Szia.Lehet,hogy hülyeség amit írok,de én jártam úgy egy robival,hogy azért nem adott szikrát,mert nem volt benne megfelelő kompresszió.Henger,dugó stb. csere,és megoldódott a gond.Üdv.
Sziasztok!
sztem talán az f 12 essel f 15 össel, de még a 10 esekkel is, annyi viszont biztos külömbség, hogy másak a szíj méretek ( f 12 f 15 ugyanaz a blokk)
Sziasztok emberek.Vettem egy ciak 100-ast.Nem tud valaki egy linket,ahol találok rólarobbantott rajzot.Melyik F-tipussal egyezik/ha egyezik/ennek a blokkja?Légyszi segítsetek.Köszi előre is.
Szia!
Köszi a tippet.
Én nem akarom kókányolni,annyira nem vágom a témát sajna!
Még nemrégiben csinált hasonlót,de néha indult néha nem!
Akkor egy kábel forrasztása tört el és éppen hogy érintkezett,úgy indult!
Most is jobban örülnék ilyesminek!
Sziasztok!
vagy elektronika, vagy az alaplap, de lehet, hogy a jeladó hányta össze magát... de lehet, hogy csak a gyertya kicserélted már? és lehet, hogy csak a gyujtókábel kérj valakitől kölcsön egy elektronikát:) dugd rá, vagy egy multimeter segítségével, nézegest végig a kábeleket, amik az elektronikára mennek, sztem csak a jeladó... bár a minarelli blokkokra nem jellemző... na de mindegy
remélem segítettem!
széles utakat, jó időt, és ingyen benzint mindenkinek!
Sziasztok!
Most nekem is volt egy kis időm a mocimra!
De sajna nekem nem levegő problémám van,ugyanis nem ad szikrát a gép!
Jobban örültem volna,ha sok a levegő!
Valószínűleg a gyujtás lesz,de ez már nem az én asztalom!
Vihetem a szakihoz!
a karbiból tűnik el a vákum. de sztem túlságosan sok levegőt kap. pl tekerd körbe a légszűrő beömlőjét egy ronggyal, (lehetőleg tisztával) és ha úgy pöccre indul, akk vegyél el tölle levegőt, a karbi állítója segítségével( hú de szakmányosan mondtam...) de vigyázz, mert ha túl sokat veszel el, akkor alig fog pörögni
remélem segítettem!
Ha elmegy a vákum az mitől lehet?A kompresszio az jó kell legyen mert ha befogom a kipufogót akkor bedöglik,vagy nem igy van Mi az oka ezeknek a robogoknak,hogy ujjon minden rendben van indul pöcre gombrol és már ahogy telik az idő,már nem akar indulni,ha lerakjuk egy pár hétre?
Sziasztok!
sztem csak elment a vákumod, ezért a csap nem nyitott, és nem kapott benzint, vagyis a karbi nem kapott többet, hiába nyitott a tűszelep. Vagy lehet, hogy már a kompressziód se tökéletes. de lehet, hogy tényleg csak sok levegőt kapott:) legalább kiszellőzött a henger
Én is így jártam pontosan!
Csak nekem nem volt időm a levegőszűrővel babrálni,mert ahoz a spoilert is le kellene vennem!
Gondolom most már dúsabb a levegő,ezért kevesebb is elég neki!
Próbálj a levegőcsavaron állítani,hogy kevesebbet kapjon!
Sziasztok!
Hát beálltak a hidegek sajna,egy hétre leraktam az F12 es em,ma amikor elővettem nem indult el,ahogy eggyet rugtam neki be is gyult de azonnal megállott,nem tudtam sehogy indittani,kivettem a gyertyát megpucoltam ugysem,nyomtam a motor blokkba fecskendővel pici benzint de ugysem,csak rugtam de semmit sem csinált,pedig volt benzin a karbiba mert alul ha a csavart megengettem csepegett,végül befogtam a levegőszürőt három rugásra beindult na oszt meg sem állt.
Mi lehet ez?ki tud infot erről,előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek.Van egy malaguti RGT 50 -em csak nem találok hozzá semilyen alkatrészt.Ha valaki tudna nekem segiteni ebben akkor kérem irjon.malaguti fifty blok is jo 1985 ös évjáratig.elöre is köszönöm.
sziasztok,ezeken a mocikon egy vagy kétfugattyús elsőféknyereg van?mert én szétszedtem és csak az egyik fele mozog a pofáknak ahogy huzom a fékkart:S és visszamenni nem is akar. látszik is hogy az egyik gyorsabban elkopott..
Szerintem ezek a szíjak nem nyúlnak,csak kopnak és én új szíjról írtam,nem sport szíjról.
Én ott kezdeném.Majd a görgők állapotánál,bár azok valszeg nem szögletesek,mert az a gyorsulásnál jönne elő inkáb...
egy kopott szíj valamennyit tud, mert egy kicsit megnyúlik, így a végseb ből tud visszébbvenni egy kicsit... de akkor se egy 20 ast! vagy lehet, hogy nem a sajátja van rajta, vagy az előző tulaj, direkt vett rá nagyobb méretűt, hogy azt hidd, hogy Tip top a moci...
egy sportszíj, nagyon megtapad a tárcsákon, túl nagy a tapadása a gyári cuccokhoz... de ha csak 65 öt visz a moci, akor vagy nagyon gané állapotban van a blokk, vagy kegyetlenül visszafogva nekem a malám 80 90 et vitt gyárilag, yamaha jog karbival...( rákókányolták) szóval lehet h még a membrán is x@r... na de, hogy egy sportkipu kell rá, az fix... vagy legalább egy rendes sito pluss dob( 6000 ft + postaköltség ért tok havertól) de az is lehet, hogy még tele van a kipu a folytásokkal... ( ha kiszeded a vakcsövet, szészedi majd a blokkot olyan erős lessz és hangos is :D ) a folytásokat csak flex, fúrógép, heggesztő vel tod kiszedni :)
ameddig úgy érzed, h még kibír egy pár kört a szíj, addig hagyd fenn! a sportszíj csak visszafok belölle, ha nincs vario-d meg kuplungod, de könnyebb görgők, kicsit gyengébb kontrasztrugó, egy sportkipu, felömlő marás, kipu csonk kimarat égéstér felfúr 60 asra, esetleg ha engedi a henger, akkor 70 es, akk a dugattyút síkold le:D a henger, kb olyan 10 15 ből kijön ha jó helyen csináltatod a kipu kb egy 20 as a vario áthangolást pedig utoljára kéne hagyni, az sztem olyan 3000...
remélem tudtam segíteni!
Sziasztok! balesetmentes utakat ebben a hideg időben!
sztem talán az f 12 essel f 15 össel, de még a 10 esekkel is, annyi viszont biztos külömbség, hogy másak a szíj méretek ( f 12 f 15 ugyanaz a blokk)
Köszi a tippet.
Én nem akarom kókányolni,annyira nem vágom a témát sajna!
Még nemrégiben csinált hasonlót,de néha indult néha nem!
Akkor egy kábel forrasztása tört el és éppen hogy érintkezett,úgy indult!
Most is jobban örülnék ilyesminek!
vagy elektronika, vagy az alaplap, de lehet, hogy a jeladó hányta össze magát... de lehet, hogy csak a gyertya kicserélted már? és lehet, hogy csak a gyujtókábel kérj valakitől kölcsön egy elektronikát:) dugd rá, vagy egy multimeter segítségével, nézegest végig a kábeleket, amik az elektronikára mennek, sztem csak a jeladó... bár a minarelli blokkokra nem jellemző... na de mindegy
remélem segítettem!
széles utakat, jó időt, és ingyen benzint mindenkinek!
Sziasztok!
De sajna nekem nem levegő problémám van,ugyanis nem ad szikrát a gép!
Jobban örültem volna,ha sok a levegő!
Valószínűleg a gyujtás lesz,de ez már nem az én asztalom!
Vihetem a szakihoz!
remélem segítettem!
sztem csak elment a vákumod, ezért a csap nem nyitott, és nem kapott benzint, vagyis a karbi nem kapott többet, hiába nyitott a tűszelep. Vagy lehet, hogy már a kompressziód se tökéletes. de lehet, hogy tényleg csak sok levegőt kapott:) legalább kiszellőzött a henger
Csak nekem nem volt időm a levegőszűrővel babrálni,mert ahoz a spoilert is le kellene vennem!
Gondolom most már dúsabb a levegő,ezért kevesebb is elég neki!
Próbálj a levegőcsavaron állítani,hogy kevesebbet kapjon!
Hát beálltak a hidegek sajna,egy hétre leraktam az F12 es em,ma amikor elővettem nem indult el,ahogy eggyet rugtam neki be is gyult de azonnal megállott,nem tudtam sehogy indittani,kivettem a gyertyát megpucoltam ugysem,nyomtam a motor blokkba fecskendővel pici benzint de ugysem,csak rugtam de semmit sem csinált,pedig volt benzin a karbiba mert alul ha a csavart megengettem csepegett,végül befogtam a levegőszürőt három rugásra beindult na oszt meg sem állt.
Mi lehet ez?ki tud infot erről,előre is köszönöm!
nicns valakinek eladó f 12 ese? lehetőleg csongrád megyében? cserével 1:1 ben? piaggio quarzt ra tuningos, csomó ujj alkatrésszel...
Próbáld meg ezen a számon:20/259-7366
Balatonbogláron található,és Malaguti bontója van.
Én ott kezdeném.Majd a görgők állapotánál,bár azok valszeg nem szögletesek,mert az a gyorsulásnál jönne elő inkáb...
egy kopott szíj valamennyit tud, mert egy kicsit megnyúlik, így a végseb ből tud visszébbvenni egy kicsit... de akkor se egy 20 ast! vagy lehet, hogy nem a sajátja van rajta, vagy az előző tulaj, direkt vett rá nagyobb méretűt, hogy azt hidd, hogy Tip top a moci...
Sziasztok!
egy sportszíj, nagyon megtapad a tárcsákon, túl nagy a tapadása a gyári cuccokhoz... de ha csak 65 öt visz a moci, akor vagy nagyon gané állapotban van a blokk, vagy kegyetlenül visszafogva nekem a malám 80 90 et vitt gyárilag, yamaha jog karbival...( rákókányolták) szóval lehet h még a membrán is x@r... na de, hogy egy sportkipu kell rá, az fix... vagy legalább egy rendes sito pluss dob( 6000 ft + postaköltség ért tok havertól) de az is lehet, hogy még tele van a kipu a folytásokkal... ( ha kiszeded a vakcsövet, szészedi majd a blokkot olyan erős lessz és hangos is :D ) a folytásokat csak flex, fúrógép, heggesztő vel tod kiszedni :)
remélem tudtam segíteni!
Sziasztok! és balesetmentes utakat!
ameddig úgy érzed, h még kibír egy pár kört a szíj, addig hagyd fenn! a sportszíj csak visszafok belölle, ha nincs vario-d meg kuplungod, de könnyebb görgők, kicsit gyengébb kontrasztrugó, egy sportkipu, felömlő marás, kipu csonk kimarat égéstér felfúr 60 asra, esetleg ha engedi a henger, akkor 70 es, akk a dugattyút síkold le:D a henger, kb olyan 10 15 ből kijön ha jó helyen csináltatod a kipu kb egy 20 as a vario áthangolást pedig utoljára kéne hagyni, az sztem olyan 3000...
remélem tudtam segíteni!
Sziasztok! balesetmentes utakat ebben a hideg időben!
Esetleg egy új szíj jót tehet neki,ha már kopott a régi