tolomerot eloveszed, megmered a szara hosszat es az atmerojet
meg azt mondd meg h milyen horony van benne.
meg h hany darab kellene.
de segitek szivesen
A H. ringen 1 napot voltam –már nem tévedek el rajta- arról sokat nem mondanék.
Euroringen viszont volt szerencsém több alkalommal is járni, tehát:
Tanulni kitűnő pálya. Kezdőnek gyakorolni, főleg mikor nincsenek sokan, ideális.
Gyakorlatilag itt tanultam tavaly motorozni, mert a közút nem alkalmas arra, hogy az ember felmérje a maga, és a motorja határait.
Közúton, csak biztonságosan, tartalékokat hagyva lehet menni.
Szerintem.
Amire nem igazán alkalmas, az a versenyzés.
Ha jól emlékszem –többek közt- épp Túró kolléga figyelmeztetett anno, hogy a motorkitámasztó karcolgatásának esés a vége. Sajnos igaza lett, de azt még egy (a későbbiek fényében) enyhe, és olcsó (bukógomba, kormányvégsúly horzsolás- kicsúszással megúsztam.
A probléma az E-ringen akkor keletkezik, mikor versenyezni próbálunk, a magunk módján nem kellő rutinnal, adott esetben balfék kollégákkal fűszerezve.
Könnyen „kicsukják” az embert, és az motornak embernek fájó mulatság (tapasztaltam sajnos).
Ezzel együtt alig várom, hogy újra rójam az Örkényi aszfaltot.
Ja, a legfontosabb érv az Euroring mellett, hogy a Műmájerek ott szoktak rendszeresen összejönni.
Ezt egyetlen más pálya sem mondhatja el magáról, így behozhatatlanul le is maradnak az összehasonlításban.
kis korrekció... nem a betonnak, hanem sajnos a szalagkorlátnak csapódott.. ami (szalagkorlát) egyébként előírás(!) hogy ott legyen... és szemtanuk mondták a váztörést... egyel én is beszéltem.. nem volt egy élmény végighallgatni... :-((((
Kinek kell elkennem a száját az E-ringen?????