Ha rámegyek arra, hogy jelentkezés és legörgetem akkor alul ezt írja "Adataim elküldésével regisztrálom magam a MAMI Magyar Motorkerékpár Szakközépiskola és Szakiskola 2011. szeptemberében induló motorkerékpár-szerelő és javító szakképesítésére."
Hát igen, amiket leírtál ezen kívül termikusan sincsenek lefedve a befecskendező szelepek. Találkoztunk jó-pár olyan esetekkel, hogy a szelepeknek tűi megszorultak (nem mind), de beledagadtak. Hiszen, a szelepek tűit maga a benzin hűti és ha nem megfelelő a benzin átáramlása, akkor beledagadhatnak. A jelenség fulladás-rángatás, fatális gázreakciók, égési kopogás-csörgés, de a rendszer lesz@rta. Semmi hibalámpa és a hibatároló is üres, a lambda értékeken viszont látszott, hogy valami nem stimmel az égéssel.
Szóval....szerintem lehetne érzékenyebbre is állítani a rendszert, persze marketing szempontból sokkal szebb, ha nincs hibalámpa.
Táplálkozási szokásaik nem különböznek jelentősen a Tolna megyei 17 évesekétől, elenyészően kevesen szoktak embert enni, de amelyik még is, az a Tolna megyei 17 éveseket direkt nem szereti reggelire.
Ebédet meg adnak az isiben asszem szóval ne fossál:)
Én azt gondolom a Safety management sok mindent elárul, hogy hogyan van optimalizálva (gondolok itt a lefedettségére-érzékenységére).
A befecskendező szelepeknél általában pl. csak a nyitási idők diagnosztizálhatók, de a befecskendező szeleprugó karakterisztikáját, löketét, a szeleptűk záródást , szórásképet, mágnesszelepek armatúráját nagyon kevesen tudják pontosan diagnosztizálni.
Mi most egy ilyen platformon dolgozunk....
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy Tolna megyéből megy valaki jövőre Mamiba tanulni? Oda szeretnék menni, de egyedül félős 17 évesen "falusi" létemre pestre menni...
Zoli!
Nehogy azt hidd, hogy diagnosztikailag le van fedve minden. Sok minden nincs lefedve és van amit figyelmen kívül hagy a PGM-FI.
Természetesen a szervizek erről nem beszélnek szívesen.
Hali mindenkinek. Nem vagyok mami-s de érdekelne hogy ti tudtok-e szerezni kapcsolási rajzot Cagiva Aletta Oro S2 125-re. Valamiért nem tudok írni egy tanárnak se.
szia!
tegyél egy papírtörlőt a kipufogónyíláshoz, és arra füstöltesd rá a gépet. utána könnyen kideríthető h mi jön ki belőle. nem lennék meglepve ha a gyűrűk be lennének tapadva a horonyba, és azért füstöl. tudom, azt írtad h nincs olajfolyás meg stb....viszont csodák sincsenek!
a kipufogóba a lerakódás is a motorból kellett h belekerüljön.....ami szintén nem egészséges, és annak viszont állandóan füstölnie kellene ha felmelegszik, ezért én ezt nem tartom jó ötletnek.
Én itt nem látok tanévet...
Mert az, hogy legyen érzékenyebb a randszer, elég jó válasz, de csak marketing szempontból.
Szóval....szerintem lehetne érzékenyebbre is állítani a rendszert, persze marketing szempontból sokkal szebb, ha nincs hibalámpa.
Táplálkozási szokásaik nem különböznek jelentősen a Tolna megyei 17 évesekétől, elenyészően kevesen szoktak embert enni, de amelyik még is, az a Tolna megyei 17 éveseket direkt nem szereti reggelire.
Ebédet meg adnak az isiben asszem szóval ne fossál:)
Én azt gondolom a Safety management sok mindent elárul, hogy hogyan van optimalizálva (gondolok itt a lefedettségére-érzékenységére).
A befecskendező szelepeknél általában pl. csak a nyitási idők diagnosztizálhatók, de a befecskendező szeleprugó karakterisztikáját, löketét, a szeleptűk záródást , szórásképet, mágnesszelepek armatúráját nagyon kevesen tudják pontosan diagnosztizálni.
Mi most egy ilyen platformon dolgozunk....
Nehogy azt hidd, hogy diagnosztikailag le van fedve minden. Sok minden nincs lefedve és van amit figyelmen kívül hagy a PGM-FI.
Természetesen a szervizek erről nem beszélnek szívesen.
http://motornavigator.hu/cikke...
még nem vagyok MAMI-s de jövő évadra szeretnék beiratkozni a levelezőire. Érdeklődnek ez, hogy megy? Tandíj, feltételek stb.
gázelemzésre mindenképpen szükség van (ebből általában sok minden kiderül)
Mindenesetre ez a katalizátornak biztos nem esik jól.
tegyél egy papírtörlőt a kipufogónyíláshoz, és arra füstöltesd rá a gépet. utána könnyen kideríthető h mi jön ki belőle. nem lennék meglepve ha a gyűrűk be lennének tapadva a horonyba, és azért füstöl. tudom, azt írtad h nincs olajfolyás meg stb....viszont csodák sincsenek!
a kipufogóba a lerakódás is a motorból kellett h belekerüljön.....ami szintén nem egészséges, és annak viszont állandóan füstölnie kellene ha felmelegszik, ezért én ezt nem tartom jó ötletnek.
http://sportmotor.hu/motoros_k...