Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.
Hát szerintem nem kell nagyon foglalkozni 2-3 tizeddel.Fújd annyira,ami nem tér el nagyon a gyári ajánlástól,és a legkényelmesebb neked,szóval amikor a legjobban érzed mi történik a kerekek alatt.Már csak azért is,mert ha nyáron kihozod a hűvös garázsból,mész vele és eléri az üzemi hőmérsékletet,máris megnő a gumikban a nyomás,esetleg többre,mint a gyári érték...akkor engedj le belőle? Ennyire nincs kihegyezve azért a dolog. Meghát milyen súlyú vagy,esetleg ketten ültök rajta stb.Összességében pár tized nem oszt,nem szoroz,és az a legjobb,amikor a legjobban érzed magad a nyeregben véleményem szerint.És majd figyeld meg,hogy nem igazán fog azaz érték eltérni az ajánlástól.Én 0.5 barral többre fújom,és sokkal jobb,mint a gyári ajánlás.
Alapvetően minden gumit hidegen 1,8 - 2,5 bar közötti névleges nyomásra írnak a gyártók, ami üzemmeleg állapotban kb 0,2 - 0,3 barral növekszik . Nézzük a szélsőségeket: túl alacsony nyomásnál a "lapos" gumi ugyan könnyebben melegszik és szó szerint tapad (nagyobb súrlódás), de nem éri el az üzemmeleg állapotban szükséges üzemi nyomást, nehézkes kormányzás és kanyarodási hajlam jelentkezik. Túlfújt guminál pedig tapadási problémák lépnek fel, "elpattog" a kerék, a túlmelegedés miatt pedig csökken(het) a tapadás, könnyebben megcsúszik a gumi. Sajnos ebbe az ördögi körbe bezavar a levegő-, és aszfalthőmérséklet, aszfaltminőség (durva, fehér, stb) a gumi gyártmány/tipus/keverék, a motor és pilóta együttes tömege, vezetési stílus, pálya-, vagy utcai használat, stb. Én alapvetően hidegen 1,9 -2,1 közötti nyomást javaslok! Ha utassal közlekedsz, akkor pedig hátul kissé (~0,1 - 0,2) növeld a nyomást!
Hát jelenleg nekem hátul Pirelli, elöl dunlop van.(elöl lágy, hátul közepes)
Bajom így ezzel eddig nem volt de nem is nagyon mertem még dönteni.majd ha az aszfalt is jó meleg leszs meglátom milyen.Viszont kellenek a tapsztalatok mert lehet évközbe le lessz cserélve.
Tapasztalatom szerint jobban tapad mint a Dunlop, viszont jobban is kopik, nekem ez a favoritom! Mostani motoromon is ilyen van elől! Hátul Pirelli van, de sok tapasztalatom nincs vele kapcsolatban. Esőben ritkán motorozok, csak ha elkap valahol az eső
Esőben mennyire használható a metzeller? Kopás, melegedés, tapadás?
Én használtam metzelert is meg dunlopot is. A metzeler jobban nekem jobban bejött.
Előre is köszi! Dobj egy mailt ha megtaláltad! Köcc!
Hello mindenkinek.Van valakinek tapasztalata a Metzeller Z6-os gumijárol?
Esetleg még Pirelli és Dunlop gumik jöhetnek szóba.
(jah és egy Suzuki Bandit 250-re lenne)
Meg vagyok lőve! A gyári guminyomás a szervízkönyv szerint (kawa Z 750 S) elől:2,5 bar, hátul: 2,9 bar, a gumin is ennyi szerepel (ez nyílván a max nyomást is jelenti). Én eddig 2,25 és 2,5-t használtam, de ezen a mocin nem tudom mi lenne a jobb Mikor elhoztam a gépet a szalonból otthon megnéztem 2,4 és 2,7 volt a nyomás. De ha túl kemény akkor nem fekszik bele az út felületén lévő mikrobarázdák közé, ergo nem tapad tökéletesen.
Most már tényleg szeretném tudni mi lenne a legjobb (azon kívül az ötleten kívül, amit én tapasztalok). Köszi
Szerintem is a Dunlop D208GP az egyik legjobb gumi , de az utódja a D209GP még jobb! Én személy szerint Michelint a kerekemre sem szeretnék tenni, nemhogy menni vele Igaz nekem a Supercorsa és a Racetec se jön be Eladó
Hello Némó Kapitány!

Nem értem mért kérded hiszen a fényképen a motorodon Pilot Power van. Vagy még nem mentél vele? Nekem is ilyen van a gépemen, de nem tetszik. Valami gebasz lehet a gumimmal, mert mindenki másnak bejön (fórumokon, stb).
Véleményem: Utcára egész jól tapad, 20°C környékén "már" le lehet dönteni peremig a hátsót és kb az elsőt is. Ha megcsúszik nehéz összeszedni, de ilyen szempontból jobb mint a régi Michelin-ek. Én csak az Euroringen pályáztam vele, azt egész jól bírta. 7000 km van a hátsóba és még legalább 2000 van benne pedig húzogatom a gázt is. Ez azért sokat elárul a gumiról. Nekem nem tetszett vizen sem, lábújjhegyen kellet vele menni (nem ütötte meg a D220 szintjét sem). Egyszerűen nem jön be a Michelin gumi karakterisztikája, Pirelli Dunlop jobban fekszik. Szerintem a Dunlop D208 sokkal jobb (volt olyan is). A legközelebbi D208RR lesz.
Ez az én tapasztalatom.
Üdv.:
W.
Hali Motorosok!!!

Aki tud, légyszi segítsen! Michelin Pilot Power gumiról kellene nekem valami hasznos információ. Hogy viselkedik közúton és pályán??? Mik a tapasztalatok???
Köszi
Segítséget szeretnék kéri attól, aki már rendelt a www.mynetmoto.com oldalról gumit!
Kitöltöttem a megrendeléssel kapcsolatos adatokat és az oldal végén be kellett jelőlni a fizetés módját. Az utánvételt szeretem volna megjelölni, de csak a bankkártyás vagy az előrefizetést lehetett. Én az előrefizetést jelöltem be és nem tudom, hogy a kifizetés az a kiszállításkor fog-e történni, ahogy szeretném?
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban kérem írja le.
Köszi!
Segítséget szeretnék kéri attól, aki már rendelt a szövegoldalról gumit!
Kitöltöttem a megrendeléssel kapcsolatos adatokat és az oldal végén be kellett jelőlni a fizetés módját. Az utánvételt szeretem volna megjelölni, de csak a bankkártyás vagy az előrefizetést lehetett. Én az előrefizetést jelöltem be és nem tudom, hogy a kifizetés az a kiszállításkor fog-e történni, ahogy szeretném?
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban kérem írja le.
Köszi!
Nincs mit...
Így van,az egytárcsás...Szerintem a motoroddal hasonló korban lévő Suzuki-modellek környékén kellene körülnézned.Így a legvalószínűbb a kompatibilitás.Az a baj,hogy akkoriban nem volt divat még a 17-es kerék.Vagy elmész egy jobban felkészült bontóba (pl.Majosháza) ott a tulaj is elég felkészült,érteni fogja amit mondasz,és elkezdesz próbálgatni.Ez a motor a Katana ha jól emlékszem,én láttam leírást róla (tuning) 17-es kerékkel,de meg kell találnom a sok újság között.Majd megpróbálom felkutatni...:-)
Meg ha már úgyis elhangzott hasonló: Minek a felnijei lehetnek jók a GSX550-re ami elöl-hátul 17" és felmegy rá minden féktárcsa meg a lánckerék ahogy kell? GS500-ra tippeltem, de az mintha elöl csak egytárcsás lenne.
Sziasztok! GSX-550 re, hülye 18"-os méretben hátra mi a jobb:

Michelin Pilot Active
AVON Roadrider
Metzeler Lasertec
Heidenau K64

Télen-nyáron motorozok úgyhogy az is szempont.
Ha valakinek van tapasztalata bármelyikkel, pláne többel az legyen oly szíves ossza meg velem.
Köszönet!
Ha szabad akkor én belevau.
Kéthetente ellenőrzőm a gummákban a nyomást és ált. .2-.5 barral a gyári érték felett tartom. Az úthibákat gyári nyomáson is megérezni, csak nekem olyan benyomásom van, mintha "elfolyosodna" az eleje. Nem értek hozzá, de így biztonságosabbnak, precízebbnek érzem.
Köszi!
Khm...Tetszik Kozmax VFR-jének első kereke...
Hallgass Kozmaxra, vegyél egy régi 17-es kereket egyszeri átalakítás, viszont nem kell gummára vadászni.
Igen,van M3-ban 130-as.Az utcai gumi.Közben találtam egy Metzeler-es oldalt,meg árakat.Ami nekem kéne M3-ba az 43379 ungarische forint... .Ezek állatok.És csak ebben van,mert sem túra,sem M1-esben nincs.Pályagumiban csak 17-esek,meg 16.5-ösök vannak.Valószínűleg feladom a további kutatást,mert felesleges.Ha a Metzeler nem gyárt 16-os pályagumit,akkor szerintem senki... Tehát használt sem lesz.Gondoltam,hogy tudok okoskodni és olcsón megúszhatom a cserét és csak mintát kell vágni,de nem fog menni...Köszi srácok a segítséget!
Igen,900-as..."sajnos".Ha találok mégis,akkor milyen régit ne vegyek már meg?2 éves?Gondoltam kereket cserélni,csak olyan macerás...Most lett zsír felújítva a kerekem,csapágy,fényezés,meg minden.37000-ért lenne egy 17-es mondjuk,lehet,hogy rákényszerülök a végén.Utcaiban is nehéz 16-ost találni használtba. Azért köszi...
A Metzeler Sportec M3 létezik 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL méretben, de azt hiszem nem slick.