Hallottatok már a jövőre megjelenő új 250-es Kawasaki Ninjáról? (sor2)
Én ennyit tudok: http://www.kawasaki.hu/250r/
A kawasaki.com -on elég kedvező árat írtak. (3500 USD)
Tud valaki valami + infot a motorról illetve magyarországi árat?
Szia.Te igazábol nemtudom menetközben hogy nyit(gondolom nem csiga lassan )Power takaritás:NEM 3000-ként kell.....veddle a powerszelep végéröl a dugot,puccold ki és kendbe höállozsirral(rézpasztával)+a bówdeneket olajozd meg.(én a motort+az elektromos csatit is befujom wd40-el)...
Chevy: már kicseréltem mindent a motoron, minden jól müködik, de még mindig olyan furcsa a powerem. Neked is TZR-ed van segitsél lécci. ezeknél úgy van hogy lassan nyit rá a szelep nagy fordulaton? én tanulmányoztam a power bowdenjét hogy hogyan-mit csinál és 3500-ig ki van nyitva utánna visszaengedi, aztán 8000 környékén valami csigasebességgel (kb 2-3mp alatt) kinyit és így megy a maradék tartományban. Érzem hogy nagy fordulaton van ereje, de kis fordulatról, lineárisnak tünik a gyorsulása. Most akkor mivan?
Tudod az a baj hogy 1-250/4t többségében szétvan hajtva és javitásuk/alkatrész drága/nehéz beszerezni.Ha 2T 250et veszel (és ottis felujitani kell az olcsobb).Viszont a 2T-böl kevésvan mert elfogytak(pályázás) és ha olcson veszed minimum dugócserét számold bele.És +1 jótanács:Ne a külsö állapotot nézd elsöre(ne nöi szemmel vásárolj )
ertom.azert meg nem tantoritottal el teljesen:)
a gondom az,h van egy FZR-em,amivel nagyon megjartam.atvagott a tulaj,es a szerelo is.a mai napgi nincs nalam a motor.1 eve az enyem,es meg csak 3000km-t mentem vele.ez kb 3-4 honap termese. az idei teljes szezont kihagytam.lassan kezdem megutalni a motort,es egy megbizhatot venni helyette.a 2T-t meg otthon is meg tudom szerelni,annyi tapasztalatom mar van, de egy 4T-vel nem boldogulok. a kmate RGV-je nagyon megfogott. gyonyoru allapotunak tunik. mar csak az FZR-tol kellene megszabadulni...
agipot ajanlott a cagiva, en azt tettem bele.tolem mindig a legnagyobb gondoskodast kapta. szeretek vigyazni a motorokra,mert nekem nem csak hobbi,hanem munkaeszkoz.soxor el kell mennem gyorsan valahova,es erre tokeletes a motor.ezert is sokallom a 8-9L-t.sajna nem volt szerencsem meg 400-as motorhoz,igy nem tudhatom mennyit eszik.
Gondolom jó fajta olajat öntöttél a frecciába, ha 3000km alatt lekokszolta a powert.
Ha a 8-9 liter odavág akkor miről beszélünk? Szerinted mennyit eszik egy 400as sportmotor ha vered neki? 3litert? Csak abba nem kell arányosan olaj, annyival jösz ki olcsóbban.
nincs kozuletek vki szeged kornyeki? egyszer szivesen leulnek vele, es elbeszelgetni egy ilyen dogrol, legyen az TZR,NSR v RGV. jo a velemenyem a 2T-krol,viszotn a hang nekem nem gyere be. megis elveztem,ahogy seggberugott a power a Freccian.
a Freccian a power 3000-kent takaritani kellett. gondolom nincs ez maskepp ezeken sem. a 8-9-es fogyasztas mar odavag. ezert rettegek toluk.meg hallom a "remhireket", h ezek tudnak meglepetest okozni. LE-ben ott vannak,mint a 4T 400-asok,de gyorsulasban?tultesznek rajtuk is?
valaki tudna egy atfogo elemzest adni roluk?
ezert is akartam elso kezbol ill szajbol hallani:) tobbet adok egy tulajdonosnak a szavara,mint barmelyi kujsagiro,v pletykara.
a 6-7 L nem sok, foleg,h az en FZR-es (250-es) 10L-t evett:DDDD igaz rosszak voltak a szelepek,es a kompresszio:P
de akkor egy RGv hogy eszik 8-10 L-t?
IGEN Tapasztalat! Az egy MC21es NSR 250SE és van mégegy MC18as is.
Én is lusta vagyok, de ezeket szívesen rugdosom /mondjuk ez eléggé túlzás mert egy rúgásra indul, ha van kedve/
Én ennyit tudok: http://www.kawasaki.hu/250r/
A kawasaki.com -on elég kedvező árat írtak. (3500 USD)
Tud valaki valami + infot a motorról illetve magyarországi árat?