Nekünk f15-nél nincs útban a levegőszűrő!
De gondolom a tiéden igen.
Szép a mocid,reméljük jobb is lesz még!
Ráadásul neked a kipud zx,amivel sokkal jobbnak kellene lennie!
Nekem tt-m van,ami elméletileg gyengébb mint a zx,de nekem nagyon tetszik a hangja!
Az enyém is kezd berozsdásodni,de mifelénk nem lehet hőálló lakkot kapni!
Ha tudok szerezni kipolírozom és lelakkozom!
Tájkoztatlak mindenképp mester,csak még nem jutottam el odáig,hogy szétszedjem..Ahhoz le kell bontanom a levegőszűrőt is,de mihamarabb szert kéne ejteni rá,mert ez így nem állapot
Nem tudom,hogy mennyire lehetne még jobb,de nem csak jobban gyorsul,hanem érezhetően erősebb lett!
Legalábbis nálam ilyen összetett dolog lett és egykerékre is felkapom simán!
Lehet,hogy így lett tökéletesebb a nagyobb karbi,de szerintem mindenképpen növel a teljesítményen és nem tul drága "tuning"!
Buksi!
Feltétlenül tájékoztass az eredményről a fúvókával kapcsolatban!
És még egy fontos dolog,amikor elállítgatod a karbit a nagyobb fúvóka miatt,jegyezd meg az alapjárat és a levegő beállításának a helyét!
Tekerd befelé teljesen és számold mennyit tekertél rajta és akkor egyszerű lesz visszaállítani,ha meggondolod magad!
És írd is fel,mert utána tuti elfelejted,legalábbis én belekavarodtam néha-néha!
A lényeg,hogy nem kell csak a karbi alját levenned!
Aláfekszel és simán kitekered az alján lévő két csavart!
Leveszed az alját és látni fogsz három fúvókát!
A középső a te embered!
Kitekered és megnézed mennyi van ráírva!
Veszel valamivel nagyobbat és próba!
Egy kicsit elszöszöltem mire visszakapattam az alját,de nem lehet elrontani!
Aki ért hozzá meg tudja nagyobbítani a fúvókát dörzsárral,de az én esetemben nem vált be,mert lehet hogy meg sem csinálta a pupák!
De itt írták,hogy kb. 600ft/db.
Na Buksi koma!
Ha minden igaz,akkor a ferde csavar a levegő és az alapjárat a a normál egyenes!
Fúvókát motorosboltokban biztosan kapsz,de meg kellene nézned a tipusát a karbinak,mert attól hogy dellorto több tipus lehet!
Vagy kiveszed a fúvókát és elviszed mintának!
Nekem szerencsém volt,mert a kis karbiban lévő fúvóka belement a nagyba,de a nagyé nem volt jó a kicsibe,mert nem volt végig menet rajta,ezért az nem is jó hozzá!
Annyit már én is tudok,hogy minden moci más és más!
Tehát nem lehet ezt sem tudni pontosan!
70-es hengernél volt akinek 95-ös lett a jó,de másnak pedig a 75-ös!
Elméletileg a karbibeállítás úgy történik,hogy a levegőcsavart a teljes betekerés után másfél fordulattal kitekered és hozzá állítod az alapjáratot!
De ez sem teljesen tökéletes,mert nekem a levegő 2,5 fordulattallett a legjobb,ha jól emlékszem!
De gondolom a tiéden igen.
Szép a mocid,reméljük jobb is lesz még!
Ráadásul neked a kipud zx,amivel sokkal jobbnak kellene lennie!
Nekem tt-m van,ami elméletileg gyengébb mint a zx,de nekem nagyon tetszik a hangja!
Az enyém is kezd berozsdásodni,de mifelénk nem lehet hőálló lakkot kapni!
Ha tudok szerezni kipolírozom és lelakkozom!
Legalábbis nálam ilyen összetett dolog lett és egykerékre is felkapom simán!
Lehet,hogy így lett tökéletesebb a nagyobb karbi,de szerintem mindenképpen növel a teljesítményen és nem tul drága "tuning"!
70esnél ajánlott de ha csajk jobban gyorsul
Feltétlenül tájékoztass az eredményről a fúvókával kapcsolatban!
És még egy fontos dolog,amikor elállítgatod a karbit a nagyobb fúvóka miatt,jegyezd meg az alapjárat és a levegő beállításának a helyét!
Tekerd befelé teljesen és számold mennyit tekertél rajta és akkor egyszerű lesz visszaállítani,ha meggondolod magad!
És írd is fel,mert utána tuti elfelejted,legalábbis én belekavarodtam néha-néha!
amugy üdvözlünk a malagutis forumban
hát a 150az magáért beszél gondolom megy is nagyon de B kocsijogsival vezeted vagy van rá jogsid?
Új vagyok, van-e valakinek Madison 150-es motorja? Nem régiben vásároltam egy ilyet és kíváncsi lennék a tapasztalatokra.
Aláfekszel és simán kitekered az alján lévő két csavart!
Leveszed az alját és látni fogsz három fúvókát!
A középső a te embered!
Kitekered és megnézed mennyi van ráírva!
Veszel valamivel nagyobbat és próba!
Egy kicsit elszöszöltem mire visszakapattam az alját,de nem lehet elrontani!
Aki ért hozzá meg tudja nagyobbítani a fúvókát dörzsárral,de az én esetemben nem vált be,mert lehet hogy meg sem csinálta a pupák!
De itt írták,hogy kb. 600ft/db.
Ha minden igaz,akkor a ferde csavar a levegő és az alapjárat a a normál egyenes!
Fúvókát motorosboltokban biztosan kapsz,de meg kellene nézned a tipusát a karbinak,mert attól hogy dellorto több tipus lehet!
Vagy kiveszed a fúvókát és elviszed mintának!
Nekem szerencsém volt,mert a kis karbiban lévő fúvóka belement a nagyba,de a nagyé nem volt jó a kicsibe,mert nem volt végig menet rajta,ezért az nem is jó hozzá!
Annyit már én is tudok,hogy minden moci más és más!
Tehát nem lehet ezt sem tudni pontosan!
70-es hengernél volt akinek 95-ös lett a jó,de másnak pedig a 75-ös!
Elméletileg a karbibeállítás úgy történik,hogy a levegőcsavart a teljes betekerés után másfél fordulattal kitekered és hozzá állítod az alapjáratot!
De ez sem teljesen tökéletes,mert nekem a levegő 2,5 fordulattallett a legjobb,ha jól emlékszem!
Ciceger mester hanyas főfúvókát javasolsz?
a főfuvoka méretről ciceger professzort kérdezd ő ért hozzá...
De azért köszike:)Jah és még egy kérdés...Hol lehet kapni fúvókákat?
mindegyiknél msáhogy van az a baj nem egységes.mármint tipusnál