Ha az iskolát kérdezed, előbb választ kapsz, de pl. most Yamaha fan leírta.
De gondolom annyira nem érdekelt
A suli honlapján kiderül, hogy van MK karbantartó, gondolom ez a szakmunkás szint meg van MK technikusi, ez meg a Mesterpapíros szint.
Mondjuk régen is középiskola volt az autószerelés, illetve mintha egyben lett volna a MK szereléssel. Mint a TV és rádió szerelő.
Én segítek neked. A járműfenntartó tevékenységhez, magyarán mondva autószerelő műhelyhez például a jogszabály - 1/1990. (IX. 29.) KHVM rendelet
a gépjárműfenntartó tevékenység személyi és dologi feltételeiről - előírja a mestervizsgát, technikumot. A motorkerékpárok, trolik szerelése nem tartozik a járműfenntartó tevékenység körébe a rendelet szerint, így ezekkel a plusz feltételekkel nem kell számolnod.
egyszer rákérdeztem erre de semmi érdemi válasz nem jött
bár most már elveszett a lelkesedésem, pár éve még gondolkoztam rajta hogy kellene nyitni műhelyt
Elég sokan vágnak bele a felnőttképzésbe még idősebben is. Én pl. 43 vagyok, szintén meló mellett. (bár nem motorszerelést)
Nem mintha szükségem lenne erre, de ennyivel is több leszek, és nem árt ha van eggyel több papírom, meg szakmám.
Bármikor fordulhat a sors, és akkor hasznos lesz.
Egészen nyugodtan vágj bele! Cimborám is 35 felett kezdte el.... ma már saját, hivatalos műhelye van. Persze ez nem kötelező, de a tudás attól még a tiéd....bármit kezdhetsz vele.
Üdv!
Valld be nyugodtan, hogy a diáklányok miatt akarsz oda menni, és tényleg nem lila, hanem rózsaszín ködös-fátyolos álmaid vannak!
Rossz hírem van! Kevés a csaj, és 30 évesen már "Fater"-nak fognak szólítani!
Viszont ha tényleg a motorok érdekelnek, akkor jó helyre jelentkezel! A MAMI-nál nagyon jó alapot fogsz kapni, hogy boldogulhass a motorokkal.
Arra azért készülj fel, hogy szakmai szemmel nézve egy motor nem úgy működik, hogy "húzod a gázt és megy", vagy "kinyit a póóóver osssz vége mindennek"!
Sziasztok.
Egy talán fura kérdéssel fordulok hozzátok.
30 éves vagyok és gondolkozom azon, hogy a jövő tanévben beiratkozom az esti képzésre a MAMI-ba. A motorok miota az eszemet tudom érdekeltek, bár ezzel itt nem vagyok egyedül szerintem. Sajnos amikor pályaválasztáson volt a sor nem igazán voltam 14-15 évesen képben, de még 20 évesen sem, hogy lehet ezt is tanulni és komoly iskola van erre Magyarországon. Nem dédelgetek lila ködös álmokat arról, hogy 1-2 éven belül majd szalonom vagy műhelyem lesz. Nem is ez a célom. Dolgozom jelenleg is, így képben vagyok ezekkel a dolgokkal kapcsolatban, mennyi energiát, munkát kell valamibe fektetni, hogy az eredményt hozzon. Inkább az iskolával kapcsolatos véleményetekre, valamint a felnőttként újra tanulás és szakma elsajátítására vonatkozólag. A saját motorjaimat mindig én szereltem, javítottam. Szerintem ezzel sem vagyok egyedül itt. De szeretnék mélyebben foglalkozni a hobbimmal, a szenvedélyemmel. Bele vágjak? Engedjem el? Túl késő? Vagy épp fordítva? Pozitív és negatív véleményeket tapasztalatokat is szívesen fogadok. Érdekel a véleményetek.
Köszi
Sziasztok!Nagyon szerettem volna elvegezni estin a sulit de jelenleg ezt nem tudom kivitelezni (kulfoldon elek es nem tudok csapot-papot csak ugy itthagyni).Esetleg van e itt olyan aki elkezdte a verseny mernok kepzest es tudna par kerdesemre valaszolni.Leginkabb az erdekelne h mennyire kezzel foghato ez a tudas illetve ezzel akar motorszerelokent is ellehet helyezkedni? Tudom hogy ez a szak sokmindent foglal magaba koztuk a motorkerekpar szerelot is de nem tudom hogy mennyire reszletesen mennek ebbe is bele.Amitol igazabol felek hogy mivel ez egy esti kepzes mit is ad valojaban majd a kepzes.Ennyi ido alatt tud e egy “eros” kepzest adni.
A masik kepzesem a dvd lenne amit beiratkozaskor kap az ember.Nagyjabol mi talalhato benne? Termeszetesen a tankonyveket mar megvettem a MAMItol.
Nagyon szépen köszönöm, siker lett. A jobb oldali hidegindító járat volt eldugulva. A takarítása után, tökéletes lett a gép. :)
Köszönöm, hogy válaszoltál!
Sziasztok Tagok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Az alany egy 2004es, CBF500. Nyáron a vákuumos benzincsap cserélve lett rajta, onnantól hibátlan volt a gép. Most, hogy beállt a hideg, képtelenség elindítani. Ha ráhúzom a szívatót, akkor teljesen reménytelen. Ha a napi első indítást szívató nélkül indítom, akkor beröffen, néhány másodpercig jár, azután leáll. Gázadásra azonnal leáll. Innentől megint esélytelenség indítani. Hidegindítóra a légszűrő felől, beindul, de ha elfogy az anyag, akkor leáll. Volt karbi takarítás. Légszűrő takarítás. Ha egy félnapos szenvedés után beindul és jár egy darabig, onnantól tökéletesen indul bármikor. Szóval, gondoltam a karburátoron a levegőcsavar rossz beállítására de nem tudom, mi a jó állás. Illetve, ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és tudja a megoldást azt megköszönném, ha segítene rajtam!
Köszönöm szépen Nektek!
Sziasztok. Elsősorban a volt tanáraimhoz szólnék, kérdeznék de ha akad valaki kompetens a témában , az Ő véleményét is szívesen fogadom. Haza költözés után gondolkodtam egy mestervizsgában. Így jó pár évvel magam mögött a bizonyítvány kézhez vétele után, jó dolog volna . A kérdésem az, hogy ennek mi a menete? Lehetséges-e egyáltalán? Anyagi / egyéni feltételek? Köszi ! :)
Az a pár diák, aki nem akarja, abban bízik, hogy ez nem baj. Pedig az. Hiába akarja a tanár, a szülő, mindenki a diákon kívül, nem fog menni. Ez sok félreértés alapja. Volt már olyan, hogy meg kellett értetni valakivel, hogy a befizetett tandíjnak nem egyenes következménye a bizonyítvány.
De gondolom annyira nem érdekelt
A suli honlapján kiderül, hogy van MK karbantartó, gondolom ez a szakmunkás szint meg van MK technikusi, ez meg a Mesterpapíros szint.
Mondjuk régen is középiskola volt az autószerelés, illetve mintha egyben lett volna a MK szereléssel. Mint a TV és rádió szerelő.