Tavasszal kezdenék motorozni, lenne egy kérdésem:)
Pontosan milyen "adminisztratív" költségek lépnek fel mondjuk éves szinten egy 250-es gépnél? Mennyivel kerül többe ilyen szempontból egy 400-as motor?
Kösz! De amire kíváncsi voltam azt már megtudtam, annyira meg nem vagyok szaki hogy magam álljak neki szétszedni a motort mostmár tudom mi a baj, tudom hova kell menni vele,majd tavasszal kiszedetem a fojtást aztán gyia-gyia. De ezért kösz tényleg.
Szia!
Ha gondolod akkor megadom egy ember tel számát aki nagy mágus TZR-ben, meg alapból a 2T-ben! Talán tud segíteni! Bár ingyé ne várj tőle semmi, nem arról híres!
Jah lehet hogy egy kicsit paranoiás módón túlzásba vittem a dolgot. Bocsi mindenkitöl hogy már 10 oldal csak velem van tele. De csak érdeklödni akartam, mert nem értettem hogy miért "gyenge" a vas. De köszi a segítséget mindenkinek, mostmár tudom amit tudni akartam, részemröl a téma lezárva.
Az igazság az hogy most 100 forintom sincs fejlesztésre,csak tudni akartam hogy mire kell figyelnem vagy mit kell barkácsolnom. ami úgyis tavassza lesz majd.
Usából hoztam egy Kawasaki Ninja 250R motort. 1 éve hajtom, 33 hp-hez képest kellemesen húz, érthetetlen hogy a Kawasaki nem importálja az eu-ba...
Régen Magyarországon volt ez tipus, Kawasaki gpx 250 néven.
Keresem azokat akik még ezt hajtják:)
figyi ha már ennyire bezsongtál inkább a yamaha Harmatinál érdeklödj talán ott van szerelö akit érdekel/ foglalkozik problémáddal(tudtommal a Harmati versenyzett valaha TZR-rel.....)
TZRrr: a sport dob vagy rendszer ami van a 25-ösödön az mennyit javított a motoron? honnan szerezted, milyen típus,mennyi volt? amúgy jól néz ki nagyon
kösz az infót chevy. de nem tudok belenézni, mert a motor otthon van én meg pár száz kilivel arréb albérletben a suli miatt de ha hazamegyek, meglesem.
Kezd rosszabbodni a helyzet. Igaz a Prop-tech-el nem beszéltem még, de a yamaha szalon ezt írja:
Elképzelhető, hogy eredetileg volt a motorban fojtás, de – mivel 1991-es motorról beszélünk – mostanra biztosan kikerült belőle. A motor élettartamára tekintve, sajnos káros lehet, ha a fojtás kikerült, persze ez is csak akkor, ha valaki a maximális fordulat fölött használják a mkp-t. Célszerű a kipufogóval kezdeni az átvizsgálást, a szükebb keresztmetszetet szokták használni a fojtásra. A karburátorban a fúfókákat lehet cserélni, de ez magas üzemanyag fogyasztással jár.
Sajnos a szerelőnk a mai nap folyamán nem dolgozik, talán Ő tudna mg valami ötletet mondani
kipuff? karbi? hüha, lehet hogy nem a leggazdaságosabb...
mindegy még az esztergomi suzukival konzultálok azok mit mondanak, de idáig elég rosszul hangzik,ahhoz az állításhoz képest hogy valamelyik belpiacos motoroknál elég volt a müszerfalat lecserélni
kicsit elcsusztam vele a mátrában mert valami pöcs elesett és ott felejtette az olaját az aszfalton, és vagy 5-6 csusztunk el rajta. és ezért gondoltam hogy lefestem
Jah megvagyok thx...a verdát ma fizettem ki,de még csak holnap lex hozzá szelep akkor hozzák,aztán remélem visszakapom a gépsárkányt ...non pöpec lesz a tiéd is ...a narancs az egyik kedvenc színem...feketével meg non menő majd várom a fotokat rola ha kész
Mennyivel fogyaszt többet mondjuk egy 400-as bandit, mint egy 250-es?