A motor első gazdás (pikk-pakk) gyári, 100% utcai körülmények között használt, sérülés-tuning mentes és részünkről bontatlan. A motor szinte motorozhatatlan össze-vissza reagál (anno a Benelli esetére tudnánk hasonlítani, amikor a tesztpilóták estek-keltek vele.) Természetesen a Honda szervizcsapat ebből semmit nem tapasztalt és a motor megfelel a gyári előírásoknak stb. (HDS szerint is). Aztán....diagnosztikailag nincs lefedve minden, csak ezt kommunikálják.
Összességében semmi érdemlegeset nem csináltak, de kitudja több hétig is volt szervizben. Egyébként már a bejáratás üzem alatt is tapasztalható volt, hogy valami nem stimmel. Az exup indítás előtt leellenőrzi magát, de üzem közben csukott állapotban marad egészen a max. fordulatszámig. A lambda alacsony értéket mutatott és ezt panaszoltuk is, hogy hogyan lehet 0.02v-al használni. Pedig ebből sok minden kiderül pl: a tökéletlen égés stb. Nagy szerviz után tapasztaltuk, hogy a lambdát valószínű tudatosan kicsavarták. Végül is aztán az egyik szervizben összeállt a kép és megmondták, hogy vihetjük bármelyik Honda szakszervizbe, de ezt nekünk nem csinálja meg senki.
Érdekes az MGE konferencián azt kommunikálták, hogy jelentősen csökkent a szerviz munka, mondjuk mi ezen nem is csodálkozunk.
Ehhez azért több infó kellene. Volt-e kipufogó rendszer vagy dob csere, a gyári katalizátorral mi lett, a lambda szonda nem volt becsavarva, vagy nem volt rádugva az elektronikára? Power-Commander van-e rajta, az mire van állítva? Bele lett nyúlva a vezérlésbe, hengerfejbe?
Mi pont ilyennel megyünk, gyári kipufogóval, semmi buhera, az jó. Ha rátesszük a nyitott Bódis titán rendszert, akkor kicsit utána kell állítani, de állítás nélkül sem rángat. Szerintem ott valami ármány van, hibakód nélkül is lehet hiba a rendszerben.
Keress meg minket személyesen és akkor tudunk segíteni.
Igen, de levelezős tandíjjal, mert a magyar állam csak egy szakmát támogat. Azért keress meg telefonon, hogy milyen ez a technikusi, mert van olyan végzettség is, ami nem számít szakmának.
Lenne egy szakmai kérdésem. A baráti körömben van egy 08-as CBR 600RR és rengeteget panaszkodott égési kopogásra, fulladozásra-rángatásra, fatális gázreakciók stb. A Honda szervizcsapatának ezt a problémát nem sikerült megoldani. Azonban kiderült, hogy az exup sem működött és a lambdát is kicsavarták (gondolom a gázelemzés és a rossz gázcsere miatt).
Ehhez fűződne a kérdésünk, hogy valójában mire lehet visszavezetni (hibalámpát és tárolt hibát nem kapott)
Helló
Néztem fém fékcsövet darabokban tehát külön fékcső , külön felső és alsó fitting. Az volna kérdésem hogy hol tudnám én ezt összeszereltetni? Ha beviszem egy szakszervizbe ott összerakják nekem? Üdv
A videó szerkesztve, vágva kb két hét múlva lesz készen. Ha van valakinek képe, videója, azt szívesen várjuk. Volt vét videós és egy fotós a ballagáson rögzíteni, de további anyagokat is várunk.
Köszi mindenkinek a két évet!
tud vki informacioval szolgalni ,hogy ha elvegzem a 2 evet levelezo szakon milyen eselyekkel indulok ? esetleg olyanok akik levelezo szakon vegeztek , ha meg tudnak osztani velem a tapasztalaikat .
Parkoló nincs vagyis a kolesz udvarba hagyhatod(Ha szerencséd van reggelre még valamit hagynak belőle!6 ágyas szobák vannak!A szobába egy asztal van meg 4 szék szóval véletlenül sem lehet elférni!A netről állítólag 5 éve azt mondják h jövőre lesz..:D
Ha van kérdés szívesen válaszolunk..:D
a suli tényleg jó,de! a kollégium szinte mesés... a vakolat pereg, az ablak körül nincs bevakolva, internetről nem is hallottak még, a wc-ben a kábelt bennehagyják, a buzi éjszakánként énekel a folyosón, a zuhanyzoban, esténként a zuhanyzóban maszturbálnak a jóképességű fiatalok, melegvíz SZOLGÁLTATÁS néha nem üzemel. Egyszerűen nagyszerű
Köszönöm a választ, ha a lakóknak van járművük, akkor van valamilyen parkoló? Vagy az utcán kell keresni? A szobák hány személyesek? Őszintén szólva soha nem voltam kollégista, ezért kicsit félek ilyesmitől! Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok,
motorkerékpár szerelőt keresünk Veresegyházi szervizbe.
Ha esetleg érdekel valakit: info@kerekcsere.hu
ide várjuk a jelentkezést.
Végzettség szükséges, de lehet kezdő is.
ezt leltem, szerintem elég érzékenyen reagál a legkissebb nyomásváltozásra is, ezen az elven működö jeladót használnak pl. levegőszűrőbetét elhasználódását figyelő rendszereknél. http://www.acoustics.co.uk/sta...
Összességében semmi érdemlegeset nem csináltak, de kitudja több hétig is volt szervizben. Egyébként már a bejáratás üzem alatt is tapasztalható volt, hogy valami nem stimmel. Az exup indítás előtt leellenőrzi magát, de üzem közben csukott állapotban marad egészen a max. fordulatszámig. A lambda alacsony értéket mutatott és ezt panaszoltuk is, hogy hogyan lehet 0.02v-al használni. Pedig ebből sok minden kiderül pl: a tökéletlen égés stb. Nagy szerviz után tapasztaltuk, hogy a lambdát valószínű tudatosan kicsavarták. Végül is aztán az egyik szervizben összeállt a kép és megmondták, hogy vihetjük bármelyik Honda szakszervizbe, de ezt nekünk nem csinálja meg senki.
Érdekes az MGE konferencián azt kommunikálták, hogy jelentősen csökkent a szerviz munka, mondjuk mi ezen nem is csodálkozunk.
Köszönjük a meghívás, felfogunk keresni titeket!
Üdv,