Sziasztok...
Piaggio Liberty 150,minden papír megvan,forgalomból kivonós és a forgalmi is...de hogy minek kétnyelvű adásvételi azt nem értem...
Nekem magyar adásvételim van...nem k*ra mindegy hogy ki kitől veszi ha úgyis le kell kérdezni és tiszta a gép...?
Olaszból megvette Baráti Áron,aki le akarta rendsztámoztatni,de mégsem tette...eladta Végh Bélának,aki ugyanúgy le akarta papíroztatni,de mégsem,és eladta Fika Robinak,akitől a végén megvettem én...ilyenkor mi van?
Sziasztok!
Biztos sokan megkérdezték már itt, de had ne olvassam végig a fórumot...
Szóval..
Szeretnék egy motort venni. Ki is néztem egyet. A gond az vele, hogy osztrák papírjai vannak, de nem tudom mikor hozták be az országba, de min. fél éve.
Az a kérdésem, hogy én elindíthatom-e a honosítást (mert az eladó nem akarja), vagy annak kell aki behozta? Ráadásul azt olvastam, hogy ezt 30 napon belül meg kellett volna tennie.
Illetve mennyibe kerül a vételáron kívül ez a folyamat, mire a kezemben a magyar forgalmi? 1988-as 250 ccm. Környetzetvédelmi osztályt nem tudok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Szeretném a segítségeteket kérni. Szeretnék behozni külföldről egy ER-6N-t (~2006, -20000 km), igaz még nem tudom pontosan melyiket és honnan. A kérdésem a következő, foglalkozik-e itt valaki motorbehozatallal és papíroztatással (az előző motoromat én papíroztattam, tudom milyen fos meló), vagy ha nem, akkor tudtok ajánlani megbízható motoros kollégát/kat? Felvenném vele/ük a kapcsolatot. Ide is írhat: alcatras7@gmail.com
Sziasztok!
Gondolom már a fületeken jön ki a következő kérés, de le tudnátok írni pontosan, hogy milyen papírok szükségesek a forgalomba helyezéshez, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés a vásárlás után(nem lehet mégsem forgalomba helyezni papírok hiánya miatt, keljen plusz felesleges köröket szaladnom) És kérlek ne tegyétek velem azt, hogy azt mondjátok, hogy ezt már leírtátok a forumba olvassak vissza
A műszaki + adatlap kb. 27.000 Ft. (Ezt fizeted a KPM-nél)
Erre jön még rá a regadó(nekem ez 80.000 Ft) , plusz az okmányirodás költségek(Ez is kb. 20.000 Ft).
Egy 2004-es 750 ccm vas esetén nállam ez kb. 120.000 Ft-ot jelent.
Bocs, csak most olvastam. Szóval a http://angolautolicit.hu oldalon kereszül hozatom a motort. Félig-meddig ismerősé a cég. Persze kedvezményt nem kaptam és még fel sem vették Hiába, lassú munkához idő kell...
Szevasztok! Tudom hogy ez a fórum főleg nagymotorokról szól, de sztem még mindíg ez a fórum áll a legközelebb a kérdésemhez. Szóval az érdekelne, hogy ha kismotorokat, robogókat be akarnék hozni olaszból, ahhoz kell e valami engedély, határon kell e valami vámot fizetni, meg meg van e szabva hogy mennyit lehet áthozni a határon esetleg. Kösz előre is a segítséget!
Eladó egy Honda cbr600f/2 eredeti külföldi okmányokkal,forgalomba helyezhetően.320e ft.A motor itthon van nem kell külföldre utazni,ha valakit érdekel írjon a keki@euromail.hu-ra
Olaszból behoztam egy Z750-et, és lassan itt a jó idő, szóval forgalomba kell hoznom :D
Ugyebár az első lépés a KPM lesz, ahol jól átvizsgálják a motort, és megcsinálják hozzá a műszaki adatlapot.Na mármost, egy csomó dolog nem gyári rajta. Szerintetek meghúzzák a vizsgán a motort, ha :
- az eredeti index helyett LED-es indexek vannak rajta.
- az eredeti visszapillantó helyett sokkal vékonyabb, kisebb felületű visszapillantó tükrök van rajta.
Sziasztok!
Van egy motor amit be akarok hozatni Olaszból, és most írják, hogy a motort Olaszországban ki kell vonni a forgalomból, és ez még 200 euro. Tud erről a költségről valaki, valamit?
Hasonló problémával küzdök mint te korábban. A kérdésem az lenne hogy milyen módon sikerült megoldani a szállítást? Ha nem publikus az email címemre is küldheted.
Piaggio Liberty 150,minden papír megvan,forgalomból kivonós és a forgalmi is...de hogy minek kétnyelvű adásvételi azt nem értem...
Nekem magyar adásvételim van...nem k*ra mindegy hogy ki kitől veszi ha úgyis le kell kérdezni és tiszta a gép...?
Olaszból megvette Baráti Áron,aki le akarta rendsztámoztatni,de mégsem tette...eladta Végh Bélának,aki ugyanúgy le akarta papíroztatni,de mégsem,és eladta Fika Robinak,akitől a végén megvettem én...ilyenkor mi van?
HATALMAS KÉRÉS!
HA TUDTOK OLYAN EMBERT AKI SZOKOTT BEHOZNI MOTOROKAT LÉGYSZIVES KÜLDJETEK ELÉRHETŐSÉGET: (e-mail cím)
ILYEN MOTOR KELL:------ SUZUKI DR-Z 400 SM küldölfi papirokkal!
NAGYON FONTOS!
Biztos sokan megkérdezték már itt, de had ne olvassam végig a fórumot...
Szóval..
Szeretnék egy motort venni. Ki is néztem egyet. A gond az vele, hogy osztrák papírjai vannak, de nem tudom mikor hozták be az országba, de min. fél éve.
Az a kérdésem, hogy én elindíthatom-e a honosítást (mert az eladó nem akarja), vagy annak kell aki behozta? Ráadásul azt olvastam, hogy ezt 30 napon belül meg kellett volna tennie.
Illetve mennyibe kerül a vételáron kívül ez a folyamat, mire a kezemben a magyar forgalmi? 1988-as 250 ccm. Környetzetvédelmi osztályt nem tudok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Szeretném a segítségeteket kérni. Szeretnék behozni külföldről egy ER-6N-t (~2006, -20000 km), igaz még nem tudom pontosan melyiket és honnan. A kérdésem a következő, foglalkozik-e itt valaki motorbehozatallal és papíroztatással (az előző motoromat én papíroztattam, tudom milyen fos meló), vagy ha nem, akkor tudtok ajánlani megbízható motoros kollégát/kat? Felvenném vele/ük a kapcsolatot. Ide is írhat: alcatras7@gmail.com
Köszönöm
Balázs
Gondolom már a fületeken jön ki a következő kérés, de le tudnátok írni pontosan, hogy milyen papírok szükségesek a forgalomba helyezéshez, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés a vásárlás után(nem lehet mégsem forgalomba helyezni papírok hiánya miatt, keljen plusz felesleges köröket szaladnom) És kérlek ne tegyétek velem azt, hogy azt mondjátok, hogy ezt már leírtátok a forumba olvassak vissza
A műszaki + adatlap kb. 27.000 Ft. (Ezt fizeted a KPM-nél)
Erre jön még rá a regadó(nekem ez 80.000 Ft) , plusz az okmányirodás költségek(Ez is kb. 20.000 Ft).
Egy 2004-es 750 ccm vas esetén nállam ez kb. 120.000 Ft-ot jelent.
Nemtudod hogy, összesen mennyibe lesz az egész művelet?
A forgalomba hozatallal hogy állsz?
Bocs, csak most olvastam. Szóval a http://angolautolicit.hu oldalon kereszül hozatom a motort. Félig-meddig ismerősé a cég. Persze kedvezményt nem kaptam és még fel sem vették Hiába, lassú munkához idő kell...
Olaszból behoztam egy Z750-et, és lassan itt a jó idő, szóval forgalomba kell hoznom :D
Ugyebár az első lépés a KPM lesz, ahol jól átvizsgálják a motort, és megcsinálják hozzá a műszaki adatlapot.Na mármost, egy csomó dolog nem gyári rajta. Szerintetek meghúzzák a vizsgán a motort, ha :
- az eredeti index helyett LED-es indexek vannak rajta.
- az eredeti visszapillantó helyett sokkal vékonyabb, kisebb felületű visszapillantó tükrök van rajta.
Köszi előre is!
Van egy motor amit be akarok hozatni Olaszból, és most írják, hogy a motort Olaszországban ki kell vonni a forgalomból, és ez még 200 euro. Tud erről a költségről valaki, valamit?
Hasonló problémával küzdök mint te korábban. A kérdésem az lenne hogy milyen módon sikerült megoldani a szállítást? Ha nem publikus az email címemre is küldheted.
Illetve kockázat nélkül nincs üzlet, de majd kiderül, hogy megérte-e