Igen az enyém, most csütörtökön lett kész a váltó, már nincs semmi baja, a fentartási ktg elég kevés, 26kw-os így a kw adó 4200ft/év körül van, a biztosítás a máv-nál 7000ft/év, a k&h-nál is ennyi, hát én elég rossz állapotban vettem meg, elég sok pénzért, egy váltót kellett bele tennem, de már nem lessz vele gond...csak kopó alkatrészeket kell majd cserélni mint minden motornál, a fogyasztás nekem 8-10 között van attól függően hogy milyen erő van a csuklómba
vazzeg az a kipuf neluli ugy felborzolta a hatszorom! mar ugy vagyom,h az enyemet halljam!mellesleg ma megyek erte.es ez mar az utolso igeret kozoltem vele,h valaszthat 2kor motor,v 3kor rendorseg.azt mondta tuti lesz motor.kivancsi vagyok.kapott meg 2 napot az eredeti tervhez kepest,szoval most mar fogja be a szajat. sajnos nem lesz jo,mert nem csinalta meg,de elvileg ossze va nrakva,csak vmi mindig letestel,es leszivja az akksit. majd megy egy autoelektronikashoz.
jo kis dog.ha jot fogsz ki.mindenfelekepp szerelovel menj,h at ne b.sszak a fejed.nekem mar + 150 korul van a javitas,mert nem szerelovel vettem. ha jo allapotut veszel, el fogja rabolni a lelked. ha rosszat,akkor megutalod a motorozast. nagyo nnezd korbe, sz.rd le mit mond a tulaj,ugyis hazudik. ha teheted merj benne kompressziot meg a helyszinen,mert ott kibukik a dolog!
de hogy ne csak elijesszelek: a hangja meses, a gyorsulasa hihetetlen, es a kinezete a trapezlampasnak gyonyoru vegsebesseg kb 180km/h fogyasztasa 3,5-5,5 kozott. ket szemellyel is vigan mehetsz, testtartas a sport tipushoz kepest meglepoen kellemes.nem farad el a kezed olyan hamar. egy sprotkipuf azert nem art ra,h mas is halljaha jossz. uttartasa megfelelo,nekem meg soha nem maszott le az utrol. ha gondoskodnak rola,gondoskodik rola,h jol erezd magad:)
tied a motor? mar egy ideje szemezek vele, de hogy rossz a sebvaltoja... ne mtudom mennyibe kerulne igy.
meg hat huz a szivem az enyemhez,most csereljem le?na mind1,gondolkodom tovabb...
Hello!
Akinek van Fzr 250-es motorja, az megköszönném ha irna rólla tapasztalatokat! Valószinüleg egy ilyet fogok vásárolni, de előtte szeretném ha irnátók nekem véleményeket, hogy megéri-e.
hát a guminyomás kérdéssel én is sokat foglalkoztam, annál is inkább mert gumit váltottam egy éve.
én egy amerikai kawasaki ninja 250 r -t hajtok elol 100/90 16", hátul 130/90 16". mivel az eredeti gumi elől hátul 80as volt, a 90-essel emelkedett a súlypont.
Itt jön a trükk: a régi gumira 2,25-2,30 elől, 2,50-2,60 hátul az előírt egyszemélyre... ezzel a paraméterrel viszont a robosztusabb gumi pattog az úton (motor 137 kg szárazon), így alámegyek 0,20-0,30-cal.
a forum- gumik pontnál nézzd vissza az írásokat mert van egy cég, ahol neten meglehet nézni a gyári előírásokat.
Nekem előre 2, hátra 2.5 kell két személyre (egy személyre előre 2, hátra 2.25). 155 kiló szárazon a moci. Elől 110/70 17",-os hátul 150/70 17"-os kerekek. Hátha segített valamit :)
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gumikat mennyire szoktátok felfújni, mert 2 embertől kérdeztem meg, és mind a 2 mást mondott.
Egy kawa zxr 250-em van.
Ahol letettem a jogsit, ott azt monsták, hogy előre kb 1,8-2 bar, hátulra 2-2,2bar. Egy motorszerelő meg azt mondta, hogy előre 2,5 bar, hátulra meg 3 bar.
Azért elég nagy az eltérés...
Köszi előre is!
Nagyon kezes és nem kell pörgetni, hogy gyorsuljon.
A kategóriában elég erősnek is számít, a V-motor miatt nagyon nyomatékos.
Hölgyeknek, kezdőknek, újrakezdőknek kifejezetten ajánlom.
Takarékos, 4 literrel megelégszik 100km-en.
de hogy ne csak elijesszelek: a hangja meses, a gyorsulasa hihetetlen, es a kinezete a trapezlampasnak gyonyoru vegsebesseg kb 180km/h fogyasztasa 3,5-5,5 kozott. ket szemellyel is vigan mehetsz, testtartas a sport tipushoz kepest meglepoen kellemes.nem farad el a kezed olyan hamar. egy sprotkipuf azert nem art ra,h mas is halljaha jossz. uttartasa megfelelo,nekem meg soha nem maszott le az utrol. ha gondoskodnak rola,gondoskodik rola,h jol erezd magad:)
meg hat huz a szivem az enyemhez,most csereljem le?na mind1,gondolkodom tovabb...
Akinek van Fzr 250-es motorja, az megköszönném ha irna rólla tapasztalatokat! Valószinüleg egy ilyet fogok vásárolni, de előtte szeretném ha irnátók nekem véleményeket, hogy megéri-e.
hát a guminyomás kérdéssel én is sokat foglalkoztam, annál is inkább mert gumit váltottam egy éve.
én egy amerikai kawasaki ninja 250 r -t hajtok elol 100/90 16", hátul 130/90 16". mivel az eredeti gumi elől hátul 80as volt, a 90-essel emelkedett a súlypont.
Itt jön a trükk: a régi gumira 2,25-2,30 elől, 2,50-2,60 hátul az előírt egyszemélyre... ezzel a paraméterrel viszont a robosztusabb gumi pattog az úton (motor 137 kg szárazon), így alámegyek 0,20-0,30-cal.
a forum- gumik pontnál nézzd vissza az írásokat mert van egy cég, ahol neten meglehet nézni a gyári előírásokat.
remélem segítettem
Dr.Dani
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gumikat mennyire szoktátok felfújni, mert 2 embertől kérdeztem meg, és mind a 2 mást mondott.
Egy kawa zxr 250-em van.
Ahol letettem a jogsit, ott azt monsták, hogy előre kb 1,8-2 bar, hátulra 2-2,2bar. Egy motorszerelő meg azt mondta, hogy előre 2,5 bar, hátulra meg 3 bar.
Azért elég nagy az eltérés...
Köszi előre is!
Honda VT250 Spada
140kg, 40ló
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Nagyon kezes és nem kell pörgetni, hogy gyorsuljon.
A kategóriában elég erősnek is számít, a V-motor miatt nagyon nyomatékos.
Hölgyeknek, kezdőknek, újrakezdőknek kifejezetten ajánlom.
Takarékos, 4 literrel megelégszik 100km-en.
Ha bárkit érdekelne szívesen "mesélek" róla...
Józsi