sziasztok! hát fölkeltem és nem tetszett a dolog a kipufogos, átmentem szomszéd világbaknok motorcsonak barátomhoz és 6orán keresztül csináltuk a gépet ugy mindent.... ott tartunk hogy klingeritből csináltunk tömitést de nem volt párhuzamos a kipuf és a henger vége.... osk hát akkor csiszoljunk,probálkoztunk 3x nem lett jó... a fene egye. meg és itt jön a poén 3mm vastag szilikon lapból csináltuk meg a tömitést ugye meghuzás hatására szépen kitölti a réseket és 600C fokig hőálló, na azt most elég durva nem szelel jó lett és tettünk két imbusz végü 6os csavart de gondolkoztunk a tőcsavaron is , ugyh ez most jó lett...
Nekem nem lazult még le sosem!
Megtudod rendesen húzni,mert ha nem,akkor lehet hosszú a csavarod!
Ha mégis jó a hossza,akkor tegyél alá rugós alátétet!
Nekem az van,de semmi gond nem volt még vele!
Szecska!
Elkészült a tömítés,de nekem is karika van benne!
A komámnak volt tömítése,arról mintáztam le!
Ha gondolod elküldhetem,de lehet hogy jobban járnál a karikával!
Szerintem mocis boltban 100ft!
Ahogy gondolod!
Hmm.. Szép nagy lyuk!Már rég nem 50-es mi?
Nekem F15-ön ott nem klingerit tömítés van hanem tűzkarika puha fémből,lehet hogy egy idő után vékonyodik picit a klingerit.ár tudom nem kellene neki.Rögzítést nem tudok mondani(gondolom menetrögzítővel már próbáltad),viszont hasznos lehet ha a hengerbe teszel tőcsavart-valami jóféle 8.8-asból- és akkor nem a henger menetét b.sztatod minden egyes szétszedésnél.
Azt nagy szívás javítani ha kiszakad,vagy letörik a fül.
Üdv
G.
Este jönnek képek a paripáról
Hi Skacc!
Ha jól látok kipu karbantartás van...
Én a régebbi SP Zip rezómat felpucoltam fémtisztára és egy autófényező haverral lefújattam 2k-s lakkal.
Kb fél deci elég rá(kevesebb is,de kevesebbet nem lehet venni),jól bírta a hőt is.Bebarnult szépen a visszaforduló könyökben,de ott sem égett le!A henger utáni könyökön meg úgysem marad meg semmi...
G.
De ha minél hamarabb szeretnéd,bemész egy mezőgazdasági v autós boltba és veszel egy kisebb méretűt,amiből kivághatod!
Holnap csak du. vagyok,akkor tudok olvasgatni!
Majd írj,mire jutottál!
A kimenetele szerintem egyforma!
Gondolom ovális minden kipunak a vége és a csavar meg adja magát!
Az árról meg ne is beszéljünk,mert csak szivességből gondoltam!
Az annyira nem viszi!
De lehet,hogy nekem is megért már egy cserére,de akkor csak hétfőn tudom elküldeni!
Akkor már mindegy,hogy egyet vagy kettőt csinálok!
szval bocis elnéztem a kérdést, szóval ahol a blokkból jön ki a kipufnak a csonkja a gyrtya fölött na ott ugye 2csavar tartja meg közte ez a gasket na nekem az kéne mert eléggé öregecske és sokat számit nagyon főleg ugye mer nem lessz kompresszio és megolvad a dugó .....
minimálisra éppen annyira tudod ahol a kipuf végét hozzá kell a blokkhoz két csavarral tenni...
sztem egy 5*5cm es darab max de ha gondolod lemérem holnap
Szecska!
Tömítést klingeritből tudsz kivágni!
Én éppen két napja csináltam magamnak a tompítóhoz!
Kivettem a régit és körberajzoltam,majd ollóval kivágtam és lukasztóval eltávolítottam a csavarok helyeit!
A kipufogót már egyszer én is megtisztítottam,de visszarozsdásodott és egyre rosszabb!
Szép fényes lett,de most már inkább barnás,mint Buksi kipuja!
A motor nagyon szupi. Július végén vettem, fel is van rendszámozva, így legalább 2 személlyel is lehet vele menni. Jogsim az van A-ra is így nem kell izgulnom.
ja és leszedtem a fősztendert is mnert annyira kikopott ahol forog h hozzáért az egyik része a hátsó kerékhez szval mostmár oldaltámasszal is be lehet rugni
amugy ma megint elhagytam egy csavart a kipufogo tartok közül, már megvan h kéne odaerősiteni csak észrevettem kopott a tömités ,ilyen alátét szerüség nincs valakinek vélelenül egy?
Megtudod rendesen húzni,mert ha nem,akkor lehet hosszú a csavarod!
Ha mégis jó a hossza,akkor tegyél alá rugós alátétet!
Nekem az van,de semmi gond nem volt még vele!
Elkészült a tömítés,de nekem is karika van benne!
A komámnak volt tömítése,arról mintáztam le!
Ha gondolod elküldhetem,de lehet hogy jobban járnál a karikával!
Szerintem mocis boltban 100ft!
Ahogy gondolod!
Nekem F15-ön ott nem klingerit tömítés van hanem tűzkarika puha fémből,lehet hogy egy idő után vékonyodik picit a klingerit.ár tudom nem kellene neki.Rögzítést nem tudok mondani(gondolom menetrögzítővel már próbáltad),viszont hasznos lehet ha a hengerbe teszel tőcsavart-valami jóféle 8.8-asból- és akkor nem a henger menetét b.sztatod minden egyes szétszedésnél.
Azt nagy szívás javítani ha kiszakad,vagy letörik a fül.
Üdv
G.
Este jönnek képek a paripáról
Ha jól látok kipu karbantartás van...
Én a régebbi SP Zip rezómat felpucoltam fémtisztára és egy autófényező haverral lefújattam 2k-s lakkal.
Kb fél deci elég rá(kevesebb is,de kevesebbet nem lehet venni),jól bírta a hőt is.Bebarnult szépen a visszaforduló könyökben,de ott sem égett le!A henger utáni könyökön meg úgysem marad meg semmi...
G.
Holnap csak du. vagyok,akkor tudok olvasgatni!
Majd írj,mire jutottál!
Gondolom ovális minden kipunak a vége és a csavar meg adja magát!
Az árról meg ne is beszéljünk,mert csak szivességből gondoltam!
De lehet,hogy nekem is megért már egy cserére,de akkor csak hétfőn tudom elküldeni!
Akkor már mindegy,hogy egyet vagy kettőt csinálok!
Vagy nincs ilyen "szerszámkészleted"?
sztem egy 5*5cm es darab max de ha gondolod lemérem holnap
Tömítést klingeritből tudsz kivágni!
Én éppen két napja csináltam magamnak a tompítóhoz!
Kivettem a régit és körberajzoltam,majd ollóval kivágtam és lukasztóval eltávolítottam a csavarok helyeit!
A kipufogót már egyszer én is megtisztítottam,de visszarozsdásodott és egyre rosszabb!
Szép fényes lett,de most már inkább barnás,mint Buksi kipuja!
A motor nagyon szupi. Július végén vettem, fel is van rendszámozva, így legalább 2 személlyel is lehet vele menni. Jogsim az van A-ra is így nem kell izgulnom.