Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés duB, csak előtte hívj. Találunk neked valami jót
funbike! hívj telefonon és gyere be, nagyon sokféle gumim van a mocidra.
nem kezdem el sorolni, megnézed aztán eldöntöd , ha kell fel is rakjuk.
06-20-9-321-320
Hi nsr! Jövő héten szükségem lenne gummára első-hátsó.
Pilot sport, power, diablo stb. valami jó
Sziasztok!
Tudna nekem ajánlani valami jó kis gumit a 600-as hornetemre?

Túrázni akarok majd vele és olyan kellene ami kopásálló vizes és száraz aszfaltra is jó!

Tudnátok néhány márkát és típust irni nekem?
Méret: 180/55 17
Mire elérsz a szerepentinhez bekopik. Ez első kőrt óvatossan aztán mehetsz.
A gumi oldalát erre a célra gyártott pasztával kenjük be, hogy fel lehessen szerelni. Ez NEM ZSÍR és azért nevezik szappannak, mert kiválóan lehet vele kezet mosni és ha nincsen a szappanos vízzel lehet pótolni a hiányát.
A perem tömítésben ennek igen kevés szerepe van. A zsír megeszi a gumit, ha azzal szerelnénk minden gumi leeresztene 1 hónap múlva és gumi mehetne a kukába.
Ha a felni pereme sérült akkor arra acélra gyártott tömítő pasztával (gumi oldattal) kell bekenni, hogy ne eressze a levegőt.
kis brigéciollal töröld le...
az új gumi kb 100 km mire lekopik róla az öntőformában használt anyag, addig nem úgy tapad.
most fogom feltenni a pilot race-t. elmehetek rögtön vele szerpentinre döntögetni, vagy ennek is kell egy kis bejáratás? versenygumikkal is rögtön felmennek a pályára:D nem para nem?
Az nem szappan hanem zsír! Semmi köze a nyomáshoz, csak abban segít hogy könnyebben felmenjen a gumi a felnire.
nem az a vmi a buzi hanem a gumis volt az amúgy lehet...nem tudom. Szép a géped! meg a 2 akra
Az a buzi valami: szappan, hogy könnyebbe legyen feltenni a felnire a gumit. Ha arra gondolsz amire én...
W.
hát ha nem szelep meg lyuk akkor gondolom ez amegoldás,1500 ft...annyit megér
tehát akkor az megoldás, hogy elviszem leszedik aztán bekenik és vissza nem?
mondjuk ha már ott van a gumis akkor érdemes megnézetni...
enyém is ereszt,napi 0,2-0,3 bart mert amikor feltették a buzi gumis nem kente be a felnit azzal a valamivel...
Lehetni mindent lehet... a kérdés az, érdemes-e. Ha úgy tartod, próbáld ki és oszd meg a tapasztaltakat.

Én megnézetném a gumim, ha ilyen gond adódna még az utcai közlekedésem miatt is: ott aztán nincs pardon. Pályán abból fakadhat gond, hogy jóval intenzívebb a használat, így a deformáció okozta melegedéstől megnő a nyomása, viszont józan paraszti logikával a megnövekedett nyomás gyorsabban szökik. Ha még ereszt is (a kiindulási nyomás alá, tehát több megy ki mint a növekmény), akkor elképzelhető egy laposságánál fogva túlzottan deformálódó gumi, ami túlmelegszik és kenődik (és/vagy a normálnál kisebb nyomás miatt instabillá válik).
Felfant!
Én a Michelin Pilot Activ-okat nem ajánlom. Gs500-am van, inkább óvatos vagyok. Tavaly cseréltem le mindkettőt egyszerre, Bridgestoneról. Megéreztem a különbséget. A Mich. kb. 10-15 fok alatt sokkal ridegebb, de utána is többször megcsúszik mint a Br. Az első gumi (egy kis csavar most végleg elintézte) 20-30 km/h-nál egyenes futáson beráz.
Reagálva Túró válaszára:
nekem nem volt ilyen tapasztalatom a D208GP-vel
Új és elkopott állapotában is maximálisan tapad, soha nem csúszott meg
Gyakorlatilag épp ezért is használtam (mostmár az utódját használom - D209GP) mert maximálisan megbízom benne.
Egy észrevételem van azonban: a D208GP elsőgumi zavaróan SZITÁL, D209GP elsőgumi szinte semmit NEM SZITÁL
jó. nagyon jó.
2 mm kopás után lassan elkezd csúszka, ha sok a lóerő.
nem sokat jelez, csúszásnál csak megy.. :o) ha megfogod érzed a motorod .o)) amíg új, addig meg nem csúszik meg...
belementem egy kátyúba és le is eresztett a kerekem. aztán bementem az első benzinkúthoz ott szépen felfujtam. most tudok vele cirkálni de naponta olyan 0,1-0,2 bart ereszt... szerintetek mi lehet? a felninél jöhet valahol, vagy szelep? a gumi csak nem lukadt ki lehet ezzel igy pályára menni ha minden 20 perces menet után ellenőröm a nyomást. csak azért mert ott ha peremre döntöm és ott ereszt akkor esetleg nem fog-e gyorsabban "elszökni" a levegő...
köszi
Kösz túró!
Egyébként tapasztalat pályán ezzel a gumival?
2 bar hidegen. melegen (gumimackó) 2,4, ilyenkor a felni olyan 30-32 fokos. akkor tuti át van melegedve :o)) ez kb 45 perc - 1 óra mackózás
Hy!

Azt mondja meg nekem valaki ha megyek pályára Dunlop D208 GP gumikkal mennyi legyen a gumi nyomás elöl-hátul
jaja, ok
szerintem olyan 3-4 ezer forintot