Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor én jövő héten vennék egy oyat pont egy hét múlva szerdán:)
akkor írok mailt ami a linkelt oldalon van arra:)
Én Power Race-t mondtam,az van ennyiért és 110/70 R17-esben.A többit e-mailben.Üdv.
épp most néztem a netes kinálatot de csak pilot powert láttam... van pilot race is vagy esetleg még power race ami jó de az asszem nincs 110/70-ben....
Szia,én tudok adni 34 ért is.
13. kerben van egy gumis, vannak új gumik is, de lehet kapni alig használtakat nagyon jó áron, vannak pályagumik és utcai gumik is, kérésre fel is szerelik.
(Michelin, Dunlop, stb...). telefonszámot küldök e-mailben ha valakit érdekel.
Nem vagyok nagy szaki, de szerintem az elég jó ár. Nekem most 63e-ért jön a Pilot Power garnitúra 120/70+170/60.

Húúúú, ma milyen jót mentem a Bonyhád és kb. Pécsvárad közt!
Sziasztok!
Én is keresek gumit a mocimra, CBR600 F2 nézegettem a hozzászólásokat, meg kérdezgettem a haverokat, és arra döntöttem hogy a Michelin Pilot Powert veszem.Szerintetek jó választás?
Hol lehetne nagyon olcsón hozzájutni?Én kaptam ajánlatot 61e /garnitúra.120/70 160/60 R17.
Köszi a segítségeteket előre is!
Csaba
találtam 35ért is:S
valaki tudja hol lehet olcsón michelin pilot power race-t venni. eddig 38ért láttam... 17"-os 110/70-es kell előre... hátul marad a pilot power. ah elnézem azt nem is lehet kapni medium keverékben csak softban.
Szia,
ebben a méretben sajnos nincs Road Attack,de van
Conti Force Max.
Vagy Dunlop D 208 F van 130/70 ZR 16-ban.
Árakat mailben küldök,ha nincs mail-ed az oldaladon akkor írj nekem és válaszolok.
Üdv.
Hali.
Nem találtam meg a cikket,de utánakérdeztem.Nos úgy néz ki a dolog,hogy a GSX 600-750F kerekeivel kell kísérletezni,mert viszonylag könnyen szerezhető,és a legegyszerűbb...De még sem olyan egyszerű azért,mert egyedi távtartókat kell esztergáltatni azért,mert ami neked van most túl hosszú lenne,a GSX-é meg rövid.Azon kívül a tengely-és csapágy méretek sem stimmelnek,össze kell játszani az alkatrészeket...De minden megoldható,csak nem egy vasárnap délutáni szerelős az ügy.Ami még nyitott kérdés az az,hogy a GSX-nek nagyobb a féktárcsája,ezt is össze kell játszani valahogy,mert ugye a féknyereg rögzítési pontja fix a villán.Legrosszabb esetben villát kell cserélni...(szintén GSX).Növeli a költségeket.Vagy (de ez már csak most jutott eszembe) ha nem ragaszkodsz a öntvénykerékhez,akkor meg lehetne próbálni rendes küllős kerékkel.Szerzel egy akármilyen endúrónak a kerékagyát,amire rámegy a Te féktárcsád,és fűzetsz rá egy 17-es felnit.Hátul persze nem mindegy,hogy melyik oldalra kerül a fék...Nem egyszerű...
Road attack méretek:
Size Pattern Front/Rear
120/60 ZR17 (55W) TL Conti Road Attack F
120/70 ZR17 (58W) TL Conti Road Attack F
120/70 ZR17 (58W) TL Conti Road Attack C F
150/70 R17 69V TL Conti Road Attack R
150/70 ZR17 (69W) TL Conti Road Attack R
160/60 ZR17 (69W) TL Conti Road Attack R
180/55 ZR17 (73W) TL Conti Road Attack R
180/55 ZR17 (73W) TL Conti Road Attack C R
190/50 ZR17 (73W) TL Conti Road Attack R
110/80 ZR18 (58W) TL Conti Road Attack F
120/70 ZR18 (59W) TL Conti Road Attack F
160/60 ZR18 (70W) TL Conti Road Attack R
110/80 R19 58V TL Conti Road Attack F
Hello.
Létezik Conti Road Attack-ban 130/70ZR16? (Honda 900RR)Ha igen,milyen árban?Esetleg még érdekelne melyik a legolcsóbb gumi ebben a méretben?Használt gumival foglalkoztok?
Köszi a választ előre is!
Sziasztok!

Robogóra kellene nekem 140/60-13-as gumma. Lehetőleg Debrecen környékéről.

Tud vki segíteni ?
Bocsi, nem pohinak, hanem zseronak ment.
Pohi! 13. ker. a Béke út és Fáy utca sarkán, van egy gumis műhely. A Fáy utca felől van a bejárat, egy sorompón keresztül kell bemenni az udvarra és a sorompóval szemben lévő épület bal oldalán van a műhely bejárata. Mindenféle motorgumival foglalkoznak, ha kell telefonszám akkor azt is megadom.
üdv.
Akkor te velünk ellentétben nem természetellenesen, balra jobban mered dönteni a gépet ....szerintem....
Tudnátok gyorsan ajánlani egy helyet a belváros közelében (hungárián belül), ahol szerelnek fel gumit?
NEKEM is ez a gumi van fennt,de nekem a bal fele kopik jobban!
Kozmax!

Érdekes módon nekem is ugyanígy van elkopva a Sportec M1 elsőgumim ...először nem értettem,de...utánanézve a dolognak rájöttem, hogy az E.ringen több a hosszú jobbos kanyar vagy te is jobbra nagyobbat döntesz mint balra
Nem tudom, de a társaságomban is volt ilyen másnak is gsxr-en 750 és 1000-es és ugyan igy nézett ki a gumi.Elejével nem volt ilyen gond az tartós is volt és tapadt is, az szépen kopott ugy ahogy kell.Nem tom, lehet széria hiba volt... Nekem meg tetszett a dunlop én maradok az idén annál
Vegso kovetkeztetest nem vonnek le a Racetec-rol az alapjan, hogy 3 palyanap alatt romma akoptattad. (ez mondjuk ha 150 kor akkor az nem is rossz) Kerdes milyen puhasagu volt a gumi, es hogy be volt e love a futomuved rendesen. Ha tepi a gumit akkor tuti nem jo valami. A guminak szepen kell kopni a teljes feluleten. Ha tepodik, olvad akkor valami szar. Vagy a vezetesi stilus, vagy a futomu, esetleg guminyomas, vagy nem jo kemenyseg az adott palyara vagy homersekletre.

Dunlop zsir nem hiaba szereti a Brian. De a 209GPhez tokeletesen beallitot tfutomu kell maskulonben nem lessz konnyu megbirkozni vele. Bar ki mihez szokott :) Aki a racetec joindulatusagat es csuszkalasat szereti annak ugyanugy ijeszto a Dunlop nyers viselkedese. Az biztos hogy az a par ember akit ismerek es akik mindkettot szeretik es hasznaljak, inkabb azok a Dunlop-ot tartjak jobb guminak (209). Viszont nem szabad elfelejteni hogy a pirelli/metzeler sokkal inkabb hulyebiztos gumi. Jobban toleralja a rossz futomu beallitasokat. max kopik mint allat hehe.
Bár én sose használtam Qualifier gumit, de úgy gondolom kezdő pályázóként nyugodtan használhatod A Quali alapvetően utcai-sport gumi, ami elsősorban utcai használatra készült, tehát nem kifejezetten kiélezett helyzetekre. De kezdésnek megfelelő (lásd pl. Kozmax)
Csúcsgumit elsősorban csúcs-időre törekedőknek javaslok, de a sokszor ismételt szöveg ide is illik: ha tapadást, nagyobb biztonságot, tartalékot és élményt akarsz, akkor pályagumit tegyél fel! És ne törődj soha a rövid élettartammal TAPADÁS = KOPÁS !
99-es R6-on volt uj racetek hatul, 3 pályanap és darabja se maradt Brian látta a gumit és azt mondta, hogy ilyet még nem látott utána váltottam dunlopra, tökéletesen működött és tartósabb is volt. a raceteknél volt mocorgás a hátuljánál a D208-nál semmi Idén D209 lesz
kinek a pap, kinek a pappné. nem vagyunk egyformák, és föleg nem vezetünk egy forma stilusban.

nekem a puha oldalfalu gumik jobban bejönnek. BRIAN teljessen jol irta le különben a gumik közti különbségeget