Na túléltem a tegnap esti motorozást. Életem első pályázásom! Nagyon fasza volt, még megyünk az bizos. Lenne egy kérdésem. Nekem a gumim a gyári battlax BT014 szinte elfojt a pályán. A 2 szélén a gumi lefolyt. Ez normális? Másik kérdésem hogy lassan úgyis esedékes a gumi csere és mit ajánlottok ami jó pályára meg utcára is? Ami tuti tapad pályán.
Hát köszi az infókat, asszem nekem is mindegy hogy mivel megyek, csak ha tudom hogy minden frankó attól jobban alszom. Én csak michelint meg dunlopot (208-209gp) próbaltam még csak, de nem is akarok váltani mert tényleg úgy éreztem hogy tapadnak mint a szurok, meg mindenkitől csak azt hallom hogy a dunlop a legjobb ezen a szinten meg, hogy gyerek hát az a Meklausz is ilyennel megyen.
most azzal mentem. 180-as 209-el, meg a versenyen 190-es slick-el. az nem tom hanyas volt. megmondom őszintén nem nagyon csinálok ebből már variálást...
elől most metzeler volt, puha. hátul a fenti 2 medium...
mentem bridgestonnal (190es) tavaly, meg dunloppal (180 - 190-es), pirelli (180-190) metzeler (180)-as.
esetek 99%-ában medium elől hátul.
asszem sima 120/70-esek az elsők, ha az a kérdés. hátsók asszem 55-ös. ezt sosem nézem....
na szóval. a fent írtak alapján, s pár pályanap tapasztalattal a hátam mögött, szeretnék kipróbálni egyszer új gumit, de mivel erre nincs pénzem, maradnak a használt gumik. azt látom, hogy ezen a szinten kurvára mindegy mivel hasítok. csak pilóta hiba miatt eshetsz el. (nem számítva olajfolt, meg kosz homok a pályán (műszaki hiba is más téma)...) mind tapad mint a dög, ha megfelelő állapotban van még.... uff.
persze másképp viselkedik kicsit mind, meg a motor is tőle... erre érdemes figyelni...
Szia Túró4
Tanácsot szeretnék kérni. Most készülök gumit venni d209gp-t (pályanapokra)és nem tudom eldönteni hogy előre puha legyen vagy közép. Tavaly puhával(950) mentem, nem is volt vele semmi baj csak az egyik versenyzőtől hallottam hogy a közepessel nem rázza magát annyira ez igaz? A puha ha túlmelegszik 30 fokban akkor csak elmászkál és kopik, vagy elmegy mint vízen?
Köszi
Nekem is az van az R6-on, igaz körforgalomban nem erőltetem de kanyarokban egyfokozatban szépen motorozva nem csúszott se az eleje se a hátulja.Nem kell még erőltetni szerintem
A ringen most szombaton d209gp elől, hátul pedig d208slick by brian volt fen és hibátlanul működött
Na túléltem a tegnap esti motorozást. Életem első pályázásom! Nagyon fasza volt, még megyünk az bizos. Lenne egy kérdésem. Nekem a gumim a gyári battlax BT014 szinte elfojt a pályán. A 2 szélén a gumi lefolyt. Ez normális? Másik kérdésem hogy lassan úgyis esedékes a gumi csere és mit ajánlottok ami jó pályára meg utcára is? Ami tuti tapad pályán.
Pirelli Supercorsa Pro -t tudok adni!
Használt, de jó állapotú Bridgestone 120/70 ZR 17 M/C (58W) gumi kéne, vennék.
B.
A vaterán hírdet, de ott licitálni kell, és egyelőre nem akarom magam ott elkötelezni.
gumi
Többet ne kérdezz, mert én is csak találtam
Állítólag Üllőn valahol lehet olcsón használt motorgumit kapni.
Nem tud valaki címet, telefonszámot?
rongyolódik jobb tempónál... jobban kopik. akkor mér? s tényleg jön a meleg.
elől most metzeler volt, puha. hátul a fenti 2 medium...
mentem bridgestonnal (190es) tavaly, meg dunloppal (180 - 190-es), pirelli (180-190) metzeler (180)-as.
esetek 99%-ában medium elől hátul.
asszem sima 120/70-esek az elsők, ha az a kérdés. hátsók asszem 55-ös. ezt sosem nézem....
na szóval. a fent írtak alapján, s pár pályanap tapasztalattal a hátam mögött, szeretnék kipróbálni egyszer új gumit, de mivel erre nincs pénzem, maradnak a használt gumik. azt látom, hogy ezen a szinten kurvára mindegy mivel hasítok. csak pilóta hiba miatt eshetsz el. (nem számítva olajfolt, meg kosz homok a pályán (műszaki hiba is más téma)...) mind tapad mint a dög, ha megfelelő állapotban van még.... uff.
persze másképp viselkedik kicsit mind, meg a motor is tőle... erre érdemes figyelni...
Te egyépként Dunloppal mécc? /60vagy /70? Soft gumin csak időmérőn meg hidegben tolják?
megtisztelsz :o)
én mediumot vennék. jön a jó idő ha lassan is.
gumimackó, meg úgy is melegíti. ha meg nem, akkor ésszel két kör, és lehet menni.
Tanácsot szeretnék kérni. Most készülök gumit venni d209gp-t (pályanapokra)és nem tudom eldönteni hogy előre puha legyen vagy közép. Tavaly puhával(950) mentem, nem is volt vele semmi baj csak az egyik versenyzőtől hallottam hogy a közepessel nem rázza magát annyira ez igaz? A puha ha túlmelegszik 30 fokban akkor csak elmászkál és kopik, vagy elmegy mint vízen?
Köszi
A ringen most szombaton d209gp elől, hátul pedig d208slick by brian volt fen és hibátlanul működött