Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azért úgy oldanám meg a helyedben, h az első MO-i tulajdonos te legyél! Mert ebben az esetben úszod csak meg az átírási illetéket!
Nekem már nem. ini-nek kell a segítség.Nekem már lezajlott még a régebbi rendszerben februárban.
Nagyon szívesen segítek, írd meg pontosan mid van a motorhoz? A hivatalos nevüket nem tudom ezeknek a papíroknak attól független, h a régi és az új módi szerint is helyeztettem már forgalomba. Pontosan, hol és mit szeretnél kezdeni? Gondolom ez a PRA a forgalomból kivonást igazoló nagy A4-es papír.
Ha van PRA papír ott van eladó és avval már lehet mit kezdeni nem?
Annyira nem régen február végén még a régi volt nekem.KB 22e volt a műszaki.Most az újat passz.
gondolom, hogy van megoldás...... csak még nem találtam meg......
Bocsáss meg de ki kell, h javítsalak. Nem beleépítették, hiszen amire gondolsz az az integrált vizsgadíj . Ez viszont nem új dolog, hiszen ez akkor is benne volt mikor még kellett eredetvizsgát csinálni!... A régi spórolás az volt, hogy ha már eredet vizsgálat után mentél akkor nem kellett az NKH-nál elvégeztetni az erre irányuló részt. Régen nagyon számított a sorrend. Akkor úgy kellett, h eredetvizsga, első forgalomba helyezés, és bemutattad ott az eredet vizsgálat eredményét, így nem kellett még egyszer fizetni érte. Viszont ha hibáztál és először mentél az NKH-hoz akkor kifizetted ott egyszer az összeget, és utána kifizetted az eredet vizsga miatt is. Most az eredet vizsga kimarad, de az NKH-nál fizetni kell. Talán érthető.
Van erre is megoldás...
Eredet nemigen szünt meg csak az NKH csinálja a forgalombahelyezés keretén belül.
Digó eladó meg valószínű nem Erikkson,Kovalainen,Hatti Mikkola néven van.Keress Luigit,Marcot stb.
nem tűnik bonyolultnak, már csak ki kell deríteni hol fizethetek közelben regadót
meg kihámozni az olasz papírokból ki lehet az eladó mert az eredeti adás-vételi valahová elkalódott
3.tulaja vagyok itthon aztán a másik kettő mutogat egymásra....
szóval amíg az okmányirodás lekérdezés volt meg sem próbáltam
Igen kell az is!
Sorrend:
- első forgalomba helyezés ( NKH )
-regadó megfizetés ( VPOP )
- forg.eng., rendszám, érvényesítő címke, és törzskönyv megfizetése ( okmányiroda )
akár egy-két nap alatt végezhetsz, a régi hetekkel ellentétben
dobass te is rendszámot rá aztán elmegyünk egész kínáig
hűdefaca......
akkor kezemben az adás-vételi és a külföldi forgalmi (kivonóm is van nem tudom kell-e)
akkor mi a sorrend?
Megszűnt igen! Már ha a származás ellenőrzésre gondolsz. Sőt megszűnt az eredetvizsgálat is!
Én is pont erre gondoltam hogy kéne a tenere-re rendszám. Amekkora tankja van, faszán lehetne vele túrázni.
Egy Aba - New-York simán meglenne egy tank bengával
akkor lehet jövőre dobatok rá rendszámot
okmányirodás nyomozgatósdi van még az olaszból behozottaknak? valami könnyítés volt nemrég
Semmi akadálya!
szóval én 2007ben vettem egy motort kintről és 2010ben akarok rá rendszámot simán menne?
Az átírásra csak akkor számít a 15 nap, ha forgalomba van helyezve. Tehát külföldinél nem! Ez a kérdésben szereplő külföldi motor mivel nincs, ráérsz akkor amikor használni akarod! Egy a lényeg ha megkezded a forgalomba helyezési "procedúrát" ami most a műszaki vizsgálattal kezdődik ( az a papír csak 90 napig érvényes! ) Ha a műszaki ( első forgalomba helyezés ) megtörtént onnantól 90 napon belül meg kell fizetned a regadót és el kell rendezned az okmányirodát!
Még egy fontos dolog, mivel külföldi motor így első forgalomba helyezésnek számít és NINCS átírási illeték!
nincs. nekem az xj-re junius közepéről szóló adásvételim volt és aug-ban vittem műszakira, utána került a nevemre is...
nem kaptam semmi plusz fizetni valot
Meg tudná valaki mondani, hogy a külföldi papíros motort hány nap alatt kell átiratni?
Ha a gép törött akkor hogyan vigyem műszakira 15 nap alatt? Vagy nincs a 15 napos korlát?
napi 1 órát kibírnak
2x félóra vagy ilyesmi
ha van segítség akkor összehajtott rongyot kell tenni a kipuff végére aztán sokkal halkabb lesz
csak ne szorítsd erősen rá, meg ne farmert
15 ezres óratekeréstől olcsóbb lesz
nem tudom mennyire összetett a gép munkatársam pözsója elektronikája összeomlott a visszatekeréstől.....
Hát akkor a VPOP elég érdekesen értelmezi a törvényt. Ezek szerint a 6000 km teljesen feleslegesen lenne a törvényben, mert csak a 6 hónap számít?
Ha minden kötél szakad ez lesz, bár biztos népszerű leszek a szomszédok körében
feldobod bakra aztán 1000km 5-6 nap alatt belehajtod
negyed gázon tuti menne 200at... mostanság hideg van elég jó hűtése van állva is