Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elözőleg meg ducatid volt, hm nem semmi. milyen ducatid volt?
Sziasztok!
Nos elolvastam az "előzményeket" és eléggé változatosak a hozzászólások...
Én,mint MV. tulajdonos bizton állíthatom,hogy nemcsak drága,nemcsak szép,stb.-hanem nagyon kezes és ezáltal könyen motorozható vas.
Én nagyon szeretem és nem igazából "kímélem" ,de edig nem okozott csalódást se futómű,se motorerő,se a feeling terén...A hangja pedig tényleg szenzációs.

Szóval a kétkedőknek csak annyit üzenek,hogyha tehetik,egyszer próbáljanak ki egy MV-t....
Szerintem akkor megtudják milyen egy igazi szuper motor...
Hangsúlyozom ezzel nem a többi motort akarom minősíteni!!! CSak ez a motor MÁS...
Dariusr1!!!!!!
3.472.000 Ft reg adóval.Nem USA hanem a 2006-os modellekben van már Fekete is.Ha akarsz akkor még Te is tudsz venni mert még van 27 db ebből a színből.
Megkérdezhetem hogy mennyibe állt meg a motor tuning nélkül?Mert ha jol látom ez egy amcsi Raven...
+ akra titan rendszer,sportlégszűrő ennyi a motortuning meg van még egy pici optikai is
Zsír a gép gondoltam hogy van benne valami okosság az áttételen kívül.......
Akkor viszont teljesen rendben van a 300++ végsebesség csak vigyázz mert nagyon sok a paraszt autós
Aha mv/r1 topik.
Joe-Z
Mivel át van írva az elektronyika,powercommander így 6.-ban képes leforogni 14500-ig is.
Tudom hogy nem jó reklám a saját motoromnak de ezeknek is vannak hibái egyszer szétesett azóta volt máre másik úgyanolyan az bírta.Szeretem a motorom de nem vagyok elfogult.
Ez az új vasam,majd még teszek fel róla képeket
Laci hosszabb atteteled van gondolom............ mert gyarival nem megy annyit az tutko...
És leforogja a 6.-at?????

R1 pont te hoztad fel ezt a blokkszéthullos dolgot most legalább bizonyizast nyert hogy egy nagy Japán gép is széthullhat mint a szar!!!!!
Csak a korrektség kedvéért:én sosem írtam le azt,hogy így szar meg úgy szar az MV(lásd hozzászólások).Azt se mondtam,hogy az R1 jobb,mint az Agusta.Ti vagytok azok,akik az MV-t mindenféle "übermotornak"állítjátok be.Ami természetesen nem igaz
Mivel Gyöngyös után történt meg ez a galiba velem az M3-on igy Végh Janához került a gépem aki mint motoros berkekben tudjuk eléggé ért a gépekhez,az Ő véleménye szerint az volt a szerencsém hogy ilyen temponál történt ez még mert igy nem tudott a hajtókar beszorulni hanem ledarálta az egész belsejét.Egy barátom jött mögettem Ő elmondása szerint olyan volt hátulról az egész mint amit a tv-ben látunk mikor eldurran a blokk csak hirtelen kék füst a motor mögött és amig be nem huztam a kuplungot csak rázotta motor.Mákom volt,300 körül egy bukás nem életbiztositás.Amúgy fékpadon lemérve 305,42 km/h volt a vége,ja nem gyári áttétellel.
Na látod és még itt valaki a múltkor hogy szídta hogy így szar meg úgy szar aztán tessék 10000km-nél szétdurrant egy R1-nek a blokkja........
Akkor miről beszélünk.... A Yamaha sem jobb semmivel mint az Mv!!!
Az tényleg csak óra szerint volt 320 ugyanis simán csal vagy 30-at az R1 órája (egyébként mindegyiké)
De az nem rossz hogyhogy túlélted?????????
Szép és jó az MV a tavalyi évben én is majdnem átpártoltam rá de én is R1 fanatic vagyok.Igaz,hogy 2004 őszén a 10000 km-es motorom/akkor volt két hónapos/ az M3-on 6.-ban 14500-as/kb 315-320 óra szerint/ eldurrant alattam a blokkja de akkor is R1 A KIRÁLY!!!!!!!!!!!!
Pofozd ki és tedd a nappaliba az egyik Senna-t, de problémázz máá.... a tankjába teszel vizet, és raksz bele virágot akkor még vázának is jó. Komolyan mondom néha nem értem hogy az emberek hogy tudnak egykét dolgon problémázni
Amugy kemény a gép.......
Ha ezt egyszer gyártásba vennék............ááááááááááááááááááááááááááá
Húúú bazzzegg látom neked is hasonló gondjaid vannak!!!!!!
Basszeg most vettem egy Tamburinit a másik 3 Senna mellé de nincs hova állítanom a mélygarázsban mert a múlt héten szállították le a Pagani Zondámat...
Na majd a veterán versenyautóim közé csak be tudom majd suvasztani valahogy.......
Gondolkodtam, hogy most tavasszal milyen gépet vegyek a Modenám mellé, merthát a golfpályánál sosincs hely a parkolóban a kis pirosnak... és hát eddig úgy volt hogy MV Augusta lesz egyedi fénnyel, sportkipuffal megmég egykét kütyüvel, de most találtam mást.. mégiscsak Ferrari, szóval márkahűmaradok hamár lehet
Ja arról olvastam én is nagyon ott volt a gép............
Lehet hogy jövőre már el tudnak indulni SBK-ban is!!!!!!!!!!!!
Cikket szerettem volna betenni a motorinfo.hu-ról de nem jön össze a lényeg:tavaly a német sbk bajnokságban az mv lealázott mindenkit ( R1,K5gixer.................
A 910-es Brutale... Igazán brutál!!!!!!!!!!!!!
Bocs
Erre csak annyit hogyha ki tudja pengetni 12 millát egy motorért akkor valszeg a 100 ezer az t ingzsebből megy aprópénzként......
Gondolj már bele aki egy diszno supersportautót vesz az nem törődik a fogyasztással sőt mondjuk az akár 1 millás kötelező szervízdíj sem kottyan meg (Ferrari 360 Modena)

Ja valaki mondta a Maybach az nem sportautó hanem egészen más kategória nem említhető egy lapon mondjuk egy Ferrarival inkább egy Rolls-Royce-al vagy Bentley-vel.

JA és ha már szupersportkocsit kell még mondani akkor Pagani Zonda, Köenigsegg,SLR Mclaren,Enzo Ferrari, Porsche Carrera GT, Lamborghini Murciélago csak így dióhéjban stb stb. nem a Maybach az hülyeség..........
ugy értem: ennek a motornak nem 2 forint a fentartása, aki néha használja aztán a kötelező szerviznél sir hogy mennyi 1 garnitura fékbetét 100 ezer felett van az szopja le magát.
Aki azért veszi mert van rá pénze de nem csak vakitani akar, arra azt mondom, hogy ok!
Mmint aki lesz*phat, vagy aki pályázik?