1: Sose csúszott meg Neked a slick a pályán? de igen. balos kigyorsításnál. nem vészesen, meg a 636 nem gyilkos módon kezdte tekerni, illetve én is óvatosan gyorsítok ki, ami hátrányom... ezt tanulnom kell még, mert versenyen mindig elmnennek ott.
2: a kopásjelző alá vágott (gondolom ez a normális használt slicknél), Te mikor tekinted a gumidat kopottnak? gyári kopásjelző a mérvadó mindig!!!!!! Amikor a vágott rész kezd elsimulni?
Nekem csúszott már meg slikk pályán kigyorsításnál ott, ahol nem szokott, de kb 20 fok volt és nem sütött a nap, nem is melegedett fel rendesen a gumi, ez látszott a szélén, szerintem ezért volt!!!
A (lényeg:) kérdésem az, hogy:
1: Sose csúszott meg Neked a slick a pályán?
2: a kopásjelző alá vágott (gondolom ez a normális használt slicknél), Te mikor tekinted a gumidat kopottnak? Amikor a vágott rész kezd elsimulni?
(tapasztalat híján máséból szeretnék okulni )
saccperkb igen. ezek az adatok.
a 3-4 hátsó nekem igaz pályán jött ki, de ezt feltételezem utcára is, mert ugye ott nincs akkora terhelés az elsőn.
az az egy két nagyobb fékezés messze nem számít annak. :o)
túrán tempót mész. amikor cibálod a gázt, az a hátsót nyírja...
Én se ismerem őket, csak tudom, hogy olyan nagy dögökre találták ki ezeket, mint a ZiZi. Nemrég egy ausztriai túrán BMW 1200RT-vel nyomta előttem a srác, Roadtec Z6 volt fenn neki, egész jókat döntött vele. Utána váltottunk pár szót, elégedetten nyilatkozott a gumiról.
michelin macadam-ot!
ekkora össztömeggel bármilyen gumi tapad! megcsúszni nem fog az tuti!
komolyra fordítva.
akkor amit gumikat felsoroltam egyiket se vedd.
nézz kifejezetten Túra gumit.
amit a Hornet72 is javasol. azokat én nem ismerem. szerencsére :o)
nem nagyon szoktam.
ha elindulok, akkor haladok, de nem ész nélkül.
néha van ez is persze. amikor kikatt...
130-150-es tempót szeretem.
a fölött szerintem csak macera, meg nyűg...
na jó nem mindig :o)
Megnéztem amit ajánlottál Dunlop-ot, de a terhelési indexe elég alacsonynak tűnik. Ugyanis csak 73, ami az jelenti, hogy a max. terhelés 365 kg. Ezzel szemben a ZiZi teletankolva 280 kg, én 120 kg, a két túradoboz, telecumóval, 30-40 kg + az asszony 60 kg. Ez összesen: 500 kg ~ fél tonna
Most számoltam utána, nekem már elég komoly súlyom van. Le kellene adnom egy pár kilót. Majd lefűrészelek valamit a ZiZiről.
Na, erre a slickre még visszatérnék, mert jó az ár amit mondasz és a kopás is. Nekem úgy tűnik a túrán látottak alapján, hogy nem a tötyörgős üzemmód jellemez... :)
A végén nem is Rich jár jól a kérdésére kapott válaszával?
boltban.
neten
én cimborán keresztül szerzek minden ilyet, bár az is igaz, hogy én csak vágott slicket használok.
amit megtudtam:
dunlop 208 gp 73 ezer/pár. új.
használt, kurva jó állapotú 209 gp (ez 190-es) 45 ezer. cimbora ment vele pályán, a széle kopott, közepe tökéletes!
pilot race-t tud szerezni, de ebből csak soft hátsót 55 ezer / pár új. ez visznt kopós lenne a zizin a nyomaték miatt... :o(
vagy marad a használt - vágott slick. 20-25 szereléssel, állapottól függően. ez is kopik, de 1 első simán kibír 3-4 hátsót.
s ekkor leszel ott, mint egy vadi új pár guminál. igaz ezek is kopnak. 3-4 ezret tudsz egy hátsóval menni.
Túrázásra szeretnék valami jó kis gumit venni nagy ZiZi-re. Van valakinek valami jó tanácsa? Jó tapadású, de relatíve jó kopású gumi érdekelne. Tudtok ilyet?
Most valami Continental-t akarnak rámsózni. Esetleg ilyen tapasztalat?
2: a kopásjelző alá vágott (gondolom ez a normális használt slicknél), Te mikor tekinted a gumidat kopottnak? gyári kopásjelző a mérvadó mindig!!!!!! Amikor a vágott rész kezd elsimulni?