ezen nem veszünk össze, max "vitázunk" egy fél délutánt, s ki ki hazamegy s eldönti, hogy megy e versenytempót ott ahol, vagy sem...
mindenki maga vezeti a motorját, csinál amit csinál... s a nézetkülönbség nem elítélendő. Számomra!!!
"csak gondolj abba bele, hogy egy kanyar előtt elromlik a féked. műszaki hiba. megeshet... vagy csak pofára esel kigyorsításkor, kanyarba bemenetkor... akkor meg tudsz-e állni úgy, hogy motoron maradj, vagy ne a házba csapódj be, vagy kerítésbe.... vagy a pálya egy más szakaszára keveredj át, ahol épp kigyorsítanak.... ettől veszélyes..."
én ezért tartom annak Kedves János! :o))
szerelted ám a motoromat párszor. igaz az még egy GSX F volt..
szintén szemtanúk, a célegyenesből....
megjegyzem célegyenesben történő műszaki hiba miatt, a célvonalon a p.ringen normál menetiránynál egyedül menő motorosnál nem lökték meg meg semmi ilyen....
nem tom e-ringet én azért technikásnak tartom:) mondjuk hringen sem lehet unatkozni az tény csak az én motorom pici oda, nincs kedvem a célegyenesben meg a mansell kanyar előtt meg még x helyen lepadlózni h aztán egy szép napon meghaljon:) és leginkább ezért fogom az ering pártját meg a barátságos árak miatt. mondjuk egy qrva mentőautó azért lehetne ott. amikor haverom eltaknyolt 110-el, annyi volt a szakszerű ellátás h a nő aki a kapun beenged az odarohant h jól vagy-e.
nem vitatom, hogy az. viszont nem motorversenyzésre való! én erről regélek.
motorozási szándékkal egyszer voltam, tavaly szezon kezdetén, hogy újra belerázódjak a motorozásba. 1.29-et mentem.
h ringen 2.06.
p.ringen 2.07.4 a legjobbam..
nem mintha ezeknek lenne bármi jelentősége, hogy életveszélyesnak tartom az euringet biztonság szempontjából....
húha.. vannak itt gondok....
mondta valaki, hogy Talma Gergő a legjobb, leggyorsabb motoros? nem. így ha elkenték a száját, hát elkenték. tök másról írkálok.... én a pálya biztonságát firtatom, te pedig, ki a gyorsabb az e ringen....
majdnem rommá törte... sokan rommá is törik. ez a pályamotorozásban benne van... a kérdés az, hogy mekkora kockáézattal van benne. az eringen ez hatványozott!!
nem írtam, hogy a h ringi ember gyorsabb, ügyesebb, tehát ez most hogy jött ide???
jobban kijön a technikai tudás???? supermotoval lehet! meg gokarttal. ezzel nem értek egyet. ez ugyanaz, hogy aki az eringen gyors, az a h ringen is az??? ugyanaz vissza!?
te nem sokat voltál még pályán az tuti.... (nincs pihenés mint ott hogy befexel az imdom mögé és csak nyélgázon húzod hosszú másodpercekig)
határozottan igen a véleményem. olcsó lehetőseéget keresnek, amit kapnak is, kiemelt kockázattal.... de mindenről lemondanak, mert aláírjáka papírt...
s milyen versenyek ezek? erről is essen már szó! alföld kupa?
megjegyzem amikor megnyílt a pálya, tervezve volt, akor még kezdetinek induló GSXR kupasorozat. s amikor megnézték a pályát, akkor lemondtak róla, mert életveszélyes! tehát ebbe ne menjünk bele, hogy milyen verseny, hol merre, s hol tartják....
mindenki maga vezeti a motorját, csinál amit csinál... s a nézetkülönbség nem elítélendő. Számomra!!!
bizonyíték- ha egy internetes oldal ma annak minősül....
értelemszerűen az egyik én lennék...
utána cika, s a célegyenes betonjának csapódott. amely van a H.ringen is... csak ott nincs plexi....
én ezért tartom annak Kedves János! :o))
szerelted ám a motoromat párszor. igaz az még egy GSX F volt..
megjegyzem célegyenesben történő műszaki hiba miatt, a célvonalon a p.ringen normál menetiránynál egyedül menő motorosnál nem lökték meg meg semmi ilyen....
Lehet, hogy lemaradtam vmiről, de mitől is életveszélyes az E-ring?
Bárhol, bármikor.
nem vitatom, hogy az. viszont nem motorversenyzésre való! én erről regélek.
motorozási szándékkal egyszer voltam, tavaly szezon kezdetén, hogy újra belerázódjak a motorozásba. 1.29-et mentem.
h ringen 2.06.
p.ringen 2.07.4 a legjobbam..
nem mintha ezeknek lenne bármi jelentősége, hogy életveszélyesnak tartom az euringet biztonság szempontjából....
Szép esténk lesz...
mondta valaki, hogy Talma Gergő a legjobb, leggyorsabb motoros? nem. így ha elkenték a száját, hát elkenték. tök másról írkálok.... én a pálya biztonságát firtatom, te pedig, ki a gyorsabb az e ringen....
majdnem rommá törte... sokan rommá is törik. ez a pályamotorozásban benne van... a kérdés az, hogy mekkora kockáézattal van benne. az eringen ez hatványozott!!
nem írtam, hogy a h ringi ember gyorsabb, ügyesebb, tehát ez most hogy jött ide???
jobban kijön a technikai tudás???? supermotoval lehet! meg gokarttal. ezzel nem értek egyet. ez ugyanaz, hogy aki az eringen gyors, az a h ringen is az??? ugyanaz vissza!?
te nem sokat voltál még pályán az tuti.... (nincs pihenés mint ott hogy befexel az imdom mögé és csak nyélgázon húzod hosszú másodpercekig)
határozottan igen a véleményem. olcsó lehetőseéget keresnek, amit kapnak is, kiemelt kockázattal.... de mindenről lemondanak, mert aláírjáka papírt...
s milyen versenyek ezek? erről is essen már szó! alföld kupa?
megjegyzem amikor megnyílt a pálya, tervezve volt, akor még kezdetinek induló GSXR kupasorozat. s amikor megnézték a pályát, akkor lemondtak róla, mert életveszélyes! tehát ebbe ne menjünk bele, hogy milyen verseny, hol merre, s hol tartják....
YZF-M1
Kizárt.