Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló! már megtaláltam és elég rossz állapotban van. így néz ki..
helló mindenkinek!
nemrég keptam egy f12-őt, de légszűrőt kéne benne cserélni. Az a baj , hogy nem tudom , hogy hol van benne a légszűrő. Nagyon örülnék ha valaki megtudná mondani, hogy hol található és ha képet is küldenétek akkor külön megköszönném.
Előre is köszi.
csáó mindenkinek!

nekem van egy booster-em, ( annyi a különbség, h a malák, azok fekvő levegős/vizes-ek, a booster meg álló levegős, de mindakettő hosszú) abban fémszínű a kontrasztrugó,(a nagyrugó a pofák alatt, tolórugó) a kisrugók, meg sárgák... nem tom mien márka, de én ezzel így 75 öt viszek... és szépen gyorsul, max talán annyi, h egy kicsit keményebb kontrasztrugó kéne bele... de a,m nagyon szépen megy :) üdv mindenkinek!
A piros az egyik legerősebb!
Nekem ami volt malossi rugókészletema zöld volt a leggyengébb,majd piros és fekete!
De rengeteg tipusú rugót lehet kapni különböző márkákban és szerintem kettő sem egyforma!
Az én összeállításom régen f15-ön gyári (fémszínű) kisrugók és sárga nagyrugó volt és elég jól ment!
Na az a helyzet hogy leszedtem a kuplungot, és a nagy rugó és a kicsi rugók is piros színűek. Ezt nem tudom hogy milyen erősséget jelent, mert ahogy én néztem a különböző színű rugók különböző erősségűek. Az lenne a kérdésem hogy milyen szinűt lenne bele tanácsos vennem hogy a problémám megoldódjon és ha valaki megtenné akkor leírná hogy a különböző színek milyen erősséget jelentenek ezzel is okosabb lennék . És hogy a nagy rugót is cserélni kellene vagy csak elég lenne a kis rugókat. Amúgy a kuplung malossi tipusú mint az összes tuning a mocin Előre is köszi a segítséget
Köszönöm a jó tanácsokat hét végén lessz időm és utánajárok a dolgoknak . Amúgy 3 pofás kuplung van benne természetesen . Majd megírom mi lett a mocival, mi lett a változtatások eredménye.
Sziasztok!

2001-es Malaguti Madisonhoz nincsenek valakinek tartalék alkatrészei? Első tükör vagy első index búra? MEWg kéne még pár apróság....
Üdv mindenkinek!
ez attól is függ, hogy milyen erős a henger... mert eggyes(!) esetekben nem kell rajta semmit se hangolni, maximum annyit, hogy egy kicsit nehezebb gögőket kell belerakni... ennyi... de ebben az esetben, lehet, hogy tényleg csak a rugókkal van a baj,

+ szerintem elég baj, ha egy 70 es hengerhez, csak 2 pofás kuplungot tudunk biztosítani... akkor már bele se rakjuk azt a hengert... hisz nem tudná úgy sem rendesen kiszolgálni a kuplung...

sok szerencsét a hangoláshoz!

üdv!
Jaja,jól látod!
Az indulásért a 3(rosszabb esetben 2) kis rugó a felelős.Picit befolyásolja a gázreakciókat menet közben is,de utcán praktikusabb a gyengébb rugó
Valószínűleg a görgőzésed jó!
A kuplungban kellene a 3db kisrugót gyengébbre cserélned!
A mostani beállításoddal induláskor hamarabb megugrik,valamivel jobb a gyorsulásod,de mást már nem befolyásol!
Neked akkor elég lenne a gyári,esetleg annál egy picit erősebb!
Meg kellene nézned milyen színű a kisrugó!
És talán a nagyrugót is cserélned kell majd!
Hello!
Egy kis problémával fordulok hozzátok!Remélem tudtok segítenio!
Van egy Malaguti F15 ös robim, 2007 es évjárat, digit műszerfalas finom kis jószág .
Már van egy pár finomság benne :70 es henger, tuning karbi , sportszűrő, kipufogó , görgők, rugók ,szóval ami kell az bele van rakva.Csak van egy kis probléma. A moci úgy 6000 től indul el állásból , megy is utánna mint a meszes a vége 110 körül van csak azt szeretném elérni hogy ne kelljen annyira felpörgetni hogy induljon hanem kicsit alacsonyabb fordulaton induljon el.Tudom hogy igy végre nem lessz olyan gyors de nem érdekel. Abban kérek segítséget hogy mit kellene kicserélni és milyen méretű görgőket tanácsos bele venni vagy a rugót milyenre kellene kicserélni hogy valamivel kezelhetőbb legyen .ezt a részét nem nagyon ismerem még a tuningnak azért kérek segítséget hozzá Előre is köszi a segítséget
A full szintetikus olajat nem szabad sajnálni a motorunktól!
Ez el tud égni rendesen és nem rakódik le a kipuffban,ami ronthatja a teljasítményt!
És növeli az élettartamát!
Régebben az egyik ismerősöm autón sötétíttette a búrákat,valami fújós festéket használt!
De gondolom ha rendesen befújod,akkor nem jön át fény rajta annyi!
Nézzél valami "gyárit",amit optikai tuningként adnak!
Szerintem az egy full ásványi valami.Simsonba,trabantba való.Füstöl mint a kurvaélet,meg büdös.Robogó kéri a félszintetikust legalább,én legalábbis mindíg azt vettem bele.
Ha nem ásványi,homályosítsatok fel!
Sziasztok!
Hogyan lehet az index burákat lesötétitteni,valaki tud rá tippet,de ugy,hogy jo is legyen,meg ha valaki tud véleményt mondani a MOL Dinamic 2T keverő olajról,mennyire jo?
Előre is köszönöm!
elbandi2!
Lehet mitogeri a fiftyről is szívesen látna képeket!
De én biztosan!
Am akkor végül is sztem a tied is ugyan ez mint az enyém, annyi h az enyémen hátul 1 doboz van hátsó ülés helyett. A rézkábellel kapcsolatban meg nem tom mi lenne a jobb, majd utánanézek, van még rá 1 hetem sztem.
Az enyém a 89-es kiadás. Az elektronikával adódtak gondok de megoldódni látszik a probléma. Nekem sem jó a kilóméteróra, az enyém már nem ugrál úgy elkopott, de nem kell az nekem elég a fordulatszám mérő. :D Majd ha az elektronikádról tudsz tegyél már fel egy fotót, kiváncsi vagyok rá neked is olyan e. :D
Én am jobban szeretem mint a robogókat városban is tökéletes, a 90-et ott is lehet vele tartani a csúcsforgalomban autók közt XD. Szeretem végül is.
Megnéztem az rst, és a fifty gyujtókábele is sima rézszálas, az rst-n már nem a gyári de a fifty-n még igen.
Képem nincs a motorról, mert a külső felújítás maradt a végére, tehát még nem egy nagy látvány :)
Sima kék-fehér piros matricával, kb ilyen : http://www.mototienda.com/anun... Csak sajna elég karcos, ezért festeni kell, csak nem tudok dönteni a szinben.
Rakhatnál be képeket:)
Szia!
A motor kb 2éve van nálam, a régebbi verzió, 89-es kockalámpás, laposabb oldalidomos, motorhibásan vettem, kapott egy teljes blokkgenerált, és egy új 70es eurocilindro tuninghengert, amivel kb 12lovas lenne, ha a gyári kipuff helyett tennék rá valami okosabbat. Hogy igy mennyit megy, nem tudom, mert a km.óra meghajtó csigát cserélni kell még, mert ugrál a mutató, olyan 100 körül lehet valahol. Sokat nem használom, mert van mellette egy fifty-m is, azt szivesebben veszem elő, mert sokkal könnyebb, ügyesebb a városi forgalomra. Az rst-t meg ha elkap az ihlet időnként építgetem alakítgatom, ezért nincs még 2 év után sem készen. De most elhatároztam hogy a télen befejezem. A kábelt holnap megnézem, hogy milyen.
Ebben nem vagyok otthon hogy mekkora megy rá vagy hogy hol lehet kapni. Biztos jól mutat egy szélesebbel, csak annyi hátránya van h kicsit lasabb lehet a végsebessége. Am a tied mennyit megy, mikori kiadás, milyen tapasztalataid vannak a mocival kapcsolatban, na meg milyen gyújtókábel van rajta. Írj pár dolgot róla, nekem is ilyen van. :D
Üdv
RST-re szeretnék gumikat venni, de lehetőleg a gyárinál szélesebbet, főleg hátra, hogy egy kicsit erőteljesebbnek hasson optikailag. A 'kis' hátsó sávédőt leveszem, tehát az nem akadály. Igy a csak a felniszélesség határozza meg a max szélességet. A gyári gumiméret 3,25x16 , a felni mérete:1,85x16" .
Erre szerintetek radiál méretezésből mekkorát vehetnék meg max. méretet.
Köszi
Ezzel az 50-es hengerrel 90-et megy, áttételezése miatt gyengébb de megy mint állat. Am nem költök rá most mert épp az alkatrészt kitudom fietni ha meghozza a futár. :D Am nagyon szeretem, csak pénz kéne. Jön nemsokára a biztosítás, karácsony stb :D. De ha lesz rá pénz akkor megtartom. Annyit kérdeznék h ti milyen gyújtókábelt használtok rézkábel v milyen, mert azt mondta egy villamosságis h ne rézkábellel nyomjam?
vegyél rá polini hengert
hadd szaladjon,neaddel
Hamarosan megérkezik az RST-re az új elektronika olaszból, frissen gyártották.
Érdekel valakit egy egész jó állapotban lévő Malaguti RST?