Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annak idején az MZ ETZ-ben is volt néhány milliméter (bár sose mértem), és mégis élveztem a motorozást
Szerintem ez a lényeg.........................mondom SZERINTEM!!
tavaly nyáron én is vittem egy busát a red baronba beszámítatni, és mikor feltették a padra megmérték meg minden akkor mutatta a gép hogy asszem 1 mili van a vázban, de az megengedetten belül van.
az állam leesett hogy egy i175 lovas mocinál megengedett hogy kicsit ferde legyen a váz.
Háj evribádi!!!!!
Mizújs???
a jövőhéten már lessz net a munkahelyemen ....végre
Várom a tavaszt mint mindenki
Ha szabadna érdeklödnöm melyik magyar versenyzö mondta.
Én ismerek egy párat, és eggyik másiknak szereltem is.
Milyen kategoriában?
visszajöttem, megint kuss...
Azt max. akkor tehette volna, ha veled beszélget...
Tudod mit csókolgass....
parasztvakítás. de jól mondtad.
ezt tette veled A VERSENYZŐ is.

na csók
Máshol se. Ezen a pár milliméteren lóf@sz se múlik.
Van akinek azt is be lehet dumálni, hogy a bor illatában csokoládét, fahéját, dohányt meg mindeféle más szagokat lehet felfedezni.
Parasztvakítás...
Álmodni én is bele tudok mindenbe mindent.
ez nem kérdés ez tény.
csak azt ne add be, hogy egy sportmotornál a vázgeometria olyan dolog, ami nem fontos s a gyárból a szar jön ki.
ja hogy ez egy chopper versenyen induló ember volt!?
ott tényleg nem érdekes!
Túró, ezesetben erős a hasonlóság közted meg eközött a motor közt: rólad is csak későn derült ki, hogy ferdén van benned a hajlam...
Nem igazán. Az ajtó lényeges, ez meg nem.
s közben meg kiderült, hogy csak ferdén volt benne a kerék...
jó. te elhiszed ezt én meg nem.
ez olyan, mintha megveszel egy autót, de nincs rajta ajtó... s a gyárban nem vették észre.
Akkor valamit félreértettél: ez nem MÓDOSÍTÁS, hanem a GYÁRI ÉRTÉK beállítása! Ahogy ki kéne jönnie a gyárból...
Egyébként az említett úriember azt mondta, hogy a legdurvább eddig a 99-es motorja volt (15mm eltérés a két keréknek), szóval nem tavaly óta csinálja.
vázhúzgálást
Mármint milyen módosítást?
tavaly találta ki valamelyik barom (szerintem) a "szakmában" ezt a módosítást....
meg ha kiveszed a porvédőt, a telóból az jobb...
Debiza vaze! Honnan tudtad?!
oszt ez milyen versenyző volt?
csak nem magyar?
Hehehe, a millimitérekről meg a fél fokokról csak annyit, hogy amikor 2 hete megkérdeztem egy versenyzőt, hogy mivel kezdi a vadiúj, 2006-os versenymotorjának a felkészítését, a válasz ez volt: "Hát először is helyrehúzzuk a vázat... "
A vadiúj, nullkilométeres bringán!
Meglehet. Mindenesetre érdekes, h hagyományos pilóta észre se veszi az ilyesmit..a gyárak meg évről-évre kínlódnak: 1 mm ide, 0.5 fok oda.
Állítólag Kenny Roberts Jr. azt is megérzi, ha a szerelői hozzányúltak az ülésmagassághoz.
Torro, valószínűleg azért nem tűnt fel a srácnak hogy gaz lenne, mert ez a Swiftes baleset csökkentette a gyári 45 milliméteres eltérést 15 milliméterre...
Beméretted vhol megbízható helyen?
Volt egy cimbim, aki kikapott egy Swiftet gixer750K4-gyel és ó minden fasza semmit nem kell cserélni, majd fél évre rá észrevette, h a bringa eléggé észrevehetően 2 nyomon jár. Pedig fel sem tűnt, semmi stabilitásvesztése se semmi. Tudom, az csak egy Suzuki de a vázban(villanyakban) akkor is lehet egy kis kanyar ha nem látszik és ha egy Yamaha.
Ha túlestél a mérésen akkor elnézést az okostojáskodásomért!
szerencsém volt, mert a két kitámasztó-kerék pont rá volt szerelve... így csináltam 3rendőrkanyart, azt csak utánna vettem célba a verdát