkor kéne Power Commander is, meg teljes hangolás, és az igen sok pénz...
Arrow rendszer az ami dob a teljesítményen,és nagyon komolyan szól! Esetleg power commander,de inkább rapid bike.
Bódis csövön és Epromon gondolkozom +2ló +0.5Nm és ami nem lényegtelen sztem: -2.5 liter!
http://rapidshare.com/files/14...
http:
//rapidshare.com/files/14...
http://rapidshare.com/file
s/14...
Sok sikert!
A motoromról egy kép:
utángyártott stb stb alkatrészek (beleértve a lent említettet is): www.emotouk.com. Vegyes tapasztalataim vannak velük szállítási időt illetően...
Én még sosem számoltam a fogyasztást, olyan ez mintha valaki vesz egy Ferrarit és közben azon szomorkodik, hogy az asszony dízel passatja csak 6-ot eszik..
Köszi
Én inkább szakemberekhez viszem, bár az kva drága.
Az enyém 10-12 körül fogyasztott, most picit hangolva lett - majd meglátjuk! Ha nem megy 10 alá, akkor picit hagyjuk lélegezni, és powercommandert kap rendesen behangolva - a chipben egyedül nem hiszek.
Hiba probléma vmi volt vele?Nekem sajnos a generátorom alol csöppent az olaj és egy 10ft-os gumi gyűrű van ott amit ki kell cserélni de sajnos a blokkot lekell hozzá engedni a helyéről,mert sehogy nem lehet kifordítani.
Üdv.
Szerintem érdemes egy kormánytelón gondolkozni, egy lábtartón mert az nagyon csúszik, és egy hátsó sárvédőn. És ha 190/50-es gumi van rajta akkor legközelebb ha elkopott 180/55-re vagy 190/55-re cseréld szerintem.
Én is egy Brutale 750-es tul. lett. Ha esetleg vkinek lennének tapasztalatai a tipussal kapcsolatban és meg is osztaná velem,azt meg köszönném!
Üdv.