BT 014 védelmében kell, hogy szóljak. Amivel a GSX-R 1000 jött ki tűrhető utcán, Mátrában, Rétság felé. A gyárak az új motorokra T/J/K stb specifikációjú gumikat szoktak rakatni(nem mindig) de pont olyan gumit nem lehet kapni gumisoktól. Annyi rosszat hallottam én is a GSR gyáriról, hogy nem vonhatom kétségbe. Az más lehet (szar) mint amit aGSX-R 1000-re Kawa ZZR-1400! ZX-10R 2006-tól raktak. Tiszta országúton motorozot ilyennel a cimborám GSX-R 1000 K6 kanyarba nem volt ellenfele, ha besokallt, ráfékezett, vagy még jobban leborította. 3000-km után majdnem olyan kopott lettek az oldalai mint ha pályázott volna vele. Amit viszont nem szabad, bemelegítőkör + 1 és sóderágy lett belőle +3500KM volt ekkor benne.Talán ha új lett volna, mert Oncsik Zoli tesztelte Ausztráliában K5 1000 BT 014.Philipe Island.
Atix! Ha mellőzöd azt a /80-as elsőt,meg faragsz még kicsit az árból,nekem jöhetne az a 150/60x18-as Bridgestone. És,hogy milyen csodára való? Hát erre!
Nem nekem nem felel meg, hanem a teljes GSR topik szívből rühelli. Mivel ez volt a gyári gumi mindegyikünk használta anno, és dobáltuk lefele, mielőtt a motor száll el. Volt aki el is dobta miatta a motort, mert kiment alóla az első gumi. Nem pályagumi, nem túragumi, visszajelzés nélkül csúszik meg, hirtelen hűl vissza, nem tapad. De te miért is árulod, ha ez ilyen fasza gumi? Használtál te Pityusz ilyet egyáltalán?
asszem a közepe 2,5, a széle meg 2,8...
most keresgettem neten hogy 4/32 inch a gyári profilmélység, ami 3.17 mm...
írj ide ha érdekel: gixxergabi@freemail.hu , addigra kiderítem a dot számot
épp ezért írtam hogy "túrázni tökéletes"...
nem mindenki pályázik, vagy utcán "túl sportosan" közlekedik, biztos vannak olyanok is akik 2 személlyel megpakolva járják az országot...
nem pályaguminak kínáltam, ennyi erővel a krossz gumit felrakó gyerekbe is beleköthetnétek...
a gumi nem sérült, nem javított, próbáltam "szakszerűen" tárolni, bár ezt nem tudtam hogy a "szilikon" spray nem jó a guminak, pedig rá van írva... (aki felrakja persze előtte mossa le)
de mindig okosodik az ember...
peace...
hja a gixxeremen volt, mikor használtan vettem...
de aztán párban vettem rá mást, és ez lekerült, és évek óta a garázsban van, nem tom mikori mert már kartonba is becsomagoltam, mert úgy volt elviszik...
ha érdekel írj:gixxergabi@freemail.hu
Van valakinek valami tapasztalata Pirelli Angel gumival kapcsolatban?
2,nem a barátom.
Még egyszer leírom:nekem semmi bajom vele,ennyi.
Kb. mennyivel az áraik alatt?
Pl. ezt. : Power 2ct
Igaz én nem járok pályára,meg nem őrültködök a Mátrában sem.
Csak motorozok...
Érdeklődni: yahzee@freemail.hu vagy telefonon 0620 213 30 86
most keresgettem neten hogy 4/32 inch a gyári profilmélység, ami 3.17 mm...
írj ide ha érdekel: gixxergabi@freemail.hu , addigra kiderítem a dot számot
A DOT számát és a középső futófelület bordamélységét megkérdezhetem?
nem mindenki pályázik, vagy utcán "túl sportosan" közlekedik, biztos vannak olyanok is akik 2 személlyel megpakolva járják az országot...
nem pályaguminak kínáltam, ennyi erővel a krossz gumit felrakó gyerekbe is beleköthetnétek...
a gumi nem sérült, nem javított, próbáltam "szakszerűen" tárolni, bár ezt nem tudtam hogy a "szilikon" spray nem jó a guminak, pedig rá van írva... (aki felrakja persze előtte mossa le)
de mindig okosodik az ember...
peace...
De igen,tudom a Doktor Úrnak nem felel meg...
Tutis, ment 2 mail.
de aztán párban vettem rá mást, és ez lekerült, és évek óta a garázsban van, nem tom mikori mert már kartonba is becsomagoltam, mert úgy volt elviszik...
ha érdekel írj:gixxergabi@freemail.hu