Sziasztok van egy malaguti f12 esem 50es gyári, 6.2 gros görgökkel asszem gyári és a végsebessége csak 65 körül van,a gyorsulása elég jo, hogy lehetne többet kihozni belöle, milyen változtatásokkal(görgők, kontrasztrugó stb)? köszi elöre is
üdv mindenkinek!
igaza van ciegernek, (bocsi ha rosszul írtam a nevedet!) de sztem mindenféleképp könnyebb görgőszett kell hozzá. 6,2 gramm a görgőd tömege, csak a mérete más, mert neked 17x12 az 50 esnek, meg 15x12 es ha nem hiszed itt a LINK http://egumotors.hu/index.php?... szerintem kb. olyan 5 gramm körül gondolkodj sztem:) bár, mértnem 50 est vettél?
Üdv
Tudna esetleg valaki segíteni olyan ügyben hogy vettem az f12 100 as malagutimra egy touring kipufogót de sajnos nem tudom mekkora görgő illik hozzá?
Malaguti rst50 vagy malaguti fifty 50-be szerelhető teljesen új 4sebességes VÍZPUMPÁS blokk eladó!a blokkban 3km van egy bemutatómotorból lett elbontva.rajta:karburátor szívcsonk alaplap lendkerék.teljesen új így az állapotáról gondolom sokmindent nemkell írnom.Alkatrészár alatt,,ha ilyen motorod van ne hagyd ki.
48000Ft cakkpakk
.
Malaguti rst vagy malaguti fiftyre felszerelhető polini 74ccm hengerszett(henger,dugó,hengerfej) nicasilos,11Le,jó állapotban 18000Ft
ugyanezekre a tipusokra való 50ccm gyári henger+dugó+fej kiválló állapotban 5000km-el 10000Ft
Polini 74ccm henger megreszelve,fejjel,dugó nélkül 8000Ft
ugyanitt malaguti fifty további alkatrészei,váz kerekek idomok elektromosság lámpák blokkok,teleszkóp fék müszerfal ülés,egyszóval minden.keress ha valami kell.
06705540998
gilera@vipmail.hu
Szerintem meg mivel Magyarországon vagyunk,igenis mindíg gyanakodni kell!
A mechanikus órákat sztem simán vissza lehet pörgetni,a digitálisat meg lenullázni sikerült Beadtam egy kereskedésbe,ahol állítólag semmit nem csináltak vele,de mire kijött,minden nullán volt.Pedig milyen büszkén hirdettem hogy 5600 km-rel eladó
mennyi volt az a nagyon kevés? festése milyen állapotban van? karcos? a szíj, milyen állapotban van? a variátor (elöl) egyenletes?(egyenes?) a kuplung pofái milyen állapotban vannak? mert ha nagyon szép, és jó állapotban vannak, akkor lehet,(!) hogy nem tekerték vissza. És külömben is mindenkinek joga van az ártatlansághoz, ameddig ennek ellenkezője be nem bizonyosodik... ennyi.
Sziasztok!
Valaki tud infot adni,a kilométer orát vissza lehet pörgetni Malaguti f12-es,95-ös évjáratnál,mert amikor megvettem nagyon kevés volt benne,és azon kételkedtem biztos vissza lett tekerve,gondolom a bovdenről alul ha visszafele hajtották egy pisztolyfuruval,lehet ilyent megcsinálni?én nem probáltam,csak hallottam ilyensmiket.
Előrer is köszönöm,és kivánok szép időt a motorozáshoz még ebben az évben.
Hali deny93!
Segítségeddel sikerült megtalálnom a hibát. Szívó csonk(karbi csatlakozó gumi)volt két helyen is csúnyán megrepedve.Balatonbogláron van egy jó kis üzlet(megosztom másokkal is az elérhetőséget Tel:20/973-46-03 vagy 85/450-025 Németh Péter)sikerült új alkatrészeket kapnom,szívó csonk,membrán,légszűrő mindezt kicseréltem,és szinte megújjúlt a moci.
Mégegyszer köszönöm segítséged.
Jó Utat és Balesetmentes vezetést!
Köszönöm deny93!
Carbihoz nem merek hozzányúlni mert csak egy éve van nállam a moci,persze most kellene alaposan átnézni,mert teljesen levetkőztettem. A carbiba két cső csatlakozik gondolom a vékonyabb a vákum,a tűszelep ellenőrzése megeggyezhet az előző hozzászólásod szerint. Holnap azért próbálkozom.
Üdv és balesetmentes utat!
Sziasztok!
sztem felragadt a tűszeleped a karbiban:) és sztem már a membránod sem tökkéletes, mert nyitva maradt a membránlap, és ki tudott párologni a benzin...
vagy
a karburátorodból elment a vákum nyaralni, és nem tudott levákumosodni, hogy benzint kapjon...
vagy
a vákumcsöveden van egy nagyon nagyon hajszálnyi kis repedés, amin bemegy a vákumcsőbe a levegő, vagy esetleg a cső illesztése nem tökéletes...
én elsősorban a vákumcsőre gondolok, a tűszelepre, ill. a membránra csonk/ház/lapok ra de lehet akár a szivató is...
remélem tudtam segíteni
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Két hete nem mentem az F10-emmel.Indítani szerettem volna,de nem sikerült,gyujtás jó,üz.anyag rendben,sok sok kinlódás de nem indult. Végül injekciós tűvel a gyertyánál benzint nyomtam be,gyertya vissza,és az első berugásra elindúlt. Vajon mi lehet a hiba,megköszönném ha tudnátok segíteni.
fogod magad, kiballagsz a mocihoz (!) a karburátornál, leveszed azt a csavart a tetejéről, a gázbowden ahol bemegy vigyázzz el ne hagyd a csavart, mert speckó csavarja van! ( vagy ha már nagyon sokat játszottak vele, akkor csak egy sima 6 os csavar, am 5,5 ös a csavarméret) a rugót kiveszed a tűházból, és kiakasztod a bowdent, és azon a tű-n 1-5 ig vannak bevágások, ha a tű-t lefele, a fúvóka fele rakod, akkor több benzint adsz neki... de milyen légszűrőt vettél? mert ha RMS, vagy malossi E5 vagy akármilyen sportszűrő akkor nagyobb fűvókát kell belerakni, nem elég ha kiveszed a fűvókát, és megfúrod, mert akkor meg az üzemanyag áramlás egyenetlen lessz, és pl amikor megállnál, akkor egyszer csak elkezd felpörögni, ráadásul az alapjáratod is emelkedni fog. Szóval sztem ne tedd de a legegyszerűbb, ha fogod magad, és a tűn állítasz. sok szerencsét hozzá!
helló!
megvettem az új légszűrőt,de most nem valami jó a motor. azt mondták, hogy több üzemanyag kell neki, de nem tudom, hogy hol lehet állítani. valaki megtudná mondani, hogy hol lehet állítani rajta?
nem érdemes kicserélni RMS re... 15 20 % kal kellene bele nagyobb fúvóka,( a karbiba főfúvóka) másrészt szerintem ocsmány, másrészt nem biztos, h van ott annyi hely, hogy fel tudd rakni, nembiztos, hogy több levegőt ad neki, de viszont, hogy szétcseszi az 50 es gyári hengeredet, az tuti! szal, szerintem inkább ne haverom NRG re rakott ijet, due+hengeréhez, jól ment, de aztán megállt... nem volt benne komp. és, 1-1,5 mm es karcot csinált a 60 ezres hengerbe... mondanom se kell, az egész haveri kör meglepődött rajta.... meg RMS cuccokat ne vegyél ratyik... talán a racing főtengelyük ami elviselhető... TALÁN! meg ha már sportszűrőt akarsz, akkor inkább malossi E5 vagy stage 6 doublelayer, de alég ha csak a gyári légszűrőházban, kiszeréled a szivacsot, malossi red filterre... (TIPP: ne az egü-n rendelj... drága hely..) nekem ez a véleményem
RST hez pedig, www.redracing.hu moped91.hu RST ben nem vagyok jártas, de sztem ezeken találsz...
Természetesen ki,de nem biztos hogy célszerű.Ezek több levegőt engednek be,amihez több üzemanyag kell.Ne mondjam ez mit jelent.
Sokkal hangosabb lesz a gép és szerintem a szívászaj ocsmány(magánvélemény).Inkább vegyél alkatrészboltban légszűrőszivacsot,meg hozzávaló lét.Szerintem.
Csumi
igaza van ciegernek, (bocsi ha rosszul írtam a nevedet!) de sztem mindenféleképp könnyebb görgőszett kell hozzá. 6,2 gramm a görgőd tömege, csak a mérete más, mert neked 17x12 az 50 esnek, meg 15x12 es ha nem hiszed itt a LINK http://egumotors.hu/index.php?... szerintem kb. olyan 5 gramm körül gondolkodj sztem:) bár, mértnem 50 est vettél?
üdv mindenkinek! balesetmentes utat!
Érdemes készletet venni és rá kell szánni egy napot!
Tudna esetleg valaki segíteni olyan ügyben hogy vettem az f12 100 as malagutimra egy touring kipufogót de sajnos nem tudom mekkora görgő illik hozzá?
48000Ft cakkpakk
.
Malaguti rst vagy malaguti fiftyre felszerelhető polini 74ccm hengerszett(henger,dugó,hengerfej) nicasilos,11Le,jó állapotban 18000Ft
ugyanezekre a tipusokra való 50ccm gyári henger+dugó+fej kiválló állapotban 5000km-el 10000Ft
Polini 74ccm henger megreszelve,fejjel,dugó nélkül 8000Ft
ugyanitt malaguti fifty további alkatrészei,váz kerekek idomok elektromosság lámpák blokkok,teleszkóp fék müszerfal ülés,egyszóval minden.keress ha valami kell.
06705540998
gilera@vipmail.hu
A mechanikus órákat sztem simán vissza lehet pörgetni,a digitálisat meg lenullázni sikerült Beadtam egy kereskedésbe,ahol állítólag semmit nem csináltak vele,de mire kijött,minden nullán volt.Pedig milyen büszkén hirdettem hogy 5600 km-rel eladó
mennyi volt az a nagyon kevés? festése milyen állapotban van? karcos? a szíj, milyen állapotban van? a variátor (elöl) egyenletes?(egyenes?) a kuplung pofái milyen állapotban vannak? mert ha nagyon szép, és jó állapotban vannak, akkor lehet,(!) hogy nem tekerték vissza. És külömben is mindenkinek joga van az ártatlansághoz, ameddig ennek ellenkezője be nem bizonyosodik... ennyi.
Sziasztok! balesetmentes motorozást!
Valaki tud infot adni,a kilométer orát vissza lehet pörgetni Malaguti f12-es,95-ös évjáratnál,mert amikor megvettem nagyon kevés volt benne,és azon kételkedtem biztos vissza lett tekerve,gondolom a bovdenről alul ha visszafele hajtották egy pisztolyfuruval,lehet ilyent megcsinálni?én nem probáltam,csak hallottam ilyensmiket.
Előrer is köszönöm,és kivánok szép időt a motorozáshoz még ebben az évben.
Segítségeddel sikerült megtalálnom a hibát. Szívó csonk(karbi csatlakozó gumi)volt két helyen is csúnyán megrepedve.Balatonbogláron van egy jó kis üzlet(megosztom másokkal is az elérhetőséget Tel:20/973-46-03 vagy 85/450-025 Németh Péter)sikerült új alkatrészeket kapnom,szívó csonk,membrán,légszűrő mindezt kicseréltem,és szinte megújjúlt a moci.
Mégegyszer köszönöm segítséged.
Jó Utat és Balesetmentes vezetést!
Carbihoz nem merek hozzányúlni mert csak egy éve van nállam a moci,persze most kellene alaposan átnézni,mert teljesen levetkőztettem. A carbiba két cső csatlakozik gondolom a vékonyabb a vákum,a tűszelep ellenőrzése megeggyezhet az előző hozzászólásod szerint. Holnap azért próbálkozom.
Üdv és balesetmentes utat!
sztem felragadt a tűszeleped a karbiban:) és sztem már a membránod sem tökkéletes, mert nyitva maradt a membránlap, és ki tudott párologni a benzin...
vagy
a karburátorodból elment a vákum nyaralni, és nem tudott levákumosodni, hogy benzint kapjon...
vagy
a vákumcsöveden van egy nagyon nagyon hajszálnyi kis repedés, amin bemegy a vákumcsőbe a levegő, vagy esetleg a cső illesztése nem tökéletes...
én elsősorban a vákumcsőre gondolok, a tűszelepre, ill. a membránra csonk/ház/lapok ra de lehet akár a szivató is...
remélem tudtam segíteni
üdv mindenkinek! baleset, és rendőrmentes utakat!
Segítségre lenne szükségem. Két hete nem mentem az F10-emmel.Indítani szerettem volna,de nem sikerült,gyujtás jó,üz.anyag rendben,sok sok kinlódás de nem indult. Végül injekciós tűvel a gyertyánál benzint nyomtam be,gyertya vissza,és az első berugásra elindúlt. Vajon mi lehet a hiba,megköszönném ha tudnátok segíteni.
Rajcsi! (bocsi ha rosszul írtam a a nevedet...)
fogod magad, kiballagsz a mocihoz (!) a karburátornál, leveszed azt a csavart a tetejéről, a gázbowden ahol bemegy vigyázzz el ne hagyd a csavart, mert speckó csavarja van! ( vagy ha már nagyon sokat játszottak vele, akkor csak egy sima 6 os csavar, am 5,5 ös a csavarméret) a rugót kiveszed a tűházból, és kiakasztod a bowdent, és azon a tű-n 1-5 ig vannak bevágások, ha a tű-t lefele, a fúvóka fele rakod, akkor több benzint adsz neki... de milyen légszűrőt vettél? mert ha RMS, vagy malossi E5 vagy akármilyen sportszűrő akkor nagyobb fűvókát kell belerakni, nem elég ha kiveszed a fűvókát, és megfúrod, mert akkor meg az üzemanyag áramlás egyenetlen lessz, és pl amikor megállnál, akkor egyszer csak elkezd felpörögni, ráadásul az alapjáratod is emelkedni fog. Szóval sztem ne tedd de a legegyszerűbb, ha fogod magad, és a tűn állítasz. sok szerencsét hozzá!
üdv! baleset, és rendőrmentes utakat!
megvettem az új légszűrőt,de most nem valami jó a motor. azt mondták, hogy több üzemanyag kell neki, de nem tudom, hogy hol lehet állítani. valaki megtudná mondani, hogy hol lehet állítani rajta?
nem érdemes kicserélni RMS re... 15 20 % kal kellene bele nagyobb fúvóka,( a karbiba főfúvóka) másrészt szerintem ocsmány, másrészt nem biztos, h van ott annyi hely, hogy fel tudd rakni, nembiztos, hogy több levegőt ad neki, de viszont, hogy szétcseszi az 50 es gyári hengeredet, az tuti! szal, szerintem inkább ne haverom NRG re rakott ijet, due+hengeréhez, jól ment, de aztán megállt... nem volt benne komp. és, 1-1,5 mm es karcot csinált a 60 ezres hengerbe... mondanom se kell, az egész haveri kör meglepődött rajta.... meg RMS cuccokat ne vegyél ratyik... talán a racing főtengelyük ami elviselhető... TALÁN! meg ha már sportszűrőt akarsz, akkor inkább malossi E5 vagy stage 6 doublelayer, de alég ha csak a gyári légszűrőházban, kiszeréled a szivacsot, malossi red filterre... (TIPP: ne az egü-n rendelj... drága hely..) nekem ez a véleményem
RST hez pedig, www.redracing.hu moped91.hu RST ben nem vagyok jártas, de sztem ezeken találsz...
üdv mindenkinek kellemes nyugodt, balesetmentes motorozást mindenkinek!
Sokkal hangosabb lesz a gép és szerintem a szívászaj ocsmány(magánvélemény).Inkább vegyél alkatrészboltban légszűrőszivacsot,meg hozzávaló lét.Szerintem.
Csumi
vagy hol lehet beszerezni hozzá alkatrészt