funbike! hívj telefonon és gyere be, nagyon sokféle gumim van a mocidra.
nem kezdem el sorolni, megnézed aztán eldöntöd , ha kell fel is rakjuk.
06-20-9-321-320
A gumi oldalát erre a célra gyártott pasztával kenjük be, hogy fel lehessen szerelni. Ez NEM ZSÍR és azért nevezik szappannak, mert kiválóan lehet vele kezet mosni és ha nincsen a szappanos vízzel lehet pótolni a hiányát.
A perem tömítésben ennek igen kevés szerepe van. A zsír megeszi a gumit, ha azzal szerelnénk minden gumi leeresztene 1 hónap múlva és gumi mehetne a kukába.
Ha a felni pereme sérült akkor arra acélra gyártott tömítő pasztával (gumi oldattal) kell bekenni, hogy ne eressze a levegőt.
most fogom feltenni a pilot race-t. elmehetek rögtön vele szerpentinre döntögetni, vagy ennek is kell egy kis bejáratás? versenygumikkal is rögtön felmennek a pályára:D nem para nem?
Lehetni mindent lehet... a kérdés az, érdemes-e. Ha úgy tartod, próbáld ki és oszd meg a tapasztaltakat.
Én megnézetném a gumim, ha ilyen gond adódna még az utcai közlekedésem miatt is: ott aztán nincs pardon. Pályán abból fakadhat gond, hogy jóval intenzívebb a használat, így a deformáció okozta melegedéstől megnő a nyomása, viszont józan paraszti logikával a megnövekedett nyomás gyorsabban szökik. Ha még ereszt is (a kiindulási nyomás alá, tehát több megy ki mint a növekmény), akkor elképzelhető egy laposságánál fogva túlzottan deformálódó gumi, ami túlmelegszik és kenődik (és/vagy a normálnál kisebb nyomás miatt instabillá válik).
Felfant!
Én a Michelin Pilot Activ-okat nem ajánlom. Gs500-am van, inkább óvatos vagyok. Tavaly cseréltem le mindkettőt egyszerre, Bridgestoneról. Megéreztem a különbséget. A Mich. kb. 10-15 fok alatt sokkal ridegebb, de utána is többször megcsúszik mint a Br. Az első gumi (egy kis csavar most végleg elintézte) 20-30 km/h-nál egyenes futáson beráz.
Reagálva Túró válaszára:
nekem nem volt ilyen tapasztalatom a D208GP-vel
Új és elkopott állapotában is maximálisan tapad, soha nem csúszott meg
Gyakorlatilag épp ezért is használtam (mostmár az utódját használom - D209GP) mert maximálisan megbízom benne.
Egy észrevételem van azonban: a D208GP elsőgumi zavaróan SZITÁL, D209GP elsőgumi szinte semmit NEM SZITÁL
jó. nagyon jó.
2 mm kopás után lassan elkezd csúszka, ha sok a lóerő.
nem sokat jelez, csúszásnál csak megy.. :o) ha megfogod érzed a motorod .o)) amíg új, addig meg nem csúszik meg...
belementem egy kátyúba és le is eresztett a kerekem. aztán bementem az első benzinkúthoz ott szépen felfujtam. most tudok vele cirkálni de naponta olyan 0,1-0,2 bart ereszt... szerintetek mi lehet? a felninél jöhet valahol, vagy szelep? a gumi csak nem lukadt ki lehet ezzel igy pályára menni ha minden 20 perces menet után ellenőröm a nyomást. csak azért mert ott ha peremre döntöm és ott ereszt akkor esetleg nem fog-e gyorsabban "elszökni" a levegő...
köszi
nem kezdem el sorolni, megnézed aztán eldöntöd , ha kell fel is rakjuk.
06-20-9-321-320
Pilot sport, power, diablo stb. valami jó
Tudna nekem ajánlani valami jó kis gumit a 600-as hornetemre?
Túrázni akarok majd vele és olyan kellene ami kopásálló vizes és száraz aszfaltra is jó!
Tudnátok néhány márkát és típust irni nekem?
Méret: 180/55 17
A perem tömítésben ennek igen kevés szerepe van. A zsír megeszi a gumit, ha azzal szerelnénk minden gumi leeresztene 1 hónap múlva és gumi mehetne a kukába.
Ha a felni pereme sérült akkor arra acélra gyártott tömítő pasztával (gumi oldattal) kell bekenni, hogy ne eressze a levegőt.
W.
mondjuk ha már ott van a gumis akkor érdemes megnézetni...
Én megnézetném a gumim, ha ilyen gond adódna még az utcai közlekedésem miatt is: ott aztán nincs pardon. Pályán abból fakadhat gond, hogy jóval intenzívebb a használat, így a deformáció okozta melegedéstől megnő a nyomása, viszont józan paraszti logikával a megnövekedett nyomás gyorsabban szökik. Ha még ereszt is (a kiindulási nyomás alá, tehát több megy ki mint a növekmény), akkor elképzelhető egy laposságánál fogva túlzottan deformálódó gumi, ami túlmelegszik és kenődik (és/vagy a normálnál kisebb nyomás miatt instabillá válik).
Én a Michelin Pilot Activ-okat nem ajánlom. Gs500-am van, inkább óvatos vagyok. Tavaly cseréltem le mindkettőt egyszerre, Bridgestoneról. Megéreztem a különbséget. A Mich. kb. 10-15 fok alatt sokkal ridegebb, de utána is többször megcsúszik mint a Br. Az első gumi (egy kis csavar most végleg elintézte) 20-30 km/h-nál egyenes futáson beráz.
nekem nem volt ilyen tapasztalatom a D208GP-vel
Új és elkopott állapotában is maximálisan tapad, soha nem csúszott meg
Gyakorlatilag épp ezért is használtam (mostmár az utódját használom - D209GP) mert maximálisan megbízom benne.
Egy észrevételem van azonban: a D208GP elsőgumi zavaróan SZITÁL, D209GP elsőgumi szinte semmit NEM SZITÁL
2 mm kopás után lassan elkezd csúszka, ha sok a lóerő.
nem sokat jelez, csúszásnál csak megy.. :o) ha megfogod érzed a motorod .o)) amíg új, addig meg nem csúszik meg...
köszi
Egyébként tapasztalat pályán ezzel a gumival?
Azt mondja meg nekem valaki ha megyek pályára Dunlop D208 GP gumikkal mennyi legyen a gumi nyomás elöl-hátul