Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzászólva az utóbbi 3-4 órás témához...
Kinek kell elkennem a száját az E-ringen?????
elmesz te is a bubanatba..
CSak a menetemelkedést nem tudom. Majdnem biztos hogy Metrikus és nem Withort

Hűűűű de nem értek hozzá.
Köszi!!!
Legalább biztosan jösz
ha holnapra kitalalod, hogy milyen kell, viszek szivesen csutortokon
egy marekkal eleg lesz?
jó jó jó ......tényleg kell de megoldom. Csak kíváncsi voltam
De holnap lemérem

tolomerot eloveszed, megmered a szara hosszat es az atmerojet
meg azt mondd meg h milyen horony van benne.
meg h hany darab kellene.
de segitek szivesen
Adjál neki banánt!
Küld el a ..............
Szóval ilyen CSAVAR-t keresek.
Segítesz??
itt vagyok, csak az a majom maceral
Egx pill. várjál
Szia!
nem, a turo mondta, hogy menjek aludni
Borsoka!!
Itt vagy még??
emlékszem.
sajnálom!
amúgy meg egyetértek maximálisan...
Jó ez a kis eszmefuttatás a pályákról.

A H. ringen 1 napot voltam –már nem tévedek el rajta- arról sokat nem mondanék.

Euroringen viszont volt szerencsém több alkalommal is járni, tehát:
Tanulni kitűnő pálya. Kezdőnek gyakorolni, főleg mikor nincsenek sokan, ideális.
Gyakorlatilag itt tanultam tavaly motorozni, mert a közút nem alkalmas arra, hogy az ember felmérje a maga, és a motorja határait.
Közúton, csak biztonságosan, tartalékokat hagyva lehet menni.
Szerintem.
Amire nem igazán alkalmas, az a versenyzés.
Ha jól emlékszem –többek közt- épp Túró kolléga figyelmeztetett anno, hogy a motorkitámasztó karcolgatásának esés a vége. Sajnos igaza lett, de azt még egy (a későbbiek fényében) enyhe, és olcsó (bukógomba, kormányvégsúly horzsolás- kicsúszással megúsztam.
A probléma az E-ringen akkor keletkezik, mikor versenyezni próbálunk, a magunk módján nem kellő rutinnal, adott esetben balfék kollégákkal fűszerezve.
Könnyen „kicsukják” az embert, és az motornak embernek fájó mulatság (tapasztaltam sajnos).
Ezzel együtt alig várom, hogy újra rójam az Örkényi aszfaltot.

Ja, a legfontosabb érv az Euroring mellett, hogy a Műmájerek ott szoktak rendszeresen összejönni.
Ezt egyetlen más pálya sem mondhatja el magáról, így behozhatatlanul le is maradnak az összehasonlításban.
te vagy a főnököm?
megnéztem a mostani még a helyén ül!
majom.
dolgozzal, mert nem mehetsz motorozni!
ha aludni mennél annak jobban örülnénk
Szia!
hello urak!

hazaerteeeeeem
kis korrekció... nem a betonnak, hanem sajnos a szalagkorlátnak csapódott.. ami (szalagkorlát) egyébként előírás(!) hogy ott legyen... és szemtanuk mondták a váztörést... egyel én is beszéltem.. nem volt egy élmény végighallgatni... :-((((

LX
nem gond, csak új szelek fújnak az oldalon, s mindenki adatlapmániás... gondoltam, ha az írás nem bizonyíték.
de ok. téma lezárva.

te most mely márkánál dolgoz? azt lehet tudni?