Ha érdekel akkor adj msn-t vagy teló számot lécci.
Mert igazából a haverom csinálja csak segítek neki
És akkor vele lebeszélitek a részleteket.
De megkérdem kb mennyi ok?
Szevasztok!
Ha valamit érdekel CASTROL Power 1 racing oil (2T)
Akkor csak szoljatok olcsobban mint a bolti, fincsi olaj
Nagyobb mennyiség esetén akár ár engedmény. Postai utánvétel!
Az igazság az,hogy eddig is nagyon megvoltam elégedve a mocimmal,de ezt már írtam!
Egyenletesen húz 100-ig és jól!
A komám 70-es top hengerével hátulról szívta a kipugázt és nagyon lemaradt,amikor versenyeztünk!
És az övé úgy volt beállítva,hogy magas fordulatról indult!
De az a baj,hogy szinte semmit nem tudok a belsejéről,hogy mennyire van kihegyezve a mocim!
Az biztos,hogy aki ezt csinálta értett hozzá!
De ezt még elméletileg Olaszba szerelgették!
Ezért jobb,ha az ember magának tuningol fel egy alapgépet,mert akkor az kerül bele,amit ő akar szerintem!
Remélem azért rosszabb nem lesz,ha ennyi mindent kell állítgatni!
Mert igazából a szerelők többsége nem vágja ezt a tuning témát,legalábbis mifelénk!
Sziasztok!
A gőrgő sztem valami 4g körül lett de mos nagyon meg lett csinálva hátul sárga tolorúgó malossi,meg a 3kuplungrugó is olyan erös.Szóvbal most nagyon jó.
De! a 17,5es karbihoz kell a piros malossi légszörpbetét! de a betétet csak a karbival együtt szabad felrakni! különben felborul minden a sok levegő miatt. de miután mindkettő szuperul fönn van igy hozzá kell állitáni alapjáratot levegöt nekem a görgöt is mondták
Teljesen megváltozik tőle a szekér...
További szép napot Jo mocizáást!
Hi Alexey!
Ha minden indok nélkül leáll és csavargatással nem tudod ezt megszüntetni,elképzelhető hogy főtengelyszimmeringes kezd lenni a gép.
Nem nagy gáz,csak bosszantó.
Jól teszed,ha nem teszed.Semmi sem lesz jobb direktszűrővel,csak ha már igen élesre van állítva a robi.
Nagy sok csúnya szívóhangot viszont kienged,sztem semmi értelme a direktszűrőnek...
Norbi!
Ha minden igaz hétfőre kerül bele a karbi!
Én is úgy hallottam,hogy elég macerás a sportlégszűrő!
Gyakrabban kell takarítani és nem szűr meg annyi koszt sem!
Viszont a mocim hangjával nagyon megvagyok elégedve!
Leovince tt kipu van rajta,de egy gázfröccsnél mindenki csak tekinget,így hangosabbat már nem szeretnék!
Köszi a segitséget ,nor-el s neked ciceger ,Fél dl víz volt a légszüröben, kitisztitotam szuper is lett a masina gyorsul mint álat kicsit 80 fölé is megy. Viszont nagyon,nagyon ritkán eggyik pillanatról a másikra leesik a fordulat (alapjáraton)mintha ugy csepegne bele a benzin, hozzáérek a gázhoz pillanat alatt megál.Nagyon lassu mélyről jövő hanggal teszi mindeztt.
Rajta van már a karbi? AMuyg elvileg egy 17,5 ős karbira ajánják a légszürőt csak az beázik jobb hangja lesz meg aztán töb levegő több benzin jobban megy na meg fogyaszt. Én ráraknám a redfilter nem ugyanaz. De persze akkor vége az esőbe való motorozásnak....
Szia Norbi!
Hétfőre ígérte a szerelő,de előre rá akart beszélni a sportlégszűrőre!
Az enyémbe malossi redfilter van és montam,hogy ha nem muszály ne nagyon eröltessük!
De szerinte jobb lenne azzal a több levegő miatt!
De jegeltük egy kicsit,de érzésem szerint megpróbálja vele!
Ha jó magas tartományban forgatom a mocit,akkor 4-l a fogyasztása!
Majd letesztelem,de remélem látok javulást a nyomatékon!
Csőváz srácok! Fasza, megy az ipar rendessen. Srácok ha leszeretném venni a karby alyát azt az üllepítő részét azt 2db csavar rögziti? leveni-visszatenni ,nem nagy gáz? Gondolom vágjátok!
Grat a karbihoz. A kézi szivató sokkal jobb mint az autómata mert azzal sokkal könyeben indul hidegbe meg mindig. A fogyaztás tuti felugrik olyan 5 liter kürölire.
Sziasztok
NA elkészült a szekér görgök beálitva kuplungrugok megerősitve ugyh félelmetesen megy most, bruális gyorsulás , 1XX végseb egyszóval nagyon nagy
további jó mocizsát mindekinek
Ma érkezett meg a karbim,amit használtan sikerült beszerezni!
Előzőleg a gyári volt 12,5-ös,most viszont rádobatom a 17,5-ös karbit!
Ez egy picit fura lesz nekem,mert kézi szívatós!
Habár többen állítják,hogy ez még sokkal jobb,mert kevesebb a meghibásodás lehetősége!
Ha minden igaz vasárnapra kerül bele a mocimba,ha komplikációk nem lépnek fel!
És a szerelőt addig nem hagyom,ameddig meg nem mondja,hogy hány ccm-s a gépem!
És kíváncsi leszek még arra is,hogy mit növel majd a teljesítményén és a fogyasztásán!
Majd megírom az észrevételeimet!
Sziasztok! ismét itt az malaguti forumban!
Holnap viszem a szekeret szervizbe görgő beálitásra aztán hajrá
Amugy enduro89 üdvözlünk és tetszik a mocid
További jó forumozást.
Ma vettem hátra egy continentl gumit ,van egy plusz hátso kerekem de csakk pénteken hozzák meg s teszik fel. Ha meglessz megírom a tapasztalataim . A cégem( gumisánál )vettem motor gumit nem igazán tartanak , viszont ott a srácok olyat használnak s dícsérik! Háátt!
üdv mindenkinek.
Mert igazából a haverom csinálja csak segítek neki
És akkor vele lebeszélitek a részleteket.
De megkérdem kb mennyi ok?
Mennyiért tudnád beszerezni az olajat?
Habár nekem még van,de nem árt előre tervezni!
Ha valamit érdekel CASTROL Power 1 racing oil (2T)
Akkor csak szoljatok olcsobban mint a bolti, fincsi olaj
Nagyobb mennyiség esetén akár ár engedmény. Postai utánvétel!
Egyenletesen húz 100-ig és jól!
A komám 70-es top hengerével hátulról szívta a kipugázt és nagyon lemaradt,amikor versenyeztünk!
És az övé úgy volt beállítva,hogy magas fordulatról indult!
De az a baj,hogy szinte semmit nem tudok a belsejéről,hogy mennyire van kihegyezve a mocim!
Az biztos,hogy aki ezt csinálta értett hozzá!
De ezt még elméletileg Olaszba szerelgették!
Ezért jobb,ha az ember magának tuningol fel egy alapgépet,mert akkor az kerül bele,amit ő akar szerintem!
Remélem azért rosszabb nem lesz,ha ennyi mindent kell állítgatni!
Mert igazából a szerelők többsége nem vágja ezt a tuning témát,legalábbis mifelénk!
A gőrgő sztem valami 4g körül lett de mos nagyon meg lett csinálva hátul sárga tolorúgó malossi,meg a 3kuplungrugó is olyan erös.Szóvbal most nagyon jó.
De! a 17,5es karbihoz kell a piros malossi légszörpbetét! de a betétet csak a karbival együtt szabad felrakni! különben felborul minden a sok levegő miatt. de miután mindkettő szuperul fönn van igy hozzá kell állitáni alapjáratot levegöt nekem a görgöt is mondták
Teljesen megváltozik tőle a szekér...
További szép napot Jo mocizáást!
Ha minden indok nélkül leáll és csavargatással nem tudod ezt megszüntetni,elképzelhető hogy főtengelyszimmeringes kezd lenni a gép.
Nem nagy gáz,csak bosszantó.
Nagy sok csúnya szívóhangot viszont kienged,sztem semmi értelme a direktszűrőnek...
Ha minden igaz hétfőre kerül bele a karbi!
Én is úgy hallottam,hogy elég macerás a sportlégszűrő!
Gyakrabban kell takarítani és nem szűr meg annyi koszt sem!
Viszont a mocim hangjával nagyon megvagyok elégedve!
Leovince tt kipu van rajta,de egy gázfröccsnél mindenki csak tekinget,így hangosabbat már nem szeretnék!
Végülis mekkora görgő lett jó a mociba?
A rugókat milyenre cseréltétek?
Hétfőre ígérte a szerelő,de előre rá akart beszélni a sportlégszűrőre!
Az enyémbe malossi redfilter van és montam,hogy ha nem muszály ne nagyon eröltessük!
De szerinte jobb lenne azzal a több levegő miatt!
De jegeltük egy kicsit,de érzésem szerint megpróbálja vele!
Ha jó magas tartományban forgatom a mocit,akkor 4-l a fogyasztása!
Majd letesztelem,de remélem látok javulást a nyomatékon!
Nem nagy valami levenni az alját!
Ha szerencséd van alulról hozzáférsz és még a fúvókákat is ki tudod csavarozni!
Grat a karbihoz. A kézi szivató sokkal jobb mint az autómata mert azzal sokkal könyeben indul hidegbe meg mindig. A fogyaztás tuti felugrik olyan 5 liter kürölire.
NA elkészült a szekér görgök beálitva kuplungrugok megerősitve ugyh félelmetesen megy most, bruális gyorsulás , 1XX végseb egyszóval nagyon nagy
további jó mocizsát mindekinek
Előzőleg a gyári volt 12,5-ös,most viszont rádobatom a 17,5-ös karbit!
Ez egy picit fura lesz nekem,mert kézi szívatós!
Habár többen állítják,hogy ez még sokkal jobb,mert kevesebb a meghibásodás lehetősége!
Ha minden igaz vasárnapra kerül bele a mocimba,ha komplikációk nem lépnek fel!
És a szerelőt addig nem hagyom,ameddig meg nem mondja,hogy hány ccm-s a gépem!
És kíváncsi leszek még arra is,hogy mit növel majd a teljesítményén és a fogyasztásán!
Majd megírom az észrevételeimet!
Atiéd is jól nézki
Holnap viszem a szekeret szervizbe görgő beálitásra aztán hajrá
Amugy enduro89 üdvözlünk és tetszik a mocid
További jó forumozást.