még egy.
nem mondom, hogy a legjobb. mert izlés kérdése...
lehet legjobb tapadásban, de a motort utána kell állítanod, s ezzel meg többet bukhatsz. pl inog az egész nagy tempónál.... brrr. rossz érzés.
így nem bizta hogy a legjobb.
ezek a sportgumik mind jók. nekünk messze tökéletesek!
igen tapadásilag. persze az is nagyon nagyon jó. csak a dunlop 209 jobb.
én azzal járok. azaz pirelli slick-kel főleg. nagyon kis semleges, meg ez van sok ocsóért s nem kínai termék :o)... :o)
Sziasztok!
Feldobtam az oldalamra az utóbbi 2-3 év angol gumitesztjeit, vásárlói tapasztalait. Ha valakit érdekel a téma, érdemes belenézni, még akkor is:
- ha nem beszél angolul, a csillagokat mindenki meg tudja számolni
- nem a legtutibb minőségű a scannelés, de olvasható
- némelyik teszt már lassan három éves
mert ilyenek magyarul nem elérhetőek, eléggé alaposak a srácok.
http://kep.tar.hu/kenguru/50119142#2
Valószínűleg vehetsz 73-as (365 kg) hátsó gumit 500kg össztömeghez, kivéve ha egykerekű a motorod. A terhelési index az adott gumira vonatkozik, nem az egész motorra. Az első kerékhez is tartozik egy másik terhelési index.
Használtan vettem, elvileg 8 körösen. A legszéle a legkopottabb, középen 90%, oldalt 50-60-ra saccolom. (elöljáróban)
Kezdő pályanaposként /~2.0 bar/ sosem éreztem a tapadás hiányát, még a jobban sikerült utolsó menet köreiben sem. Egészen mélyről tudtam kigyorsítani, talán egyszer kenődött kicsit, de nem lépett ki a hátulja (mélyen le volt döntve). Nem kellett aggódnom a gumi miatt és ez sokat számított abban, hogy a nap végére szinte csak a motorozással kellett foglalkoznom.
Időt nem tudok, 2:20 - 2:30 közé saccolom a legjobb időmet, de nem izgat egyelőre - ezzel csak jelezni akarom, hogy egy kezdő véleménye, nem azé, aki kékre tudja égetni a gumit.
Juteszembe, Rich: a terhelési index a sebességindexnél meghatározott végsebességre vonatkozik, de nyilván az 5 mázsára "hízlalt" géppel nem akarsz ezerrel menni. Ezt onnan gondolom, hogy amikor egyik-másik gumigyár oldalait olvastam, akkor megadtak egy másik terhelhetőséget ill. az ahhoz tartozó -jóval alacsonyabb- sebességhatárt.
nem mondom, hogy a legjobb. mert izlés kérdése...
lehet legjobb tapadásban, de a motort utána kell állítanod, s ezzel meg többet bukhatsz. pl inog az egész nagy tempónál.... brrr. rossz érzés.
így nem bizta hogy a legjobb.
ezek a sportgumik mind jók. nekünk messze tökéletesek!
LX
Különbenis sokkal könnyebb kérdezni mint keresgélni
én itthon tudnék most venni 70 ért/pár
egyet nem akarok, többet meg nem tudok.
http://www.delivk.hu/download/arlista.xls
nem tudom te hol nézted azt...
pirelli pro 39270 pasztoynál
http://www.pasztoy.hu/motoros/
szóval te hülye vagy mert még a netet sem tudod használni! :o)
A motor trader újságban láttam egy hírdetést az egyik lap szélén, ahol árulnak új, többfajta márkájú 120 és 180-190es méretű gumikat 60000Ft-ért/pár!
mindjárt nézek.
tehát a d209 a legjobb
mert az jó ár nagyon.
keress céget, aki odaadja az áfát. ennyit tudsz.
én azzal járok. azaz pirelli slick-kel főleg. nagyon kis semleges, meg ez van sok ocsóért s nem kínai termék :o)... :o)
pályára cimbora használta.
10-es nem tekeri el! persze az újat.
geometriát kicsit hazavágja de nagyon isten császár.
kispataki, vida ezzel jár pályán.
ja és jövőre kurva drága lesz állítólag. 30% pluszt rebesgetnek árban....
Utcára mennyire jo???
meddig birja kb?
Feldobtam az oldalamra az utóbbi 2-3 év angol gumitesztjeit, vásárlói tapasztalait. Ha valakit érdekel a téma, érdemes belenézni, még akkor is:
- ha nem beszél angolul, a csillagokat mindenki meg tudja számolni
- nem a legtutibb minőségű a scannelés, de olvasható
- némelyik teszt már lassan három éves
mert ilyenek magyarul nem elérhetőek, eléggé alaposak a srácok.
http://kep.tar.hu/kenguru/50119142#2
milyen motorhoz milyen gumit
okosságok (terhelés hatása gumi élettartamára, stb.)
Használtan vettem, elvileg 8 körösen. A legszéle a legkopottabb, középen 90%, oldalt 50-60-ra saccolom. (elöljáróban)
Kezdő pályanaposként /~2.0 bar/ sosem éreztem a tapadás hiányát, még a jobban sikerült utolsó menet köreiben sem. Egészen mélyről tudtam kigyorsítani, talán egyszer kenődött kicsit, de nem lépett ki a hátulja (mélyen le volt döntve). Nem kellett aggódnom a gumi miatt és ez sokat számított abban, hogy a nap végére szinte csak a motorozással kellett foglalkoznom.
Időt nem tudok, 2:20 - 2:30 közé saccolom a legjobb időmet, de nem izgat egyelőre - ezzel csak jelezni akarom, hogy egy kezdő véleménye, nem azé, aki kékre tudja égetni a gumit.