persze. a h.ring is éleveszélyes.... ez nem kérdés... ezért utálom, amikor a2 okos aGP közvetítésen magyarázza a tárgyalásokat a, hogy nálunk gpverseny legyen. a kapunál visszafordulnának a küldöttség tagjai....
euringet hagyjuk szerintem. hidd el nem egészséges jó gyorsasági motorozásra...
h. ring attól persze sokkal jobb, de az nem motoros pálya. a magyar kormény és a pálya vezetőség egy forma egynek megfelelő pályát csinált belőle. az lett. annak más kell mint a motornak....
p.ring. kifejezetten motoros pálya.. persze ott is vannak érdekes helyek, de sokkal jobb, mint a h.ring.
drága. ez megint egy érdekes szelélet. mihez képest? ha csak a számokat nézed egy napra vetítve akkor drága.
ha azt is megnézed mit kapsz azért a pénzért, akkor olcsóbb mint a h.ring....
az volt igen. ja hát annak nem volt egy nagy hatótávolsága ugyh elég könnyen el lehetett kapni. inkább azokat a trógereket nem szerettem akik rámásznak a cuccaidra.
hát igy végigfuttattam magamban a pályát és nem tom hol van oyan rész ahol elvihetsz vagy becsuszhatsz ha elrontod. a sikánnál talán bezuhanhatsz a kigyorsításhoz. meg arra most nem is emléxem de mintha a célegyenes vége is para lenne. meg igazából a pálya eleve nem engedi meg h nagyon gyorsan menj. de a hring sem a legjobb azért iyen szempontból, h sok helyen a bukótér az aszfalt... p.ringen nem voltam még, jó messze van és drága (azt mondják:)).
15-ös olaj van a villáidban? csak kiváncsiságból kérdezem...
Az ellen is meg volt a védelem. Eleve 5-6 missile tankot mozgattam egy "csoportban" (ugye akkor még nem volt ilyen...). Megfelelően felderített területen kellett harcolni, és mire ellőt volna egy ideggázos rakétát, már kapott az arcába.
csak gondolj abba bele, hogy egy kanyar előtt elromlik a féked. műszaki hiba. megeshet... vagy csak pofára esel kigyorsításkor, kanyarba bemenetkor... akkor meg tudsz-e állni úgy, hogy motoron maradj, vagy ne a házba csapódj be, vagy kerítésbe.... vagy a pálya egy más szakaszára keveredj át, ahol épp kigyorsítanak.... ettől veszélyes...
aszfalt minősége nem tudom milyen, ahhoz nem értek. 600 köbcenti fölött, sőt néha még a 600-as is eltekeri a gumit...( a vadi új verseny gumt nem)... akkor most az aszfalt a rossz, vagy a motor erős, esetleg a futómű szar!?
sok esetben a futómű szar... csak ahhoz hülyék az emberek, (én is), így a külső körülményt okolják, mert a motorom ugye istencsászár, ilyen olyan akármilyen márka....
de a gátló, meg telóolaj 6 éve nem volt cserélve... gáz, meg pláne... futómű beül, nem dolgozik semmit, vagy túl kemény, mert azt mondták ez a jó, persze, nem dolgozik semmit, miután beült, az erőt a gumi kapja egy az egyben.... ebbe nem gondol bele a sok aszfaltgyártó cégtulajdonos, akik tudják, milyen a jó aszfalt...
Arra való a Carry-All... körbe kell vinni őket, hogy ne a fő védelmi vonalaknál támadjanak, aztán pusztítás. Az Ordosok az Emperorban már jobbak lettek, használható erőt képviselnek.
hát én épp az atraideseket szerettem. bár a battle for dune-ben nagyon elbaszták a sonic tankokat, a 2-ben nem voltak annyire használhatatlanak, de itt mindig saját magukat lőtték le. az ordosokat nem szerettem annyira viszont a harkonnen devastator az zsír:) csak qrva lassú:)
jó de miért veszélyes? sok nagy motoros is van ott. meg szídják az aszfaltot de nekem eddig azzal sem volt problémám. egyszer volt h csusszant egy nagyot a sikán de az már jópár kör után volt és a pilot power állítólag megadja magát ha túlmelegszik...
na. ez ugyanaz mint a hd. az is motor, csak mit tud.
pályának az is pálya, meg a focipálya is pálya... akkor azon is lehet motorozni...
csak az egyik életveszélyes egy szint után, a másik meg nem arra való... de pálya.
s kawabéb tanulásának az tökéletes. tégd ugyan nem láttalak még motorozni, de szerintem neked már a veszélyes kategória lehet...
de hát ki ki maga dönt.
euringet hagyjuk szerintem. hidd el nem egészséges jó gyorsasági motorozásra...
h. ring attól persze sokkal jobb, de az nem motoros pálya. a magyar kormény és a pálya vezetőség egy forma egynek megfelelő pályát csinált belőle. az lett. annak más kell mint a motornak....
p.ring. kifejezetten motoros pálya.. persze ott is vannak érdekes helyek, de sokkal jobb, mint a h.ring.
drága. ez megint egy érdekes szelélet. mihez képest? ha csak a számokat nézed egy napra vetítve akkor drága.
ha azt is megnézed mit kapsz azért a pénzért, akkor olcsóbb mint a h.ring....