Tudom és igazad van!
De a fizetéskor már nem akartam cigánykodni!
Az első féken is csak hézagolt a tárcsán,mert egy picit üt,pedig új (rms)!
Ha ő ért volna el ekkora változást nem is érdekelt volna,de nekem kellett piszkálgatnom,pedig én szobafestő vagyok!
Ennyit a szerelőkről!
Nemakarlak megbántani de 1 karbicseréért kurvasok az a 15000Ft Nállunk a szerelő ennyi pénzér 1 komplett motortuningot csinál ha viszel neki alkatrészt! (Jól dolgozik mindent megcsinál)
Nekem gyárilag volt a kicsibe a 78-as!
A nagyobba 70-es volt,de állítólag a szerelő felbővítette 87-re!
De az a furcsa,hogy a 78-as fúvókával sokkal jobb!
Már néha én is belekavarodok,de hogy még bonyolítsam nem tudom,hogy a 78-as lett-e bántva az előző gazdinál!
Tehát,csak az biztos,ami rá van írva!
De ezek szerint semmit nem bővítgetett a szerelő,csak futtatta magát!
15-ezret kért,ebbe benne volt a karbicsere meg az első féken piszkált valamit!
Gondolom jól levett!
És nem lett jobb a teljesítményem,csak miután átcseráltem a két fúvókát kíváncsiságból!
Kb. 20-perc.
De ezt ő mért nem tudta megcsinálni!?
Szecska!
Nem tudom engem kérdeztél-e,de akkor én is megírom!
A kisebb karbimból kiszedtem a fúvókát és beletettem a nagyobba!
Szerintem szerencsém volt,mert sokkal dinamikusabb lett!
A mostanira 78-as van írva.
Buksi!
Próbálj benne főfúvókát cserélni!
Én karbit cseréltettem nagyobbra,de szinte semmi változás nem volt!
Majd én cseréltem benne főfúvókát,de sokkal jobb lett!
Igaz nekem két napig tartott mire rendesen beállítottam a karbit!
Nem gondoltam volna,hogy ennyit jelent!
Sokkal egyenletesebben húz és jobb a gyorsulása,habár végre nem tud többet!
Én a karbit le sem szedtem!
Alulról kitekered a karbi aljához tartozó két csavart és már látod is a fúvókákat!
Kitekered,majd a helyére egy nagyobbat és kipróbálod!
De valószínűleg neked is be kell hangolni újra a karbit!
Ez szerintem is különös,de felettébb idegesítő...
Karbival nem lehet valami?Mert 50-es hengerrel ment olyan 70-75-öt,csak ezzel a 70-essel nem akar semmit
nekem is sárga van... annyi a lényeg elindulásnál nem csuszik a kuplunk fog, hirtelen gázra jól indul és 50is elég durván huzz és utána visszaesik de 100fölé megy,...de mindeféleképp kell a sárga nem áért hidd el
bocs elírtam nem jön fel kerékre ugyanis elindulásnál olyan mintha nemlenne benne erő (vagy mint a váltós motornál csúsztatnám a kuplungot) de az enyém nincs elkopva vagy ez normális? mert nekem nem nagyon tetszik hogy lassan indul el
Vettem 1 malossi sárga kontrasztrugót csak annyi a változás hogy elindulásnál nem ugrik nagyobb fordulatról indul és kerékre jön fel viszont 50 ről jobban húz 90-ig Szecska neked is sárga rugód van? és így csinál?
Budakalász, mondjuk ugy Óbuda 3ker. na majd egyszer összehozunk vmit legalább te közel vagy.
amugy mit értesz h csutka gáznál visit? de megyis mer akkor jó
Nah szóval ha főfúvókát cserélnék,akkor utána hol kell belőni a karbit?