Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy érted 17000 kilóméter van a gumiban?
khm..árba tud nekem vki segíteni..mennyit érhet egy használt, 17000km es Michelin Macadam 120/70 gumi? kb nagyságrendbe..nincs leharcolva...15.000. még van benne kb...
Sziasztok!
ETZ-re kéne nekem előre (18" és kb. 80 vagy 90 széles) vmi jobbfajta(tapadósabb) gumi. Használtra gondolok, ezért fordulok hozzátok! Olyan kéne, ami már ledobott(nem baj ha már nincs benn minta...), tapadós fajta(stoppinál ne csússzon el) és persze nagyon olcsó!
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben és nincs már rá szüksége, az lécci írjon!
Előre is kösz!
OFF:
Szia!
Vasárnap biztosan nem, mert kivételesen túrázni megyünk baráti társaságilag Szlovákiába.
(egyébként meg mennék; bár a fékem kicsit halványodik a körök számával arányban, és erre lassan megoldást kéne találni.. remélem nem a munkahenger cseréje lesz az)
Nem is bosszantottál: a lényeg, hogy mindig fenntartásokkal kezeld a saját tapasztalattal nem igazolt állításokat + olvass/járj utána több független forrásból és sokkal jobban jársz, mintha hiszékenyen benyelsz mindent. Egy kis utánajárás mindig szélesebbé teszi az ember látókörét, mintha az első reálisnak tűnő állítást tényként elfogadva (ám cseppet sem okosabban, mintha nem is hallott volna semmit) hozza meg döntését.

Amúgy saját gumin az a tanulság, hogy a hibát leginkább a motoros követheti el, csak aztán hibás a gumi vagy a futómű (esetleg motorkarakterisztika). Ez ellen pedig egy jobb gumi nem véd, sőt, mivel többet enged, ezért a hiba még nagyobb tempónál fog megesni=még kevesebb idő alatt történik. (sírtam anno itt, hogy hirtelen csúszott a Sportec M-1-em.. később rájöttem, segített neki benne a túl előre helyezett súlyelosztás (olvasás futómű témájában - angolul akad a neten bőven), még később (olvasás vezetéstechnikáról - szintén angolul), hogy a csúszást egy hibás reflex /tehát nem tudatos/ tette kritikussá és, hogy ez az igazi probléma, amit meg kell tanulnom leküzdeni, mert a világon legjobb futómű+legjobb gumi se segíthet rajta, sőt..)
Hello Leslie!

Jössz most vasárnap az esti motorozásra?
Hi Leslie és mindenki!
Nem bosszantani akartam bárkit is
Köszi a segítséget és az infókat is, sokat segítettél!
Okés, hétfőn ha bent vagyok a műhelyben meg tudom mondani hogy van e.
szia!
nem nem a csopperra kéne az a guma, alatta van egy kép egy szép nagy kék vasról, na arra kéne!
Különbem felírtam at el. számod, a hét elején hívnálak, ha addig utána tudsz nézni!
köszi
Ha valakit érdekel jó állapotú cross gumi akkor keressen meg(21" és 18" kerékre való):patvaros87@gmail.com
köszi, hétfőn kiderül h tudok-e szerezni okosba egy power race-t, ha nem akkor érdekelne valami ehhez hasonló kaliberű gumi
én ezt nagyon jól tudom,csak nem pályázok,hamar elkopna....
Nem a D207 eladó ellen akarok beszélni, de a Supercorsa Pro-m a D209GP-vel azonos kategória!
köszi,ez van haverom rsén nekem meg supermotora kell dunlop d207en gondolkodom,azt tudok 25ért 1 párat, kb 80%os 4mm van középen szélen mg 3 körül
Ne viccelj! Amióta fent van, azóta csak a szélein közlekedek . Assezem ezzel meglesz a perem .

CoR
ok,hívlak
CoR! Nagyon szívesen , aztán kopjon a széle is
szia. Van 150-esből asszem van például dunlop d208 is, az elég faszán tapad, de van más is.
Hívj, 06-20-9-321-320
szeva,nekem vmi 90%os gumma kéne 110/70 és 150/60 méretben! supermotora,szal olyan kell ami tapad üdv
nsr150rr: Köszi a Michelin P.P. gumikat! Igazán nem akarom elkiabálni, de már most sokkal jobban tapad és már sokkal irányíthatóbb a gép annak ellenére hogy még meg se szoktam őket!

CoR
Hello,

Már ne is haragudj, de a saját érdekedben szólva nem kéne olyan hülyeségeket (el)hinned, hogy "nagyobb sebességnél már kezdik elveszteni a tapadásukat". Ebben az esetben mondjuk az érthetetlen, hogy a gyártó -"aki" hozzáértőbbnek mondható mint akitől a fent idézettet hallottad- reklámszövegét meg miért nem hiszed? Érzed az ellentmondást?
No, de nem a ledöngölésed a célom, hanem támpont adása: bármely gumigyártó vagy nagyobb gumikereskedő honlapján megtalálod a gumik oldalán található kódok, jelek "szótárát". Abból kiderül, hogy az általad kinézett gumi sebességindexe lehetővé teszi azt a sebességet amit a motoroddal max. el tudsz/fogsz érni. Az index jelzi azt a tempót amire a gumit méretezték/tervezték. Ennek jelentős túllépése hosszú távon /300-1000 km/ a futófelület leválásához vezethet (normál esetben ez elő se fordulhat, mert emlékeim szerint T-s -ez 180km/h(?) jelölés alatt nincs nagymotor gumi, az efeletti tempó meg nemigen enged 300 km-t egyhuzamban).
Fontos, hogy olvass inkább, mintsem haveroknak -fenntartás nélkül- elhiggy mindent. A gumiválasztás szintén rajtad múlik, te tudod mire akarod használni (szupersport vagy túra)
Hm. Valóban elég ritka méret A chopperre kéne ami a képeid közt van?
Jaja. Budapest 13.kerület
hm, ez jól hangzik!
Minden méretben? 170/60 R 17-re mit lépsz?