Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem kell elfelejteni, hogy mivel Svájc nem úniós ország, ezért vám-és áfa fizetési kötelezettség is keletkezik, nem beszélve arról, hogy milyen alapont tartózkodik az országban x éve, erre is lehet, hogy rá fog kérdezni a vámhatóság. én megmondom őszintén hanyagolnám a dolgot, sőt még az sem biztos, hogy egyáltalán forgalomba engedik helyezni azt a motort, mivel az eu-n kívülről csak min. EU2-es motort lehet bepapírozni tudomásom szerint. Ezenkívül nem kéne még súlyosbítani a helyzetet egy okirat hamisítással.
aug ban vizsgáztatam Olaszo bol behozott motort.
az én forgalmimban és törzskönyvemben is szerepel:
Eredetiség ellenőrzés hiánya
Üdv.
Igen érdekes, kíváncsi leszek a magyarázatra! Én jelenleg várom a 2010es változásokat ha lesznek (remélem nem)mert még nem helyeztettem forgalomba a motoromat, de mindent letárgyaltam már.
Azt hittem nem tudnak meglepni,de igen.

Forgalomba helyeztem egy német motort, semmi probléma, megkapott mindent, a törzskönyvet is, benne az adatok.

Eladtam, vettem egy honda nagyrobogót, eljárást megcsináltam, ma megkaptam a törzskönyvet aminek a hátuljában az "eredetiség vizsga hiánya" volt benne a súly és egyéb adatok helyett, az alvázszám meg ilyenek rajta voltak.

Na most elvileg integrált eredetiség vizsgát csinálnak a Nemzeti közlekedési hatóságnál, vagy akkor mégsem.

Hogy lehet hogy egyik motornál minden ok a másiknál nem. Valaki valamikor hibázott.

Mind1, holnap letárgyalom, hogy most mi van, de ha valaki tud hozzászólni örömmel venném, mert nem hiszem el, hogy egy iylen egyszerű dolognál is van kavarás.
Szia!

Adásvételi a legkevesebb, írsz egy másikat a te neveddel és a svájci iratokban lévő tulajjal, elég a név és cím, nem kell túlbonyolítani ,csak 2 nyelvű legyen.

A regadó meg függ a motor első nyilvántartásba vételétől, ki lehet számolni, írd meg és megírom, hogy mennyit kell fizetni, de kb mire számíts: egy 92es af1 regadója 14000 Ft kb, ezen kívül a NKH-nál 34000ft és még 18000ft az okmányirodánál, tehát megint nem a regadó a sok, hanem a többi papírmaszlag...

üdv: András
Helló!
Most vettem egy aprilia af1 125-ös motort aminek a svájci forgalmija van meg és ott a svájci gazdája kivonta a forgalomból. És magyarországon közbe volt már egy gazdája csak az meg 50-esként használta ezért én lnnék aki fotgalomba helyezné először magyarországon. És hogy ez lehetséges-e úgy hogy csak a svájci forgalomból kivont forgalmilya van meg meg egy adásvételim van. És ha lehetséges akkor ennek kb mennyi lenne az ára. Főleg a regisztrációs adó érdekelne mert ha jól tudom az elég sok szokott lenni.
Helló!

A győri kpm vizsgáról tudok nyilatkozni:

Nálunk már nincs az kő kemény szigor, mondjuk én eddig két gyári állapotú motor vittem, igaz az egyik öregecske volt. A vizsgán mindösszesen megnézték a világítás és irányjelző berendezéseket, dudát, fékeket megmérték és kb ennyi.

Nálad a lábtartó nem probléma, de a hátsó prizmatartó az már gáz, mivel az a rendszám gyári helye és mivel jan 1től csak oda lehet rendszámot tenni az mindenképpen gond lesz. Az index az nem annyira, habár az E jelzés legyen benne.

üdv: András
Sziasztok!
Ha először szeretném forgalomba helyezni motoromat akkor a KPM vizsgán mire szamitsak, nagy szigorra kell szamitani?
Van egy X-racing titanium sportkipufogóm szerintem az biztos le kell cserélnem a vizsgára.
Ha nem a gyári indexek, nincs meg a hátsó prizmás sárvédőm, ill kopott a első lábtartóm, akkor átmegy a vizsgán vagy ilyeneket is figyelnek? Mit cseréljek le?
Köszke.
Pár kép hogy mik vannak a motoron.
Sziasztok!
Nagyon új vagyok még az egész dologhoz, szóval bocs a láma kérdésekért =)
Egy 250es honda VTR t keresek (2009 előttit) és az országban csak 2 ilyet találtam , de talán már csak 1 eladó amiről viszont nem tudok sokat. Tudok hogy sokan Ausztriábol hoznak be motort, és érdekelne hogy ti milyen oldalakon keresgéltek?
Mikor éri meg / mikor nem onnan behozni motort?
Milyen más országban érdemes keresgélni?

Köszi!
számom 30/2990008, ezen is lehet zaklatni
Sziasztok! Motorkerékpár forgalomba helyezését intézem, illetve szívesen segítek Győrben illetve környékén . Elméletileg akár 1 nap alatt is. Nem vagyok kereskedő, magánszemélyként végigjártam már a procedúrát párszor. Ha nincs időd, kedved, nem vagy biztos benne, hogy jók a papírjai a motorodnak vagy a kinézett motornak, keress meg bátran a atailor@citromail.hu email címen.

András
sziasztok kinéztem egy olasz papíros motort!milyen papírok szükségesek a forgalomba helyezéshez és mi a menete az egésznek lépésről lépésre?
eredeti okmányok kellenek
Halihó! Egy nagyon fontos kérdésem lenne és mielöbbi választ várnék rá mégpedig hogy egy nagyrobogót forgalomba lehet e helyezni ha a forgalmi és a kivóno másolata megvan és adásvételi?
kérj kölcsön egy km órát!
biztos van itt egy fórumozó aki kölcsön adja neked.
izé ja.A4-es de ez nem digó slendránság.Nem szerepel rajta a cím és a többi csak a név és a születési év meg hely.Valszeg nekik nem kell.viszont 3 azonosító is van a papíron lehet az egyik az szig.szám de ez csak spekuláció nem tuti.
az is a lepedős olasz?
ilyen beragasztott matricán van a név meg a születési idő
meg pár kacat még
Otthon megvan a forgalmi másolatom megnézem hol tüntetik fel az adatokat.
Izé én a születési helyét gondolom beírod.A kutya nem néz utána.Szerintem.
csak úgy egyszerűen? milano, fő út 24 ?
meg legalább egy olasz igazolvány formátum is jó lenne..... csak nem írhatom be, hogy rrz6665332dde.........
a müszaki adatlapnak nincsen érvényességi ideje, amit adnak még mellé egyedi forgalomba helyezési engedélyt ,annak van fél éves mandátuma,ha rá van írva.
műszakin adnak egy adatlapot..
Mi érvényes 90 napig? nem egészen értem
Találj ki valamit.
van forgalmi (sokbahajtogatós) meg a pra papír
név, születési idő, hely megvan
se semmi lakcím igazolványszám........
elég trehányok ezek az olaszok