Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háááááát..... ha van ennyi időd.....
de hidd el hogy ha 48E-ért megveszed sokkal jobban jársz....
bocs hogy megint ezzel a hülyeséggel jövök, de valamennyire tapasztalatból mondom, mert maga a felrakás sem 1x-ű....

LX
Köszi. Ezt az egész "marhaságot" innen vettem: free.x3.hu/motorvideo/ , (Dodor oldala) csak nincs pontosan leírva,hogy milyen anyagok is kellenének...
Hali,

ha jól tudom valamiféle műgyanta + üvegszál. De hogy a formát hogy veszik le azt nem tudom..... Bocs, de egyebet tényleg nem tudok mondani. Kérem kapcsolja ki. (Szalacsi után szabadon )

LX
Kösz az infókat. De azt nem tudjátok,hogy milyen anyagok kellenének? Az idő meg nem számít....

De kösz mégegyszer
és az egy nagyon baráti ár!!!! Én jóval többért vettem!!!! Tehát szerény véleményem szerint ha te magadnak akarod megcsinálni akkor :
1, sokkal több idődbe fog kerülni
2, mivel te gyártod le a mintát is ezért sokkal drágább is lesz
3, és nem is biztos hogy sikerülni fog! (nem téged akarlak bántani, de Petinek is hosszú éveibe került mire ide eljutott....)

LX
ugyanezt akartam írni.
végy egy motort.
vedd le a negatív mintát,

szerezz be minden anyagot, ami az idomhoz kell...
csináld meg .

vagy telefonálsz egyet.
s pl.: most akciós 48 ezer Petinél a gsx-r cuccok.

BerikZ,

Igen van. Felhívod otthonról Dúzs Petit, és Ő legyártja neked....
Bocs de szerintem ez nem ilyen 1xű téma..... Peti is rengeteget melózik vele mire leveszi a mintát egy gépről..... De lehet hogy én tévedek....

LX
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem abban,hogy hogy kell/lehet házilag idomot "gyártani"?
Az érdekelne,hogy milyen anyagok kellenek hozzá, meg hogy hogy is fogjak hozzá a dologhoz.
Előre is kösz annak aki tud segíteni.
Nem a képről állapítottam meg a méretét hanem a tulaj írta a kép mellé. Csak a 120-on kívűl mást nem értettem a szövegből mert fin nyelvű volt. Ahogy elnéztem neki bevált mert ezen kívül volt egy rakás késöbb készült kép(azért tudom h késöbbiek mert a srác lépésről lépésre teljesen átalakította a motort) ahol még mindig a 120-as gumi volt rajta.
Ja ez viszont tuti hogy az eredeti felni.
arról nem is beszélve, hogy a túl széles gumi nincs rendesen "megtámasztva" a keskeny felnin, és a kanyarokban felgyűrődik az oldala. szal, ami itt optikailag előrelépés, az a kanyarodásnál hátrány lehet.
Ezekről a képekről derülne ki, hogy 120-as???? Jó a szemed! Pedig az enyémet műtötték!
Összehúzás: a gumi majdhogynem párhuzamosra összehúzza a két oldal futófelületetét, így nem érheted el dönthetőségben a gumi határát (marad jónéhány miliméter).
Ha összehúzza a gumit az miért rossz . Megmértem és a ahol a legszélesebb a gumi ott a lánc és a gumi között kb 2,5 cm hely a másik oldalon pedig 3 cm a rés. A 120-as gumi minusz 1-1 centi a két résből, szóval elférne.

Így néz ki lecserélve
apropó gumi. mit gondoltok, 190/60-as D208GP-t mennyire fújjam a pályán? állítólag érdemes a szokásosnál többet belerakni a magasabb oldal okán. van vkinek tapasztalata?
nem beszél hülyeséget brian, érdemes rá hallgatni. egyébként én már vettem tőle gumit, és rendben volt a dolog.
Nem tudom, hogy a franciák mit tettek, de nem valószínű, hogy ráerőszakolták a kicsi felnire a nagy gumit, főleg nem versenyzésre, mert az pont a dönthetőséget befolyásolja. Ugyanis a 120-as gumi a keskenyebb felnin összehúzódik.
Te, ha kötöd az ebet a karóhoz, ráhúzhatod, de érdemes megnézni, elfér-e a lengővillában, lánctól, stb.
Egyébként van eladó 90-es slikkem......
Igazából az a helyzet, hogy már több embertől hallottam hogy 125-ös motorra a legideálisabb elöl 90-es hátúl pedig a 120-as gumi. Ezenkívűl sok képet láttam már a francia CBR125 bajnokságról ahhol szintén le volt cserélve a motorokon a hátsó 120-asra(elől gyárilag 90-es) Szal a menettulajdonság részétól nem tartok csak a technikai része érdekelne mert azt a képekről nem tudtam megállapítani hogy az az eredeti felni vagy valami spéci. Kinézetre az eredetire tippelek de nem vagyok benne biztos. Ezért kérdeztem .
figyu, Rock! ha a látványra mész rá, és nem arra, ami kezelhetővé teszi a motorodat, akkor inkább vegyél egy böhöm cruiser-t vagy chopper-t. azokat lehet csicsázni (240-es gumi, stb), ami belefér.
Ez egy CBR125R és gyárilag 100-as gumi van rajta hátúl. Ezt szeretném lecserélni 120-asra csak a látvány miatt. Az igazság az, hogy már elég régóta foglalkoztat ez a kérdés és a Hondások azt mondták hogy a felni elbírja és már több ilyen motoron láttam szélesített hátsógumit. Sima utcai használatra kellene.
Helo Rockandyroll!
A 120-as gumik 3,5-ös felnire valók!
A 2,15-ösre kb. 80-as, 90-es gumi "megy rá". Milyen mocira és milyen használatra keresel gumit?
Hello,
Megtudja nekem valaki mondani hogy 2.15-ös felnire lehet 120-as gumit rakni? Hátsó kerék lenne.
Kb. 35-40 kőr van benne. 06-70-337-9663
Üdv kissárkanyka ! Kb. hány százalékos a gumi ? És adj meg valami elérést is.
Köszi.
Üdv kissárkanyka ! Kb. hány százalékos a gumi ? És adj meg valami elérést is.
Köszi.
Kedves Vilmaboy! Jóideje próbállak elérni az emilcímeden, de csak a Mailer Demon Írogat vissza!!! Légyszi jelentkezz valahogy trollyka@freemail.hu
7-8ekm a hátsó? Mert ha igen, hát megvan a köv. tesztalany (sajna a metz megvan már).
Csíkom nincs a szélén, csak az elsőn.. pályán kívül, vagy egyáltalán pályán eltüntethető az elsőről is a csík? Mert akkor a dőlésszöget át fogom még értékelni párszor /ha pályára tévedek/...

Még a gpz-vel volt egy pirelli dragon hr-el olyan tapasztalatom, amit lentebb fukeneh leírt: szinte minden motorozás után látszott, hogy fogyogat.. 6000 km után már egyenes volt és csereérett.. Gyári oem gumi 20000 km (gpz500 60 le) nagyon sok egyenes km. Hát, sokkoló volt a pirelli, de úgy látom a metzeler is ilyen élmény lesz.. Mindegy, csak tapadjon. Annyi viszont jó volt a pirelliben, hogy a szögletes részen sem volt bizonytalan kanyarodáskor.