Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd megszokja a draga.
amugy szorgosan olvasom a topicotokat, hatha valaki el akajra adni a 2003 utani, mar nem csovazas naked sv-jet.
Egen 1-2 ben vadul visszaengedve beleépít az aszfaltba az bittos.De ez jóóóóó nem kell annyit használni a féket.Pláne hogy a pöttyet gyenge első telo miatt hamar felkoppan a szúlyom alatt.
amugy jobban tettszik neki, mint a gs. mar irni sem birok.
en arra gondoltam.
Milyen is a V2 sajátossága?
Má amit szokni kell.Mert ha a motorfékre gondolsz azt szokni kell pöppet.
SV-n sincs sok benzinszintjelző.
ezt nem is tudtam.
eleg sok erv szol az sv mellett. es ha sikerul talalni egyet jo arban, akkor az lesz.
amugy jobban tettszik neki, mint az sv. a hangja meg plane.
Ha fontos a jó ár és hogy sokáig tudja használni és ne unjon rá,akkor az SV...szerintem is..Én is GS-el kezdtem,de igen hamar kevés volt a lóerő...meg engem idegesített az a rohadt szivató rajta és hogy nincs rajta még üzemanyagszint kijelzés sem..
A banditomrol az a baj, hogy nem er le a laba es eleg széles neki. V2 keskenysegeert meg odavan. Suly alapjan pedig van vagy 30 kilo kozottuk.
Jolesz neki az sv. Mar csak egy jot kell talalni...
Maximáisan ajánlom női motornak, mert nagyon kezelhető, és itt ez a legfontosabb!
Sokkal könnyebb mint a 650-es Bandit...
Más világ a két motor, és mindkettőt nagyon évezem, de nagy duzzogva visszaültem a buára....
Koszi, meggyozo volt, ezek szerint mehet noi motornak.
De gondolom utana orommel ultel vissza a Busara.
Nekem a nyaron volt, béreltem úgy három hónapig, mert a Haya szervízben volt.
Nekem kicsit nehéz volt megszokni, de amikor megszoktam, már nagyon jókat motoroztam vele, szerintem súlypont szempontjából is sokkal jobb mint a GS, vagy a Bandit.
Szereti a szerpentint, igazi kanyarvadász, de nagyon kényelmes is!
Szlovákiába mentem vele, és egy nap 600 km nem okozott problémát.
Nagyon keveset fogyasztott, csak ajánlani tudom.
A V2 sajatossagot nem tudom, meg nem ment vele parom, de mondtam neki, mi a helyzet, igy latatlanban tettszik neki. De lesz menetproba mindenkeppen.
igen, en is ezen az allasponton vagyok. megeri az ar-kulonbozetet, sokkal modernebb szerkezet.
koszi!
Elnézést hogy beleszólok...
Az én véleményem az, hogy az SV egy korszerűbb motor, mint a GS.
Ha nem okoz problémát a V motor sajátossága, akkor az jobb választás, könnyen kezelhető kis motor!
Eeertem. Nem lesz cserelve jovore, mert hazvasarlast tervezunk, szoval hosszabb tavra gondolkozunk. Akkor inkabb az sv? Vagy valami mas marka/tipus?
Hali, nekem és még pár lánynak innen első motorunk GS 500 volt, köztük nekem is, csak az F-es fejidomos
Szerintem tökéletes tanulómotor, én egy évig nyúztam, idén adtam el, mert kinőttem
Az SV se rossz, azt valszeg egy darabig nem fogja kinőni
szevasztok (foleg) lanyok!

tanacsot kernek: paromnak tervezunk motort venni. elso nagymotor lesz, Pesten munkaba jarni es hosszabb turara. Ti mit ajanlanatok? Eddig gs 500 es sv 650 van a kepben, mindketto a keskeny kialakitasa miatt. 170 centi magas az asszony.
ja, es csak fejidom nelkuli motor johet szoba!

koszi es udv.!
nekem aztán semmi közöm semmihez(főleg técsihez), de már pü-t is küldtél és mindenhol ennek jövő év közepére tervezett nyilván remek túrátok promóját olvasom....uncsi......madár....
T Sanyinak !
Te Técsi Sándor vagy ?
Sportember?Van valami közöd a motor sporthoz? Ha nem mit keresel itt? Tudod 1 általán ki TÉCSI Sándor?
Reklámozod a tevékenységedet ?
Szia Sanyi !
Nekem nem csak ez az 1 túrám volt ! Hanem 35 éve túrázom egész EURÓPÁBAN !De most itt van szükség a segítségemre ! 1 épként ha annyira ismered a helyet kérlek segíts !Hol harcolt Tuzson János őrnagy ! Nem tudom kideríteni ! Segítségedet ezúton is köszönöm !
Manó
Te Manó! Nektek csak ez az egy túrátok volt? Már annyira ismerem a környéket, hogy élőben nem is vagyok rá kíváncsi......
Édes Mesibaba !
A szobád renden van ! A belevaló+a Te dolgod !
A bútorzat Tömör fenyő !
Az épület + a képen
Manó
Ne takard el a szemedet mikor igazad van !
Hiszen én nem látok!
Manó