Ha nagyon jó áron akarsz új motorgumit venni akkor szerintem a Pringen tedd mert ott jóval olcsóbb (kb-15%) mit bárhol. Pl.: zsír új Michelin Pilot Power 120/70+180/55 73eFt Ez elég jó
Hi. Faterom Yamaháján (YZF-1000R) van Dunlop D207RR. Az is nagyon jól fog és iszonyat sokat bír. A hátsó kb. 8-9000km az első meg 13000 !!! azaz tizenháromezer km-t. Nekem szerencsére Pilot Powerrel adják az R6-ot, de gumivásárlás elött elgondolkodnék a D207/208RR-en is. Bár ha lenyalja aPowert a gép, akkor asszem kipróbálom a Power Race-t. 800km-e van fenn a cimborám R1-én és állítólag isten. Atcsi küldöm a mailt.
Esetleg ezt nagyon tudnám ajánlani:
http://www.pasztoy.hu/webshop/product_info.php?products_id=22469&osCsid=cbaa4bf632aa5b2542503e94f9aa8f09
60eft/pár, tuti jól tapad és nem fogy el hamarabb mint a Pilot Power. Nekem a TL-en anno vagy 8000et mentem az elsővel pedig pályán használtként vettem...hátsó ugyanígy 4000km. Elöl SC1, hátul SC2 volt...persze én nem nagyon pályáztam, csak elvétve és akkor sem voltam egy Rossi. :)
A Powert próbáld meg itt: snowgolyo@freemail.hu
Remélem ez az emilcíme a srácnak(emlékezetből írtam), az aproneten szokott hirdetni, nála itthon a legjobb árú a Pilot Power haverom szerint. 75eft/pár. Van nála több fajta gumi is.
A tartóssági dezinformációért elnézést, nekem annyit mondtak de természetesen akinek volt vele tapasztalata az jobban tudja.
1ébként nem tudom mennyire számít a zsé, de esetleg megpróbálkozhatnál komplett Dunlop garniturhával..D208 v D207-208RR...láttam mostanság hirdetni 60-65eft körül párját a neten és azok is jól tapadnak állítólag (Pilot Sportnál tuti jobban ). Mégis csak olcsóbb és párban lenne.
Gumi ügyben: Nekem volt a sradomon Pilot Sport, meg Power is. A Sport az gané. A Powerrel úgy is le tudtam tenni a PRingen a térdem, hogy állt a víz a pályán egy-két helyen. Nagyon süti gumi. Ha hátra powert teszel, elől meg marad a Sport, akkor az megviccelhet. Inkább kérj kölcsön többet a családtól és cseréld le elől is. a Power hátul 4000km-t (5 pályázás), elől 5500km-t bírt, de eddigre már nem volt benne minta
Atcsi: Nemrég körbejártam a gumitémát a környékünkön. A legjobb árat meglepő módon a PRingen mondták a Meklau Ducatti szalonja melletti standnál. 75000 Ft volt a garnitúra Pilot Power szereléssel, centírozással együtt. Vagy ausztriában (Gols, Bruck, ...) a Reifen-Ritznél. Máshol drága volt.
Tudod a fura az, h az első gumimmal igazából sosem volt problémám, mert nem csúszott meg egyszer sem eddig (kopp-kopp) csak vhogy nem bízok benne a hátsó miatt.
Hja ez jó kérdés, mert én is azt mondom, h az első legyen a tapadósabb gumi nem fordítva hamár különbözőek. Bár nem hinném, h bajod lenne belőle mert nem pályázol ezerrel ugye? Én a Powert raknám akkor is fel, havernak az R1-en vmi 9000 km-t bírt hátul de másik haverom F4-gyel PP-vel pályázik is és az is kurva jól tart még 5000 km után is alig látszik kopás. Nekem meg a Pilot Sport hátul gyakorlatilag 6500-nál már a végét járja, ami szintén nem rossz(Dunlopokhoz képest ) csak legalább tapadna normálisan. Ráadásul nem tudom R6-on mi a helyzet, de a 636-omon elöl a PS olyan kagylósra kopik, h ihaj.
Szal szerintem (de a pályásaok majd jobban megmondják) nyugodtan tedd fel a Powert hátra és majd ha elöl cserés lesz akkor oda is azt. Mert sztem az elsődnek sincs már hátra 3000nél több (lévén gyári gumi), a PP akkor meg még félúton se jár elvileg.
Ugyan semmi közöm hozzá és nem nekem szólt a kérdés, de hamár gumit veszel a Pilot Sportot hagyd ki!
Legalábbis én spec nem szeretem (636 gyári gumi), kurva sok idő mire bemelegszik így egyfolytában elforgatja és ez miatt kurvára nem bízom benne. Ehhez képest meg nem is vmi olcsó.
Viszont a Pilot Powerről csak jót hallani, tapad és alig kopik szal inkább azt.
Mivel te itt vagy a környékemen, sok helyet ismersz, elsősorban hozzád intézema kérdésem....:)
Szóval!
nekem gyorsan kellene valami hátsógummi....
Michelin Pilot SPort de méginkább Power...
Hol érdemes megvenni itt környékünkon?Hol van a legjobb áron?
FONTOS!
Én még elmennék a mostanival pár km-t, de rutinvizsgán állítólag nem engedne vele vizsgázni a vizsgabiztos,úgyhogy jobbnak látom a gyors cserét:(((
majd kell egy baloldali bukogomba, mert elkopott. EZeket is toled vettem. meg kormanyvégsuly, de majd hivlak
Amugy gázt tettem rá, nem elvettem, azért csuszott meg a mansell kanyarban
éééércsük...
akkor majd valami okosságot ki kell találni:)
vagy olyan nincs? az milyen lehet?
tehát megfontolandó, szerintem
De van 120/60-as méretű gumi is nekik
nekem most gyárilag 120/60 as van elől...
a 120/70 es az simán rámegy nem? és még jobb is...?
már írtam is neked egy választ rá:))
amugy talán jó lesz a snowgolyó emailcíme is, mert freemail hajlandó volt elküldeni:)
Aztán majd meglátjuk...:)
Gumiban sajnos én nagyon nagyon Michelin párti vagyok/motorgumi, nem rosszra gondolni /, úgyhogy pilot power lesz belőle ugynézem...
Ogre neked meg köszönöm a számod!/igaz még nem ért ide, de rmeélem ideér/
Délelőtt csörögni foglak!
http://www.pasztoy.hu/webshop/product_info.php?products_id=22469&osCsid=cbaa4bf632aa5b2542503e94f9aa8f09
60eft/pár, tuti jól tapad és nem fogy el hamarabb mint a Pilot Power. Nekem a TL-en anno vagy 8000et mentem az elsővel pedig pályán használtként vettem...hátsó ugyanígy 4000km. Elöl SC1, hátul SC2 volt...persze én nem nagyon pályáztam, csak elvétve és akkor sem voltam egy Rossi. :)
Remélem ez az emilcíme a srácnak(emlékezetből írtam), az aproneten szokott hirdetni, nála itthon a legjobb árú a Pilot Power haverom szerint. 75eft/pár. Van nála több fajta gumi is.
A tartóssági dezinformációért elnézést, nekem annyit mondtak de természetesen akinek volt vele tapasztalata az jobban tudja.
1ébként nem tudom mennyire számít a zsé, de esetleg megpróbálkozhatnál komplett Dunlop garniturhával..D208 v D207-208RR...láttam mostanság hirdetni 60-65eft körül párját a neten és azok is jól tapadnak állítólag (Pilot Sportnál tuti jobban ). Mégis csak olcsóbb és párban lenne.
majd beszélni akarok veled!
Délelőtt felhívlak majd!persze, ha megadod a számod!
atcsi125@freemail.hu
várom majd!
Hja ez jó kérdés, mert én is azt mondom, h az első legyen a tapadósabb gumi nem fordítva hamár különbözőek. Bár nem hinném, h bajod lenne belőle mert nem pályázol ezerrel ugye? Én a Powert raknám akkor is fel, havernak az R1-en vmi 9000 km-t bírt hátul de másik haverom F4-gyel PP-vel pályázik is és az is kurva jól tart még 5000 km után is alig látszik kopás. Nekem meg a Pilot Sport hátul gyakorlatilag 6500-nál már a végét járja, ami szintén nem rossz(Dunlopokhoz képest ) csak legalább tapadna normálisan. Ráadásul nem tudom R6-on mi a helyzet, de a 636-omon elöl a PS olyan kagylósra kopik, h ihaj.
Szal szerintem (de a pályásaok majd jobban megmondják) nyugodtan tedd fel a Powert hátra és majd ha elöl cserés lesz akkor oda is azt. Mert sztem az elsődnek sincs már hátra 3000nél több (lévén gyári gumi), a PP akkor meg még félúton se jár elvileg.
De az első az még full jó, azt nem szorul még cserére!Az viszont pilot sport!
Az nem gáz, hoyg az első az pilot sport, a hátsó meg pilot power?
Legalábbis én spec nem szeretem (636 gyári gumi), kurva sok idő mire bemelegszik így egyfolytában elforgatja és ez miatt kurvára nem bízom benne. Ehhez képest meg nem is vmi olcsó.
Viszont a Pilot Powerről csak jót hallani, tapad és alig kopik szal inkább azt.
Mivel te itt vagy a környékemen, sok helyet ismersz, elsősorban hozzád intézema kérdésem....:)
Szóval!
nekem gyorsan kellene valami hátsógummi....
Michelin Pilot SPort de méginkább Power...
Hol érdemes megvenni itt környékünkon?Hol van a legjobb áron?
FONTOS!
Én még elmennék a mostanival pár km-t, de rutinvizsgán állítólag nem engedne vele vizsgázni a vizsgabiztos,úgyhogy jobbnak látom a gyors cserét:(((
majd kell egy baloldali bukogomba, mert elkopott. EZeket is toled vettem. meg kormanyvégsuly, de majd hivlak
Amugy gázt tettem rá, nem elvettem, azért csuszott meg a mansell kanyarban
pá